Roolipeli seuraa?

Anonyymi

Joo eli haluaisin löytää seuraa roolipelaamaan mun kanssa. Ihan kirjallisella hommalla mennään, ite kirjotan ensimmäisessä persoonassa ja yleensä oon roolaillut a/m juttusia. En tosin mistään sarjoista vaan ihan vaan omilla hahmoilla tms.

7

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Okei aina kun on tämmöne mun on pakko tehä vitsi olen erittäin iso mies joka on knight level 69 mana 666 hp 6666699

      Done


      Okei no en tiä hirveesti mitää mistää

      • Anonyymi

        Haha, arvostan tätä osanottoa mutta taidetaan pelailla vähän eri peleissä :D

        Tbh naurahdin tälle ääneen 👌


    • Kaipaatko vielä roolipelaamista varten kaveria? Multa sujuu manga/anime ja aikalailla kaikki genret. Yleensä omilla hahmolla roolaan mielellään. Heitä viestii, jos kiinnostaa. :)

      • Vieläkö susta sais roolipeli seuraa? :)


    • Anonyymi

      Vieläkö roolipelejä charppauksen tyylisesti oikeasti kunnolla pelataan? Jotenkin ne Suomesta tuntui kuolevan pois kun Roolipelichatit (ei siis mitään sek.sifantasia paikkoja) vain hävisi netin muututtua ja mesekin tapettiin pois. Jäljelle jäi vain pelaajat jotka käytti pelejä omiin henk.koht. fantasioihinsa eikä halunneet kunnon fantasia seikkailua.
      Jos korona pitenee niin joku hyvä koodari voisi kyllä järjestää roolipelichat sivuston taas ja nosta charppauksen takaisin yleisemmäksi harrastukseksi. Hyvä tilaisuus kun ihmiset joutuu olemaan sisällä ja keksimään hauskaa tekemistä.

      • Anonyymi

        Siis itsehän olen roolannu semmoiset reilu 13 vuotta nyt, enkä edelleenkään ole osannut lopettaa. Oon koulusta lähtien tykännyt kirjoittaa ja käyttää luovuutta. Ainoa vaan, että oman lempiharrastukseni varjopuoli on se, että harmittavan vähän ihmisiä nykypäivänä roolaa kirjoittamalla, tarinamaisesti. Kyllä olisi aika kova juttu, jos se yleistyisikin taas tai etenkin nyt koronan aikaan saataisiin ihmiset jälleen kiinnostumaan siitä, joilla vähänkään mielikuvitus ja kiinnostus riittää kirjoittamiseen. Se on ensinnäkin rentouttavaa niille, jotka siitä nauttii ja samalla sen avulla voi saada muutakin ajateltavaa kuin ensimerkiksi nykypäivän koronatilanne. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis itsehän olen roolannu semmoiset reilu 13 vuotta nyt, enkä edelleenkään ole osannut lopettaa. Oon koulusta lähtien tykännyt kirjoittaa ja käyttää luovuutta. Ainoa vaan, että oman lempiharrastukseni varjopuoli on se, että harmittavan vähän ihmisiä nykypäivänä roolaa kirjoittamalla, tarinamaisesti. Kyllä olisi aika kova juttu, jos se yleistyisikin taas tai etenkin nyt koronan aikaan saataisiin ihmiset jälleen kiinnostumaan siitä, joilla vähänkään mielikuvitus ja kiinnostus riittää kirjoittamiseen. Se on ensinnäkin rentouttavaa niille, jotka siitä nauttii ja samalla sen avulla voi saada muutakin ajateltavaa kuin ensimerkiksi nykypäivän koronatilanne. :)

        Kanssa charppasin yli 10 ennen kun joutui juuri sen takia lopettamaan kun Suomessa ns. kasvoi aikuiseksi kaikki muut paitsi minä. Lopettivat harrastamasta. Englannin kielisiä puoliakin oli huonosti ja he eivät kauheasti innostuneet pelaamisesta selalisen kanssa, jonka äidinkieli ei ollut englanti. Ihan ymmärrettävää kun kirjoittaminen on yksi iso osa koko juttua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe