paketti tuli postissa, oli avattu, revitty pakkaus

Anonyymi

Kun hain sen tiskiltä, näytin myyjälle auki revittyä takaosaa. Nipisti suun kiinni ja viittoi minua häipymään.
Onko muille sattunut samanlaista.

31

1410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä olisi pitänyt tehdä?

    • Anonyymi

      Pakkaus oli kirjeen mallinen. Yläosassa poikittaisesti revitty. Tavaran sai sitä kautta ulos. Oli tallella. On monipuolinen mittari. Voinko enää luottaa lukemiin.

    • Anonyymi

      Kuka voi ja kenen luvalla mennä postin takahuoneeseen tutkimaan paketin sisällön.

    • Anonyymi

      Itsellä vähän sama homma. Lähetin kirjeessä erään pikkuisen, noin 5grammaa painavan tavaran ja vastaanottaja lähetti viestiä, että sisältö puuttuu kokonaan. Posti oli vitsikkäänä laittanut vielä lapun mukaan, että jos kirjeen sisältö puuttuu tai on puutteellinen niin pitää olla yhteydessä postin asiakaspalveluun. Ihme homma kun olin vielä vahvistanut kirjekuoren nurkista, ym. Vastaanottaja vielä laittoi kuvia miten oli revitty tai revennyt keskeltä koko helahoito. No nyt selvitellään sitten postin kanssa miten käy, Heh, Heh. Tietäähän sen...

    • Anonyymi

      Kyllä mittari toimii. Hankkikaa tekin ja tarkistakaa mikroaaltouuninne.

      Jokin aika sitten mikroaaltouunin teho heikkeni yht-´äkkiä. Pakastetta piti sulattaa kolminkertainen aika täydellä teholla. Tuli muuta ja uuden uunin osto lykkääntyi. Tänään pistin uunin päälle ja mittasin. Jestas melkein mittari räjähti. kolmen eri energialuokan kohdalla.
      Kävin ostamassa uuden. Töpseli seinään ja mittasin. Ei juuri muuta kuin, että yhdestä kohdasta luukku falskasi ja mittari meni punaiselle mikroaallon kohdalta.
      Vein pakkauslaatikon keräykseen ja vähän kävelin pihalla. Tämän aikana ion käyty kotonani.
      Sitten äsken tuli mieleen mitata uudelleen. Ei nyt mittari räjähtää meinannut, mutta 3 lajia meni punaisen ylälaitaan. Luukku ei mene tiiviisti kiinni, ihan on rako, joka lonksuu.
      Ja päässä tuntuu. Toivottavasti on vain päänahka grillaantunut, eikä aivot.

      MITÄS MINUN PITÄISI TEHDÄ.

    • Anonyymi

      Siitä mittarista en voi sanoa tarkkaa merkkiä tähän, mutta se Cornet mittaa radiotaajuista (RF) säteilyä (langattomkia verkkoja) ja magneettikenttää (2 mittauslajia) ja sähkökenttää.
      Eräässä FB-ryhmässä oli keskustelua aiheesta, kokemuksiakin. Mittaria oli ostettu ja lainailtu. Kerskustelusta ei saanut selvää oliko minulla mittari vai ei.
      Viholliseni varmuuden vuoksi lopettivat samantien koko päivähäirinnän js yöksi jäi herätykset sihinäpamauksilla korviin.
      Sitten kävi ilmi, ettei minulla ole mittaria. Heti pantiin häirinnät päälle oikein voimalla.
      En saanut lainaksi, vaan ostin. Ja postiin tuli.

    • Anonyymi

      Vähän tekijöistä.

      Vainokoulun peruskurssilla opetetaan helppoja hommia ääliöille. Postilähetysten rikkominen, kotiin tunkeutuminen ja kodinkoneiden rikkominen ovat standardikamaa-
      Että ei mitään suuria sankareita.

    • Anonyymi

      Vainokoulussa on useita luokkia ja erikoistuakin voi.
      Tämänkin kuvatun tapahtumasarjan aikana sellainen pitkä juttu meneillään, että olen jaksanut sitä vain koska olen niin väsynyt, etten jaksa välittää mistään.

    • Anonyymi

      Se pitkä tapahtumasarja oli hampulääkärillä käynnit, 8 - 9 kertaa. Mitäs muuten, mutta kun oli stalkkeri. En tiedä oliko terveysjättistalkkeri ja/tai ammattikuntastalkkeri vai olisko löytänyt myös zeesuksen. Ainakin ihan tuoretta sisäpiiritietoa oli käytettävissä.

      Lähetän hampulääkärille muutaman ajatuksen.

      • Anonyymi

        Kirjoitan vähän lisää, että saa viestejä siirrettyä, kun eivät kopioidu kaikki.


    • Anonyymi

      Ihan tekee mieli kirjoittaa vähän selitystä ränsistyneeseen ja unenpöpperöiseen ilmiasuuni.

      On taas jonkin aikaa ollut voimakas e-häirintä päällä ympäri vuorokauden,.

      Usein osaan yhdistää, mitä kostetaan. Ajallisesti sen jälkeen, kun olin kirjoittanut kuinka älykkäitä varikset ovat, nämä lähistalkkerit alkoivat tuijotella vihaisesti ja heti iltayöstä pantiin tuntumaan, että vihaisia ollaan. Semmoiseen vanhaan tuttuun malliin iskettiin sihinää päälle ja voimakasta, suht. syvää pistelyä koko alakroppaan.
      Jne.
      Univajealkaa olla melkoinen ja nekin pötkät kun saa nukkua. luultavasti huonoa unta- Päivällä pidetään väsyneessä olotilassa. Sihinää piisaa ja päätä puristaa.

      Jos lähden lenkille, olo muuttuu normaaliksi. Mutta univajeisena ja keho stressattuna ei enää fyysistä rasitusta lisäksi.

      Että tämmöistä saa suomessa ja riksussa vapaasti harjoittaa.

      • Anonyymi

        Ihan vaan uteliaisuuttani kysyn, mitä energiaa äsken käytettiin, kun minua takaraivoon pihalla, A-talon takaseinän ikkunasta, ammuttiin- Itse epäilen ultraääntä. Ei aiheuta kipua, mutta tunnen sen.

        Pää menee vähän utuiseksi, tasapaino menee. Niin kuin näitte, en seisahtunut palauttelemaan sitä, vaan syöksyin autojen taakse suojaan.

        Tämmöisen saatananpalvojasakin seassa joudun asumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan uteliaisuuttani kysyn, mitä energiaa äsken käytettiin, kun minua takaraivoon pihalla, A-talon takaseinän ikkunasta, ammuttiin- Itse epäilen ultraääntä. Ei aiheuta kipua, mutta tunnen sen.

        Pää menee vähän utuiseksi, tasapaino menee. Niin kuin näitte, en seisahtunut palauttelemaan sitä, vaan syöksyin autojen taakse suojaan.

        Tämmöisen saatananpalvojasakin seassa joudun asumaan.

        Näköjään toimii takaraivoon ammuttunakin. Tähän mennessä on kertynyt kokemusta oikeaan tai vasempaan ohimoon kohdistettuna. Ei tällä pihalla.

        Haistakaa paska.


    • Anonyymi

      Nyt ei voi postista hakea paketteja. Lakko on pahasta, löytyisikö siunaus jostain ylhäältä

    • Anonyymi

      Tulli oli ottanut sun Ganjat takavarikkoon. Myyjä kehotti sut sompun häipymään että ihmiset pääsee asioimaan !

    • Anonyymi

      En muista, mihin ketjuun kirjoitin, kun makuuhuonseen päähäni pamauteltiin sihinäpommeja, jotka aiheuttivat verhojen kuvioiden näkemistä hämärässä yksivärisellä pinnalla. Arvioin, että tulli vastapäisen Pulliaisen katolla olevista putkista, siis putkeen asennetusta häirintälaitteen päätteestä.
      Vaihdoin sängyn paikkaa loppui.
      Sitten jatkui. Viereisellä katolla oli putkia. Vaihdoin sängyn paikkaa.
      Vähäksi aikaa loppui. Oli sitten muunlaista häirintää. Sitten taas alkoivat sihinäpamautukset. MISTÄ IHMEESTÄ.
      Nyt olen tullut siihen tulokseen, että katulampusta, siis korkeaan varteen on pantu. Ihan suora sihti tyynylleni. (Äsken luin kuin 5g laitteita sijoitetaan lampun pylväisiin.)
      Olen taas vaihtanut sängyn paikkaa, mutta päätä ei saa piiloon lyhtypylväältä.
      Piti vaihtaa, kun ensin kuulin poraamista ja vasaran koputtelua "tietystä" suunnasta. On yleensä merkinnyt jonkun häirinnän alkamista. Nyt oli tutka, sihti ja e-häirintälaite suunnattu suoraan jalkoväliini isolla teholla.

      Ihan vaan väliaikatieto yleisölle.

      Mutta siis huomioikaa 5g laitteiden sijoittamiset lyhtypylväisiin. Koskee kaikkia ihmisiä.

      • Anonyymi

        Pitää kai kiittää nim. Hellariystäväsi käyttäjää siitä, että piti huolta jalkovälini hermojen pätkimisestä heinä/elokuun vaihteessa 2018. Tehtiin kyllä muutakin. Luulin, että kuolen.
        Homma hoidettiin kotikäynnillä yöllä niin, että olin vintti pimeänä.

        Eilisiltayö olisi ollut yhtä sarjaraiskaamista/orgasmia. jos vielä hermot toimisivat. Näin samalla ikään kuin unta, jossa kuului koko ajan toistettuna 5 g. Millähän teknologialla tämä tehtiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää kai kiittää nim. Hellariystäväsi käyttäjää siitä, että piti huolta jalkovälini hermojen pätkimisestä heinä/elokuun vaihteessa 2018. Tehtiin kyllä muutakin. Luulin, että kuolen.
        Homma hoidettiin kotikäynnillä yöllä niin, että olin vintti pimeänä.

        Eilisiltayö olisi ollut yhtä sarjaraiskaamista/orgasmia. jos vielä hermot toimisivat. Näin samalla ikään kuin unta, jossa kuului koko ajan toistettuna 5 g. Millähän teknologialla tämä tehtiin?

        Kumma juttu. Yöllä virkeäksi sihisettynä luin ja huomasin, että sänkyjen vaihto on epäselväst kirjoitettu. Kirjoitin selkeän version. Se on poistettu.

        Täydennän:

        Sitten jatkui. Viereisellä katolla oli putkia.- Tätä edelsi se, että näin jonkun firman huoltomiehen rivarin katolla. Kulki kyllä koko katon läpi ja vilkuili putkia. Tuohon minua vastapäätä pysähtyi hommiin. Otin siitä valokuvankin, Käväisi Pulliaisen putkilla ja palasi näille toisille putkille.

        Siirsin sängyn ulkoseinää vasten. Sain pään nurkkaan suojaan. Ei osunut enää päähän. No minut piti saada pois siitä paikasta, Iskettiin jalkoväliin voimalla. Toistuvasti. Taas siirsin sänkyä. Nyt pääty ulkoseinää vasten ja sivu väliseinää vasten.

        Loppu on ihan kummallisen sekaisin. Lauseet sikin sokin. Jatkan omaan viestiinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma juttu. Yöllä virkeäksi sihisettynä luin ja huomasin, että sänkyjen vaihto on epäselväst kirjoitettu. Kirjoitin selkeän version. Se on poistettu.

        Täydennän:

        Sitten jatkui. Viereisellä katolla oli putkia.- Tätä edelsi se, että näin jonkun firman huoltomiehen rivarin katolla. Kulki kyllä koko katon läpi ja vilkuili putkia. Tuohon minua vastapäätä pysähtyi hommiin. Otin siitä valokuvankin, Käväisi Pulliaisen putkilla ja palasi näille toisille putkille.

        Siirsin sängyn ulkoseinää vasten. Sain pään nurkkaan suojaan. Ei osunut enää päähän. No minut piti saada pois siitä paikasta, Iskettiin jalkoväliin voimalla. Toistuvasti. Taas siirsin sänkyä. Nyt pääty ulkoseinää vasten ja sivu väliseinää vasten.

        Loppu on ihan kummallisen sekaisin. Lauseet sikin sokin. Jatkan omaan viestiinsä.

        Siirsin sängyn väliseinän viereen pääty ulkoseinää vasten. Oli sellainen kummallinen tilanne että kun olin pannut tyynyn ja pään sinne nurkkaan oikeaan laitaan, herätessä tyyny ja pää oli siirtynyt patjan vasempaan laitaan ikkunan alle, Tämä toistui. Siinä sihinäpamautukset osuivat päähän. Ihmettelin, miten mahdollista. Katon putkista ei ollut sihtiä, kun pää oli ikkunalaudan alapuolella. Vähitellen päädyin katuvalotolppaan.
        Päätä on vaikeaa saada pysymään niin tiiviisti pysymään nurkassa, etteikö siirtyisi katulampun sihtiin.

        Kyllä on koko viime taas sihinäpamauteltu päähän.

        Niin se 5 g, olenko jo joutunut koe-eläimeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirsin sängyn väliseinän viereen pääty ulkoseinää vasten. Oli sellainen kummallinen tilanne että kun olin pannut tyynyn ja pään sinne nurkkaan oikeaan laitaan, herätessä tyyny ja pää oli siirtynyt patjan vasempaan laitaan ikkunan alle, Tämä toistui. Siinä sihinäpamautukset osuivat päähän. Ihmettelin, miten mahdollista. Katon putkista ei ollut sihtiä, kun pää oli ikkunalaudan alapuolella. Vähitellen päädyin katuvalotolppaan.
        Päätä on vaikeaa saada pysymään niin tiiviisti pysymään nurkassa, etteikö siirtyisi katulampun sihtiin.

        Kyllä on koko viime taas sihinäpamauteltu päähän.

        Niin se 5 g, olenko jo joutunut koe-eläimeksi.

        Kyllä oli vaikeaa selostaa.
        Yhteenveto: 4 eri sängyn paikkaa. Ensin sihinät ilm. tuli Pulliaisen katon putkista, sitten naapuriasunnon putkista, sen jälkeen kahteen viimeiseen paikkaan katuvalotolpasta-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oli vaikeaa selostaa.
        Yhteenveto: 4 eri sängyn paikkaa. Ensin sihinät ilm. tuli Pulliaisen katon putkista, sitten naapuriasunnon putkista, sen jälkeen kahteen viimeiseen paikkaan katuvalotolpasta-

        Minähän en ole käynyt katoilla tarkistamassa putkia enkä kiivennyt lyhtypylvääseen ja löytänyt häirintälaitteen päätettä. Olen vain vetänyt johtopäätökisiä sen mukaan, missä paikassa sihinäPOMMI on osunut päähän ja missä ei.
        Sihinöitä on muitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän en ole käynyt katoilla tarkistamassa putkia enkä kiivennyt lyhtypylvääseen ja löytänyt häirintälaitteen päätettä. Olen vain vetänyt johtopäätökisiä sen mukaan, missä paikassa sihinäPOMMI on osunut päähän ja missä ei.
        Sihinöitä on muitakin.

        Arvasin, että kun kerron, missä päätöni pidän, sinne pamautetaa. Nyt tuli takaraivoon, mutta ei sama pommin. Korvissa korkea sihinä ja tässä kun istun, polvet kihisee.

        Pitäisi kysyä Lauermalta, mitä tuollaiset rikolliset ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin, että kun kerron, missä päätöni pidän, sinne pamautetaa. Nyt tuli takaraivoon, mutta ei sama pommin. Korvissa korkea sihinä ja tässä kun istun, polvet kihisee.

        Pitäisi kysyä Lauermalta, mitä tuollaiset rikolliset ovat.

        Jo jonkin aikaa niin Suomessa kuin muuallakin on kirjoituksia hyvin korkeiden taajuuksien käyttämisestä häirintään, semmoista 5 g luokkaa.
        Että sellaisella nyt aivoja hajotetaan.

        IHAN PASKAPAIKKA ON MYÖS RIIHIMÄKI-


    • Anonyymi

      Huh, huh, taisinpa tänään tavata yhden pahimmista stalkkereistani. Odottelen kaikessa rauhassa, mitä alkaa mieleen pulpahdella. Sanat äärimmäisen ja äärimmäisen--kuvaa häntä.

      • Anonyymi

        On tietenkin sellainen äärimmäisyyksiin mennyt uskontohullu, sellainen, joka luokitellaan vaaralliseksi. Ja tietenkin hellareissa pyörii, oli liian absoluuttisen äärimmäinen ev.lut.-seurakunnalle.


    • Anonyymi

      Niin että ketähän ensi yönö kimpussani on? Onko sarjaraiskaaja? Hoitaako myös pään pommituksen, vai onko siihen eri heppu.

      Valvonnastani, kyttäämisestä ja häirinnästä suuri osa automatisoitua. Mitä tulee, riippuu siitä, mikä ohjelma valitaan. Siitä vaan tietokoneelta klikataan helvetti xy päälle ensi yöksi. Ja teholla ?,päästäiskö sen muijan keskitasoteholla, vai pannaanko lähes sietämätön. Siinähän sitten juoksee ulos .jos ei tykkää.

      Ja voivat ihan vapaasti tätä tehdä ilman minkäänlaisten seuraamuksien pelkoa, päin vastoin bonuksia tulee näille saatanan perkeleille.


      ETTÄ KYLLÄ ON RIIHIMÄKI PASKA PAIKKA.

    • Anonyymi

      Illalla jo alkoivat meralliset sihinät. Yöllä jatkuivat. Äsken pamahti päähän jonkun kokoinen pommi lyhtypylvään sihdistä. - Ja sen jälkeen pulpahti mieleen yli 20 vuoden takaa paikka, jossa ammuttiin samantapasilla sihinöillä, kun ajoin autolla ohi. Vai kävelinkö ? Kun mitin tekijää, jouduin ottamaan huomion myös tämän miehen.

      • Anonyymi

        Olen joutunut työni takia tämän miehen kanssa tekemisiin ja hän taas ammattinsa takia. - Sitten alkoi aika, jolloin pienellä paikkakunnalla asumisen takia jotakin joskus kuulin, näitä uskontojuttuja lähinnä. Olin kyllä täysin unohtanut muuten. Hän näköjään ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joutunut työni takia tämän miehen kanssa tekemisiin ja hän taas ammattinsa takia. - Sitten alkoi aika, jolloin pienellä paikkakunnalla asumisen takia jotakin joskus kuulin, näitä uskontojuttuja lähinnä. Olin kyllä täysin unohtanut muuten. Hän näköjään ei.

        Näin vanhassa jutussa on se pulma, että muistaa väärin ja voi olla ihan valemuistojakin. Ja minun tapauksessa se pulma, että stalkkerit pystyvät estämään muistamista, vääristämään muistoja ja aiheuttamaan valemuistoja.

        Että tuossa kun otin päikkärit ja herätettiin sihinäpamauksella ja pulpahti jotakin mieleen, älysin, ettei pidä mennä läppärille kirjoittamaan pulpahdusta.


    • Anonyymi

      Päivittäin koen samaa

    • Anonyymi

      Sekava ketju. Minulle tapahtui eli tehtiin paljon. Olin väsynyt. Kirjoittelin tänne muun jatkoksi. kun en viitsinyt avata ketjuja. Ohimennen mainituista salkkauksista olen kirjoittanut tarkemmin muualle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      109
      1890
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1485
    3. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1457
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1449
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      149
      1378
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      98
      1299
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1297
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1219
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1107
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1098
    Aihe