Autoarpa???

Anonyymi

Taas myydään autoarpoja Cittarin aulassa. Minä en kylläkään osta, jollei arvota siinä auton vieressä ja joku asiakas napataan nostamaan sen jälkeen kun arvan myynti on loppunut.

65

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama täällä perheessä.

    • Anonyymi

      En osta minäkään.. Ollaan nähty ne arvonnat? :/

    • Anonyymi

      En osta, en. Aina auton voittanut liittyy jotenkin FOKOPO:n sisäpiiriin. Miksi?

    • Anonyymi

      Siksi

      • Anonyymi

        Auto on arvottu varmaankin jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto on arvottu varmaankin jo.

        Näin minäkin ajattelen, että auton "voittaja" on jo selvillä.


    • Anonyymi

      Pitääpä ostaa se arpa. Urheiluasian vuoksi. Kun on jo oma autokin tallissa eikä talous kaadu muutamaan euroon.

      • Anonyymi

        Osta monta arpaa, jos vaikka rupeis pärjäämään;) Rehellisyydellä pääsee pitemmälle joka asiassa. Eikö vaan?


      • Anonyymi

        Jokainen ketä arvan ostaa ajattelee jospa voittaisin. Tai sit tietysti, jos tietää kelle se menee. Samapa tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta monta arpaa, jos vaikka rupeis pärjäämään;) Rehellisyydellä pääsee pitemmälle joka asiassa. Eikö vaan?

        Luitko kirjoituksen? Siinähän sanottiin, että arpa ostetaan urheilun vuoksi, ei oman pärjäämisen vuoksi. Ihan rehellisesti ostetaan euroilla, ihan itse ansaituilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko kirjoituksen? Siinähän sanottiin, että arpa ostetaan urheilun vuoksi, ei oman pärjäämisen vuoksi. Ihan rehellisesti ostetaan euroilla, ihan itse ansaituilla.

        Ymmärsitkö väärin? Osta monta arpaa, että urheiluseura pärjää, näin minä sen ymmärsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko kirjoituksen? Siinähän sanottiin, että arpa ostetaan urheilun vuoksi, ei oman pärjäämisen vuoksi. Ihan rehellisesti ostetaan euroilla, ihan itse ansaituilla.

        Jos se asia näin on, niin mitä sillä autolla siinä enää tekee? Tai jos joku "sisäpiiriläinen" ostaisi vaikka 5000;lla ekulla arpoja, niin auto olisi vieläkin edullinen hänelle. Tukisi urheilua ja saisi itse uuden auton. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se asia näin on, niin mitä sillä autolla siinä enää tekee? Tai jos joku "sisäpiiriläinen" ostaisi vaikka 5000;lla ekulla arpoja, niin auto olisi vieläkin edullinen hänelle. Tukisi urheilua ja saisi itse uuden auton. :/

        Viime vuonna taisi käydä just tollai kun kirjoitit, arpoja myyty välistä. Tavallisella ostajalla ainoastaan se ilo, että köyhty vitosella. Minkäänlaista voiton mahdollisuutta. Aamen


    • Anonyymi

      en nähnyt arpomista vaikka olin 2 kertaa paikan päällä ja yritin olla tarkkana ja kuvata.
      tulos vain julistettiin ja hieman oudolta tuntui molemmilla kerroilla.

      • Anonyymi

        Sinulla oli liian huono puhelin, kuvaus ei onnistunut. Et kuitenkaan ollut tarkkana? Olit liian kaukana? Et kuullut, mitä tapahtui?
        Kuka viitsii ylipäätään lähteä kuvaamaan jotakin arpomista? En usko, että arpomiseen tai voittajaan liittyy mitään epäselvää. Joku nyt vaan voittaa sen auton. Urheiluseuralla ja autonvoittajalla ei varmaan ole mitään syytä syyllistä epäselvyyksiin tai rikolliseen arvontaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla oli liian huono puhelin, kuvaus ei onnistunut. Et kuitenkaan ollut tarkkana? Olit liian kaukana? Et kuullut, mitä tapahtui?
        Kuka viitsii ylipäätään lähteä kuvaamaan jotakin arpomista? En usko, että arpomiseen tai voittajaan liittyy mitään epäselvää. Joku nyt vaan voittaa sen auton. Urheiluseuralla ja autonvoittajalla ei varmaan ole mitään syytä syyllistä epäselvyyksiin tai rikolliseen arvontaan.

        Olis todella reilua laittaa numero mikä voitti yleiseen tietoon. Vai onko niin. Auto arvottu etukäteen jollekkin tietylle ihmiselle. Ihmisä huijattu ostamaan arpoja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis todella reilua laittaa numero mikä voitti yleiseen tietoon. Vai onko niin. Auto arvottu etukäteen jollekkin tietylle ihmiselle. Ihmisä huijattu ostamaan arpoja .

        Käypä FoKoPo:toimistolla Esko Aaltosenkatu 5 A. Aika pitää sopia, myös ilta-aika käy. Tai sitten soitat FoKoPo:n sivuilta löytyviin numeroihin. Laita valmiiksi mieltä askarruttavat kysymykset. Niin ja kamera mukaan, jos vaikka saisit kuvausluvan. Ole tarkkana...
        Tai sitten painut poliisiasemalle ja kerrot murheesi. Kerro, että mieltä painaa, kun tunnet itsesi kusetetuksi.
        Turha sinun tällä palstalla on nillittää.
        Ja minä en ole käynyt matseissa 90-luvun jälkeen enkä osta arpoja, kun on jo auto. Enkä kuulu mihinkään 'sisäpiiriin"
        Mokomatkin salaliittoteoriat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käypä FoKoPo:toimistolla Esko Aaltosenkatu 5 A. Aika pitää sopia, myös ilta-aika käy. Tai sitten soitat FoKoPo:n sivuilta löytyviin numeroihin. Laita valmiiksi mieltä askarruttavat kysymykset. Niin ja kamera mukaan, jos vaikka saisit kuvausluvan. Ole tarkkana...
        Tai sitten painut poliisiasemalle ja kerrot murheesi. Kerro, että mieltä painaa, kun tunnet itsesi kusetetuksi.
        Turha sinun tällä palstalla on nillittää.
        Ja minä en ole käynyt matseissa 90-luvun jälkeen enkä osta arpoja, kun on jo auto. Enkä kuulu mihinkään 'sisäpiiriin"
        Mokomatkin salaliittoteoriat!

        Ei tarvinnu arpaa ostaessaankaan mennä minnekään .Siis arvonta Cittarin aulaan auton viereen. Se olis tosi reilu käytäntö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvinnu arpaa ostaessaankaan mennä minnekään .Siis arvonta Cittarin aulaan auton viereen. Se olis tosi reilu käytäntö.

        Kyllä siitäkin joku nillittämisen aihetta löytäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siitäkin joku nillittämisen aihetta löytäisi.

        Se on aivan varma. Mutta naippais ohikulkijan nostaan arpanumeron, olis reilumpaa touhua.


    • Anonyymi

      Aika paljon näyttää olevan epäilystä arpajaisten suhteen. Sama asia on ollut esillä myös aikaisempina vuosina. Minusta FoKoPon olisi syytä kertoa miten arvonta on tehty. Muuten epäilykset vaan kasvavat. Kyllä tätä palstaa joku fokopon sisäpiiriläinenkin lukee ja asia on varmasti siis tiedossa siellä.

      • Anonyymi

        Huomaavat jossakin vaiheessa, arvan ostajat kävelee ohi. Se oli siinä se hauskuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaavat jossakin vaiheessa, arvan ostajat kävelee ohi. Se oli siinä se hauskuus

        Villi veikkaukseni on että tänä vuonna auton voittaa Kuukerin Nelli. Ne donkkaa tykimmin ja niillä on myös hemmetin hyvä arpaonni. Vakavasti puhuen on kyllä hiton noloa jos arvonta on manipuloitu. Pitäis järjestää joko avoin rahankeräys joukkueen hyväksi tai sitten rehelliset arpajaiset mutta näitä kahta ei saa sotkea keskenään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaavat jossakin vaiheessa, arvan ostajat kävelee ohi. Se oli siinä se hauskuus

        Arvan ostaja kävelee ohi? Onhan se hauskaa, että osti arvan ja pakkohan se myyntipisteen ohi on kävellä. Eikä yli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaavat jossakin vaiheessa, arvan ostajat kävelee ohi. Se oli siinä se hauskuus

        Mikä siinä voi olla niin vaikeeta, ettei sitä numeroa voi julkaista. Rötösherroja täälläkin päin.


    • Anonyymi

      Harmillisinta on se, että perinteikkään seuran maine menee tällaisen takia.

      Eikö tämä ole arpajaislain mukaista toimintaa? Onko sitä noudattu?

      • Anonyymi

        Viimevuonna oli välistä viety arpanumeroita, eikö ole härskiä touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimevuonna oli välistä viety arpanumeroita, eikö ole härskiä touhua.

        Miten niin viety? Joku oli ostanut ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimevuonna oli välistä viety arpanumeroita, eikö ole härskiä touhua.

        Onko jossakin kielletty, että ostaa useita arpoja välistä, esim. 100 arpaa numeosta x numerole xx?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jossakin kielletty, että ostaa useita arpoja välistä, esim. 100 arpaa numeosta x numerole xx?

        Juu, mutta siinä numerossa olis tarvinnu olla nimi ketä osti. Ei niitä arpoja sillai myydä. Jos vaikka arpoja numeroilla1-150 kyllä siinä nimet täytyy olla ketä on ostanut. Sit vaan arvan myyjä pyörittelee silmiään kun kysyy missä tämä numero Jäi sinne omakin nimi näkyviin


    • Anonyymi

      "kyllä siinä nimet täytyy olla ketä on ostanut."

      toinenkin näkökanta on , kun lahjoittelen , en koskaa halua että nimeni mainitaan. haluan olla tuntematona jotta ei tulee lisää pyyntöjä.

      mutta itse asiassa olen samaan mieltä aloittajan kanssa, kyllä tuossa jotain hämärää on,
      varsinkin kun arvottiin ottelussa jossa yleisöä, mutta salaisesti.

    • Anonyymi

      Ei oikein uskottavaa ettei osattu Forssan lehdelle vastata paljonko arpajaiset tuottaa. Kyllä tuollaset on seurassa tarkkaan teidossa. onhan se tietysti ymmärrettävää ettei liike salaisuuksia kerrota.

    • Anonyymi

      No deal.
      Kyllä taitaa olla huijausta.
      Mitään mahdollisuutta voittaa auto ei ole.

    • Anonyymi

      Forssan Lehden nettisivulla oli tänään juttua "meuhkaajista". Toivottavasti riittävä selvitys.

      • Anonyymi

        Oli todella valaiseva tänpäivän Forssan lehdessä "on luontevaa että............


      • Anonyymi

        Ostakoon he sit arpansa ketä kannattaa eniten.


    • Anonyymi

      Tuollainen arvonta on varsin helppo järjestää monin tavoin toivotulla tavalla.

      Itekin olen ollut onnettarena jossa oli "akvaarion" sivussa voittolappu. Otin sen ensimmäisenä käteeni ja sekoitelin kaikkia lappuja, jotta arvonta on reilua. Ja kuinka ihmeessä , temppu onnistui täydellisesti. Silloin oli kyse useimmillee arvottomasta muutaman kympin tavarasta.

    • Anonyymi

      Kia autoa mainostetaan todella tehokkaasti vorssan lehdesä , joka lehdessä useampia kokosivun mainoksia KIAsta.

      Kia kauppa käy silti heikonlaisesti, miksi. Onko vika automerkissä vai huollon puolella.
      Olen juuri ostamassa keskimmäiselle tyttärelle autoo, 7-vuoden takuu kiinnostais.

      • Anonyymi

        Taitaa olla siinä , kun Kia on arpajaisissa. Älä suotta osta, mene ostamaan arpa jos sattuis nappaan onni.


      • Anonyymi

        Älä vaan erehdy Kiian romua ostamaan, 7 vuoden takuu on ainoa argumentti millä tuota höskää saadaan myytyä tietämättömille. Lähipiiristä löytyy kylliksi kokemusta ja itsekin koeajaneena voin sanoa että ensinnäkin Kiia on mahdollisimman halvoista materiaaleista kokoon kasattu muovin katkuinen tuote. Ajettavuus on myös korkeintaan välttävä, jo 2000-luvun alun Corollat ja Golfit pesevät tämän päivän Kiian niin materiaalien kuin ajettavuuden puolesta. Toyotat kestää isältä pojalle ja VW on ajettavuudeltaan huippua.
        Näkeehän sen jo siitä, että alkuaikojen Kiiat on jo kadonneet liikenteestä paaliin kun samanikäiset Tojot ja VW:t on vasta sisäänajettuja.

        7 vuoden takuun ehtona muuten on todella tiheät huollot ja jos ne teettää merkkiliikkeessä niin saa maksaa itsensä puolikuoliaaksi, muualla tehtyinäkin saa maksaa ittensä kipeäksi. että semmoinen hökötys on Kiia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vaan erehdy Kiian romua ostamaan, 7 vuoden takuu on ainoa argumentti millä tuota höskää saadaan myytyä tietämättömille. Lähipiiristä löytyy kylliksi kokemusta ja itsekin koeajaneena voin sanoa että ensinnäkin Kiia on mahdollisimman halvoista materiaaleista kokoon kasattu muovin katkuinen tuote. Ajettavuus on myös korkeintaan välttävä, jo 2000-luvun alun Corollat ja Golfit pesevät tämän päivän Kiian niin materiaalien kuin ajettavuuden puolesta. Toyotat kestää isältä pojalle ja VW on ajettavuudeltaan huippua.
        Näkeehän sen jo siitä, että alkuaikojen Kiiat on jo kadonneet liikenteestä paaliin kun samanikäiset Tojot ja VW:t on vasta sisäänajettuja.

        7 vuoden takuun ehtona muuten on todella tiheät huollot ja jos ne teettää merkkiliikkeessä niin saa maksaa itsensä puolikuoliaaksi, muualla tehtyinäkin saa maksaa ittensä kipeäksi. että semmoinen hökötys on Kiia.

        olen samaa mieltä, Kiiaa ei enää talliin.


    • Anonyymi

      Onko Kia jo 'arvottu?' :)

      • Anonyymi

        Älä nyt enää yllytä pappasteja nillittään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt enää yllytä pappasteja nillittään!

        Kenenkään ei tartte valittaa jos se arpajainen on reilua peliä. Mitä ei ole ollut anteeksi vaan. Meiltä ei ostettu yhtään arpaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään ei tartte valittaa jos se arpajainen on reilua peliä. Mitä ei ole ollut anteeksi vaan. Meiltä ei ostettu yhtään arpaa

        Jännää sitten nähdä, kenelle se auto tälläkertaa annetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännää sitten nähdä, kenelle se auto tälläkertaa annetaan?

        Eipä tartte enää jatkossa yrittää arpoja myydä, koska FoKoPo putoaa jälleen sarjatasoa alemmaksi tämän kauden jälkeen.

        Hiljattain hävisivät ratkaisevan matsin 2 pisteellä omaa vetelyyttään, mutta minä olen tästä kovasti tyytyväinen koska pelasin reilulla panoksella (120 eurolla) tuohon matsiin forssalaisten tappiota 2,5:n kertoimella. Tuli autoarpoihin haaskatut pari kymppiä aiemmilta vuosilta takaisin oikein korkojen kera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännää sitten nähdä, kenelle se auto tälläkertaa annetaan?

        Kuka tietää, onkohan jo "annettu?" Salaistahan se taas muuten on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tietää, onkohan jo "annettu?" Salaistahan se taas muuten on.

        Nyt kun luki FL tulee mieleen Talvivaara Pekka Perä, kaikki on laillista kunnes toisin todistetaan.
        https://www.forssanlehti.fi/urheilu/fokopolla-edessa-ratkaisun-paikat-seuran-toiminnan-jatko-avoinna-553879

        arvonnassa voi huijata monella tavalla.
        Laittaa vaikka arvontakorin sivuun sisälle voittoarvan, ottaa sen ensin käteesä ja sekoitella hurjasti arvontalipukkeita.
        Pitää vaikka heti nyrkissä lipuketta ja sekoitella uskottavasti koria.

        itekin olen huijannut usein kun olen ollut arpoja, tosin on ollut kyseessä lasten synttäriarvonnat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun luki FL tulee mieleen Talvivaara Pekka Perä, kaikki on laillista kunnes toisin todistetaan.
        https://www.forssanlehti.fi/urheilu/fokopolla-edessa-ratkaisun-paikat-seuran-toiminnan-jatko-avoinna-553879

        arvonnassa voi huijata monella tavalla.
        Laittaa vaikka arvontakorin sivuun sisälle voittoarvan, ottaa sen ensin käteesä ja sekoitella hurjasti arvontalipukkeita.
        Pitää vaikka heti nyrkissä lipuketta ja sekoitella uskottavasti koria.

        itekin olen huijannut usein kun olen ollut arpoja, tosin on ollut kyseessä lasten synttäriarvonnat.

        Eli siis kun itse huijaat, epäilet, että kaikki muutkin huijaa? Ja huijaat vielä lapsia! Ihan olet kehittänyt kikkakakkosenkin huijaukseen. Missä muussa huijaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis kun itse huijaat, epäilet, että kaikki muutkin huijaa? Ja huijaat vielä lapsia! Ihan olet kehittänyt kikkakakkosenkin huijaukseen. Missä muussa huijaat?

        Pallonpompottelu on muutenkin turhaa touhua, minä tykkään Isometsästä, rehellinen pohjoisen poika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pallonpompottelu on muutenkin turhaa touhua, minä tykkään Isometsästä, rehellinen pohjoisen poika.

        Minä en usko muuhun vilunkiin, kuin siihen että Kepu pettää aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en usko muuhun vilunkiin, kuin siihen että Kepu pettää aina.

        Kepulle ne Kukkapään katuvalotkin aikoinaan hommattiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepulle ne Kukkapään katuvalotkin aikoinaan hommattiin.

        Tässä nyt vedettiin Viljelijät suotta juttuun, teemme 24/7 peltohommia, emme ehdi palloa pompottelemaan, saatikka arpoja ostamaan.


    • Anonyymi

      Arvonta tänään. Yritän ottaa super kamerallani lähikuvaa ja yleiskuvaa.

      Reilua arpomista toivottaen.

      • Anonyymi

        Hyvä, laita tänne myös, kuka sen auton tälläkertaa sai? :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, laita tänne myös, kuka sen auton tälläkertaa sai? :/

        Huhuu, kuka auton voitti / sai ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhuu, kuka auton voitti / sai ?

        En minä. Riittääkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä. Riittääkö?

        Ei riitä. Kaipaamme nimiä. Nimi esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä. Kaipaamme nimiä. Nimi esiin.

        Oli nimi mikä vaan, niin aina voi olla sovittu.   Tässä tapauksessa sitä epäilee aina, kun muutama auton arvonta meni niin oudosti. Olen kuullut tapauksen, kun joku on luvannut maksaa puolet "auton arvosta" , jonka voittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli nimi mikä vaan, niin aina voi olla sovittu.   Tässä tapauksessa sitä epäilee aina, kun muutama auton arvonta meni niin oudosti. Olen kuullut tapauksen, kun joku on luvannut maksaa puolet "auton arvosta" , jonka voittaa.

        Jassu yhteensattuma oli eräskin vuosi, että envorin multakuorman voitti Mika Laine . Tai auton voitti poliisikonstaapeli jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassu yhteensattuma oli eräskin vuosi, että envorin multakuorman voitti Mika Laine . Tai auton voitti poliisikonstaapeli jne

        Olipa jassua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassu yhteensattuma oli eräskin vuosi, että envorin multakuorman voitti Mika Laine . Tai auton voitti poliisikonstaapeli jne

        Olipa jassua!


    • Anonyymi

      kuka kuka voitti?

      • Anonyymi

        Täällä oli aamulla voittoluettelo linkki ja auton voitti Seppo Laukkanen. Nyt se linkki on poistettu.....miksi?? Taas tulee epäilyitä arvonnan rehellisyydestä?


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      138
      3972
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      120
      1551
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1392
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1366
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1224
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1111
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1108
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1066
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1018
    Aihe