Olen 14v luuseri joka haluaisi tyttö ystävän mutta on liian ujo kysymään ketään ulos koska luulen että siitä tulee kiusallista kun en keksi puhuttavaa. Voisko joku auttaa
Kuinka saada tyttöystävä
13
528
Vastaukset
- Anonyymi
Sitähän me kaikki boah
Suurin osa on ujoja- Anonyymi
ujot on just söpöimpii
- Anonyymi
1. jos on joku tyttö josta OIKEESTI tykkäät ni juttele eka vaik snäpis ja laita semmone nopee kysymys: haluuks tehä joku päivä jotai tai haluuks hengaa joku pv.
2. menkää leffaan! siel ei tartte puhuu, on hyvä tunnelma ja leffan aikan otat vaik kädestä. ku leffa loppuu meette ulos... ois semi pimee ja suutelet sitä vaan ihan pokkana. sit kysyt et haluisko se lähtee viel vaikka syömään ja et sä tarjoot.. toi tehoo aina :) ainaki muhun😂 - Anonyymi
menet vaan puhumaan sille lol ei oo niin vaikeaa
- Anonyymi
No kyl se vaan on, kato ku kaikki ei oo "hyvän näkösii" ja puheliaita. mut oon kyl iha samaa mielt et kannattaa vaa mennä puhuu, ei välttämät kasvotusten ellei oo pokkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyl se vaan on, kato ku kaikki ei oo "hyvän näkösii" ja puheliaita. mut oon kyl iha samaa mielt et kannattaa vaa mennä puhuu, ei välttämät kasvotusten ellei oo pokkaa.
ota vaikka vähän rohkasevaa isin salakellarista :DD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ota vaikka vähän rohkasevaa isin salakellarista :DD
päivän naurut :D
- Anonyymi
Mulle voi tul laittaa vaiks snäppii jkaunismki8. Oon siis 04 tyttö joka tarttis poikkista
- Anonyymi
Itekkin olen hieman yksinäinen täysikäinen Siilinjärveläinen mutta hyvä puoli on siinä ku omistaa
ADHD:n nii keksii ite jotain itsenäistä puhumista itelleen tai mielikuvitus kavereita vierelle. :C- Anonyymi
Hyvä toi on kyll tosi hyvä juttu itekki oon puolhullu haluukko kaveriks.... naaah sama tyyppi täällä taas 🤣
- Anonyymi
Moi olen 10vuotias tyttö ja ajattelin että olet tyyliäni joten haluutko olla mun BF
Ja mun nimi on Helmi.- Anonyymi
Mä tiesin että et pidä musta. T. Helmi💔
- Anonyymi
Kirjotitko tän viestin mulle. 😯
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847142Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176225Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845328Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415120Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003410