Kysymään mitä vaan 15v tytöltä

Anonyymi

Kyselkääs jotai. Vastaan kaikkiin (paitsi esim missä asun, mitä koulua käyn yms tollatteet)

18 kommenttia

Vastaukset

• Mitä harrastat?
    Lukio vai amis?
    Sopisiko sulle polyamorinen seurustelu, ikäistesi kanssa?

• En harrasta mitään ohjattua mutta soitan pianoa itsenäisesti.
      Amikseen oon menossa yläasteen jälkeen.
      En usko, joillekin se voi olla ja varmasti onkin hyvä elämäntapa mutta en usko että se sopisi mulle

• Anonyymi kirjoitti:

En harrasta mitään ohjattua mutta soitan pianoa itsenäisesti.
      Amikseen oon menossa yläasteen jälkeen.
      En usko, joillekin se voi olla ja varmasti onkin hyvä elämäntapa mutta en usko että se sopisi mulle

Oletko oppinut soittamaan pianoa itsenäisesti? Lahjakas olet.
      Amis- En kysy linjaa mutta kerro menetkö tekniikka vai palvelu puolelle?

• kuusnolla kirjoitti:

Oletko oppinut soittamaan pianoa itsenäisesti? Lahjakas olet.
      Amis- En kysy linjaa mutta kerro menetkö tekniikka vai palvelu puolelle?

Palvelupuolelle

• Anonyymi kirjoitti:

Palvelupuolelle

Oletko sosiaalisessa mediassa aktiivinen?
      Pidätkö itse blogia tai seuraatko jotain, ketä?
      Onko sinulla Facebook tili?

• kuusnolla kirjoitti:

Oletko sosiaalisessa mediassa aktiivinen?
      Pidätkö itse blogia tai seuraatko jotain, ketä?
      Onko sinulla Facebook tili?

No mulla on pari Instagram tiliä joita käytän mut en oo muuten somessa. Ei oo blogia enkä seuraa kenenkään blogia. Ei oo facebookkia

• Anonyymi kirjoitti:

No mulla on pari Instagram tiliä joita käytän mut en oo muuten somessa. Ei oo blogia enkä seuraa kenenkään blogia. Ei oo facebookkia

Kuvaatko paljon? Ovatko kuvasi julkisesti nähtävillä?
      Pari tiliä, onko toinen julkinen ja toinen yksityinen vai miksi pari?

• kuusnolla kirjoitti:

Kuvaatko paljon? Ovatko kuvasi julkisesti nähtävillä?
      Pari tiliä, onko toinen julkinen ja toinen yksityinen vai miksi pari?

No en kauheesti. Ei oo. Molemmat yksityisiä mutta toinen on ns hämäystili vanhempia ja sukulaisia varten jonne laitan kuvia vaan lemmikeistä yms. Toinen on käyttäjä josta ne ei tiedä ja sinne laitan selfieitä ja päivitän storyjä

• Anonyymi kirjoitti:

No en kauheesti. Ei oo. Molemmat yksityisiä mutta toinen on ns hämäystili vanhempia ja sukulaisia varten jonne laitan kuvia vaan lemmikeistä yms. Toinen on käyttäjä josta ne ei tiedä ja sinne laitan selfieitä ja päivitän storyjä

Minulla on myös istagram tili. Sellainen anonyymi mitä ei voi johtaa minuun. Tosin en ole saanut sinne kuin muutaman kuvan Kiasmasta. Myös AmosRexistä on, kävin sielä kun se avattiin. Oletko käynyt? Mutta hauska tietää että voin vapaasti laittaa kuvia ilman että joku kysyy miksi. Sitä tapahtui Facebookin kanssa. Vaikka kuvat oli ihan tavallisia kaupunki kuvia satamasta.
      Voinko nähdä kuviasi? Onko kumpikaan sellainen etten pysty päättelemään kuka olet.

• kuusnolla kirjoitti:

Minulla on myös istagram tili. Sellainen anonyymi mitä ei voi johtaa minuun. Tosin en ole saanut sinne kuin muutaman kuvan Kiasmasta. Myös AmosRexistä on, kävin sielä kun se avattiin. Oletko käynyt? Mutta hauska tietää että voin vapaasti laittaa kuvia ilman että joku kysyy miksi. Sitä tapahtui Facebookin kanssa. Vaikka kuvat oli ihan tavallisia kaupunki kuvia satamasta.
      Voinko nähdä kuviasi? Onko kumpikaan sellainen etten pysty päättelemään kuka olet.

Kuvilla tarkoitan lähinnä sellaisia julkisia kuvia. En mitään muita kuvia.

• kuusnolla kirjoitti:

Ne on ikävä kyllä sellatteita jotka voi aika helposti johtaa muhun niin en viitti niitä täällä kertoa ://

• Onko posliini vai hairy ?

• Mitä luulet, onko Pohjanmaalta löytynyt iso litiumesiintymä maailman akkuteollisuudelle merkittävä?

• Voisitko tai oletko suudellut tyttöä?

• Olen ja voisin uudestaankin. Olen bi.

• Tässä pitää ottaa huomioon että tuo 15v tyttö voi myös olla 65v äijä.

• No en ole. En oo koskaan tajunnut miks jotkut ees tekee niin.

• Anonyymi kirjoitti:

No en ole. En oo koskaan tajunnut miks jotkut ees tekee niin.

Onhan tässä palstassa sekin todettu että täällä saa valehdella niin paljon kuin haluaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.