Ja eikun ajoin laukaaseen, no ei siinä mennyt montaa minuuttia kun laukaalaisen tytön innostus kohdistui meikäläiseen.
Hypättiin teslaani ja suoraan kirkonoven eteen.
Mutta mitä, tyttö otti housut pois ja jalat kattoikkunasta ulos haarat levällään, ja ei järkäle mikä virtsanpöllähdys siitä viemäristä nousi.
Pyysin tyttöä käymässä tsekkaamassa onko kirkon ovi auki, ja kun hanuri näkyi autoni sivuikkunasta laitoin teslan on asentoon ja sehän lähti kuin hauki rannnasta.
Olipa flaksi että omistan e-auton.
Kävi flaksi laukaassa.
Anonyymi
3
225
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ootko ihan varma ettei ollut se kalman kouraisema mummosi siellä kappelin kylmiössä
- Anonyymi
Olen, hän kehui olevan sinun likkakaverisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen, hän kehui olevan sinun likkakaverisi.
Voi kun jännää ihanko totta mitenkä nyt niin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l239754- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 37387
- 41371