Ja jättävät perheet rauhaan. Te saitte mahdollisuutenne, mutta todistitte olevanne huonoja, joten antakaa nyt edes uusille äideille työrauha tehdä kasvatustyö, jota te ette osanneet tehdä. Ii-tsin!
Eiköhän sovita että ex-äidit vetäytyvät
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ei osannut tehdä kuten sinä haluat 😏
- Anonyymi
Minun sanani on laki. Perheyksikön funktionaalisuuden kannalta on äärimmäisen tärkeää, että perheessä on selkeä hierarkia ja komentoketju ylhäältä alas, kuin pyramidi. Huipulla olen minä, pohjalla miehen lapset. Niin se vain menee ja on kaikkien parhaaksi. Minä tiedän, että tämä on heidän parhaakseen. Joskus pullikoivat, mutta yhteisen edun nimissä palautan järjestyksen niin kovin ottein kuin tarve vaatii.
- Anonyymi
Tuskimpa kukaan haluaa häärätä exänsä kodissa, mutta kun ne lapset ovat kuvioissa jotka on tehty jo ennen sinun tuloasi kuvioihin. Sinun on vaan se kestettävä että miehesi/naisesi lapsilla on toinen vanhempi myös. Ihme ruikutusta!
- Anonyymi
Niin onkin kaksi vanhempaa, minä ja puolisoni. Niinhän minä sanoin. Lapsilla on kerrallaan maksimissaan kaksi vanhempaa, eikä esimerkiksi koko eksän suku ja kaikenmaailman kylänmiehet. Lapset kutsuvat minua joskus äidiksi, joskus nimelläni Ullamaijaksi. Tästäkin jo näkee, että ylimääräinen vosu elämässämme vain sekoittaa lasten päät. Jos sisäkköä tarvitsemme, hankimme muualta.
- Anonyymi
Mitkä perheet??? Oletko noin kateellinen että suollat moista sontaa täällä!!! Ei ole olemassa uusia äitejä, muuten kuin nainen joka ensimmäisen kerran saa oman lapsen, hän on uusi äiti.
En ymmärtänyt mitä halusit tuolla viestillä sanoa? Pitäisikö äidin jättää oma perhe??? Miksi?
Pakkanen on varmaana jäädyttänyt sun aivot, ja loskakeli sulattanut, kun teksti on ihan sekava.- Anonyymi
Omat aivosi ovat niin täynnä lasolia etteivät varmasti jäädy.
- Anonyymi
Jos sovittais niin, että sinä lakkaat trollaamasta jonninjoutavaa sontaa, keksit jotain järkevämpää tekemistä.
- Anonyymi
En trollaa, vaan olen tosissani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En trollaa, vaan olen tosissani.
Sitten on sun ajatusmaailmasi erittäin kieroutunut. Ei ole olemassa ex äitejä, he ovat äitejä elämän loppuun asti vaikka lapsi olisi 80 v!!! Aina he ovat äitejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten on sun ajatusmaailmasi erittäin kieroutunut. Ei ole olemassa ex äitejä, he ovat äitejä elämän loppuun asti vaikka lapsi olisi 80 v!!! Aina he ovat äitejä
Eivät ole käytännössä. On adoptiolapsillakin biologinen äiti jossain, mutta käytännössä hän ei ole äiti. Pelkkä luuseri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ole käytännössä. On adoptiolapsillakin biologinen äiti jossain, mutta käytännössä hän ei ole äiti. Pelkkä luuseri.
Isis äiditkin on äitejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isis äiditkin on äitejä.
- Anonyymi
Voivottavasti joku lapsi joskus haastaa tuon avaajan oikeuteen.
- Anonyymi
Ei tartte ,avaaja on yksinäinen vanha katkera ihminen ei sillä ole lapsia, hänen elämänsä ei ole oikeen mennyt putkeen ja hän on kirjoittanut kohta 15 vuotta tänne trollejaan.
- Anonyymi
Hommahan menee niin että nainen ja äiti on aina komentoketjun huipulla. Huippupaikka säilyy myös ex-miehen perheessä.
Ex-nainen voi näin vapaasti sekoittaa lasten päät sekä joulun aikataulut.- Anonyymi
Isä ja hänen uusi eukkonsa sekoittaa lasten päät ja joulun aikataulut vielä tuhdimmin. Päälle tulee vielä lapsille selkäsaunat, kun isä ei ole paikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isä ja hänen uusi eukkonsa sekoittaa lasten päät ja joulun aikataulut vielä tuhdimmin. Päälle tulee vielä lapsille selkäsaunat, kun isä ei ole paikalla.
Vieraannuttja äiti ja hänen viranomaisensa sekoittaa lasten päät ja joulun aikataulut vielä tuhdimmin. Päälle tulee vielä selkäsaunat narsistisille viranomaisille , kun lapset ei ole paikalla..
- Anonyymi
Ap kirjoitus on järkyttävä. Ei oel ensinnäkään ex-äitejä, he ovat aitoja äitejä. Ja toinen on se, että ei se mies ole sinua lastensa uudeksi äidiksi ole ottanut, kyllä tulet huomaanaan ennen pitkää, mitkä ovat vaatimukset sinulle ja niitä miehillä on.
Luulet että saa miehen pideksi, kun mollaat hänen ex-puolisoaan ja lastensa äitiä.
Kun aika koittaa olet itsekin ex, joten mietipä nyt asiaa vähän tarkemmin. Olisi sentään hyvä jos lapset saisivat edes pitää äitinsä ja kasvaa hänen luonaan, sentään jokin osa ei rikkoutuisi heidän elämässään, kun isä kerran on ollut näitä keskenikäisiä seksin etsijöitä ja unohtanut lapsensa.- Anonyymi
Miksi sitten kirjoittelet aina Ex äideistä , eikö toinen persoonasi tiedä mitä toinen kirjoittelee?
Sinulla on kaksi erilaista persoonaa, molemmilla samanlainen lukihäiriö, tai molemmat ovat juoppoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten kirjoittelet aina Ex äideistä , eikö toinen persoonasi tiedä mitä toinen kirjoittelee?
Sinulla on kaksi erilaista persoonaa, molemmilla samanlainen lukihäiriö, tai molemmat ovat juoppoja.Tai ex-äidit narskuja
- Anonyymi
Mihin pitäisi kenenkään vetäytyä vain sinun katkeruutesi takia? Oletko noin epätoivoinen että kun olet rikkonut jonkun perheen niin alat heittämään rakkaita ihmisiä lasten elämästä????? Jos mies on yhtään isä, hän kyllä lemppaa sinut pihalle omasta ja lastensa talosta , jos vaan tietää mitä sontaa täällä hänen rakkaistaan kirjoittelet. Ja toivot että lapset menettäää kaiken jopa rahat jotta pääset juopottelemaan ja rikkomaan lisää toisten onnellisia perheitä.
Uskon kuitenkin että kirjoitat huudattaaksesi ihmisiä, vai mitä. Olet läpinäkyvä.- Anonyymi
Taas sinun toinen persoona vastaa , toiselle, aloitus on sinun ,etkö muista mitä kirjoitat, vai eikö toinen persoona tiedä siitä toisesta mitään.
Olet sairas. - Anonyymi
Sinut on tunnistettu suuresta lukihäiriöstä samat kirjoitusvirheet toistuu avauksessa ja vastauksissasi.
Tuossa edellisessäkin taas toistuu samat virheet ja asenne.
Turha syyttää muita omista kirjoituksista.
Ota vastuu omista mielipiteistäsi. - Anonyymi
En minä mitään horise, sinut tunnistaa pahasta lukihäiriöstä ja tyylistäsi kirjoittaa.
Esim, tuosta " sie toiedät,noita akka, jäti kiikkiiin".
- Anonyymi
Minä kirjoitin aloituksen, ei hän. En ole Lissu enkä ole kirjoittanut tänne 15 vuotta kännissä. Enkä ole katkera, miksi olisin? Syrjäyttämällä ex-äidin elintasoni nousi kertaheitolla.
- Anonyymi
Sinä olet Lissun toinen persoona Lasse.
- Anonyymi
Hei, minä olen Sirkku
- Anonyymi
Minä olin Narsku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin Narsku
Olitko sinäkin sivupersoona, kun olit Narsku?
- Anonyymi
Minä olen niinistö ja nyt akat suut kiinni. Uusio hiljaa ja vetäytykää toisten perhe elämästä ja keskittykää itseene ja ongelmiinne. Teillä ei ole perhettä joten jos sellasenhaluutte tehkää se itse. Kenenkään perhe ei ole teidän.
- Anonyymi
Pikku-lissu vois myös joskus pitää tupas kiinni, varsinkin, kun ei tiedä maailman menosta yhtään mitään, mutta kalkattaa täytyy.
- Anonyymi
Itse olen hankkinut valmiin perheen jossa lasten koliikkivaihe ja uhmaikä ovat takana. Murrosiän mölinät pidän kurissa RAUTAISELLA OTTEELLA!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124460MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872293Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71171
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o61918Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908