Roolipeli seuraa?

Anonyymi

Joo eli haluaisin löytää seuraa roolipelaamaan mun kanssa. Ihan kirjallisella hommalla mennään, ite kirjotan ensimmäisessä persoonassa ja yleensä oon roolaillut a/m juttusia. En tosin mistään sarjoista vaan ihan vaan omilla hahmoilla tms.

7

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Okei aina kun on tämmöne mun on pakko tehä vitsi olen erittäin iso mies joka on knight level 69 mana 666 hp 6666699

      Done


      Okei no en tiä hirveesti mitää mistää

      • Anonyymi

        Haha, arvostan tätä osanottoa mutta taidetaan pelailla vähän eri peleissä :D

        Tbh naurahdin tälle ääneen 👌


    • Kaipaatko vielä roolipelaamista varten kaveria? Multa sujuu manga/anime ja aikalailla kaikki genret. Yleensä omilla hahmolla roolaan mielellään. Heitä viestii, jos kiinnostaa. :)

      • Vieläkö susta sais roolipeli seuraa? :)


    • Anonyymi

      Vieläkö roolipelejä charppauksen tyylisesti oikeasti kunnolla pelataan? Jotenkin ne Suomesta tuntui kuolevan pois kun Roolipelichatit (ei siis mitään sek.sifantasia paikkoja) vain hävisi netin muututtua ja mesekin tapettiin pois. Jäljelle jäi vain pelaajat jotka käytti pelejä omiin henk.koht. fantasioihinsa eikä halunneet kunnon fantasia seikkailua.
      Jos korona pitenee niin joku hyvä koodari voisi kyllä järjestää roolipelichat sivuston taas ja nosta charppauksen takaisin yleisemmäksi harrastukseksi. Hyvä tilaisuus kun ihmiset joutuu olemaan sisällä ja keksimään hauskaa tekemistä.

      • Anonyymi

        Siis itsehän olen roolannu semmoiset reilu 13 vuotta nyt, enkä edelleenkään ole osannut lopettaa. Oon koulusta lähtien tykännyt kirjoittaa ja käyttää luovuutta. Ainoa vaan, että oman lempiharrastukseni varjopuoli on se, että harmittavan vähän ihmisiä nykypäivänä roolaa kirjoittamalla, tarinamaisesti. Kyllä olisi aika kova juttu, jos se yleistyisikin taas tai etenkin nyt koronan aikaan saataisiin ihmiset jälleen kiinnostumaan siitä, joilla vähänkään mielikuvitus ja kiinnostus riittää kirjoittamiseen. Se on ensinnäkin rentouttavaa niille, jotka siitä nauttii ja samalla sen avulla voi saada muutakin ajateltavaa kuin ensimerkiksi nykypäivän koronatilanne. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis itsehän olen roolannu semmoiset reilu 13 vuotta nyt, enkä edelleenkään ole osannut lopettaa. Oon koulusta lähtien tykännyt kirjoittaa ja käyttää luovuutta. Ainoa vaan, että oman lempiharrastukseni varjopuoli on se, että harmittavan vähän ihmisiä nykypäivänä roolaa kirjoittamalla, tarinamaisesti. Kyllä olisi aika kova juttu, jos se yleistyisikin taas tai etenkin nyt koronan aikaan saataisiin ihmiset jälleen kiinnostumaan siitä, joilla vähänkään mielikuvitus ja kiinnostus riittää kirjoittamiseen. Se on ensinnäkin rentouttavaa niille, jotka siitä nauttii ja samalla sen avulla voi saada muutakin ajateltavaa kuin ensimerkiksi nykypäivän koronatilanne. :)

        Kanssa charppasin yli 10 ennen kun joutui juuri sen takia lopettamaan kun Suomessa ns. kasvoi aikuiseksi kaikki muut paitsi minä. Lopettivat harrastamasta. Englannin kielisiä puoliakin oli huonosti ja he eivät kauheasti innostuneet pelaamisesta selalisen kanssa, jonka äidinkieli ei ollut englanti. Ihan ymmärrettävää kun kirjoittaminen on yksi iso osa koko juttua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe