Yleisin matkailutapa Pattayalle, hahmomatkailu.

Anonyymi

Yksi ei näe omissa puheissa mitään vikaa vaikka ei ole edes pattayalla käynyt edes hahmollansa.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa.... kukahan?

• Kysytään, että kuka Teistä on yleensä käynyt Pattayalla ??
      Sanooko Joku onko se asunnut Jompparilla tai sanooko joku, että se
      on asunut Nakluassa ei ! Sitten, kun se sanoisi vielä, että se on käynyt
      Lassilla ja Päkkärissä niin päästään asiaan.

• Anonyymi

Minä joo kyllä.

• Anonyymi

On taas leijuvien passien mies tehnyt hienon aloituksen!!

• Näemmä joku oivaltanut varsin osuvan aloituksen.

Vastaan tälle anonyymihahmolle joka on kaikkea omaamaansa aivokapasiteettia hyödykseen käyttäessään päätynyt leijuvista passeista irvailemaan ja että kuka aloituksen tehnyt.

Mainittuun viitaten totean, että tämä hahmo kyllä aloituksia arvostelee, jotka ei palvele hänen näkökantojaan, mutta ....... kysyn miksi hahmo ei arvostele esimerkiksi aloitusta Ladalla Pattayalle ? ............ Vastaan ............... koska hahmo ei arvostele itseänsä.

Ohessa leijuvat, olkaa hyvä:

https://aijaa.com/pvbs3r

Mutta aloitusasiaan viitaten minä totean, että tämä leijuvia passeja havaitseva olevan varsinainen hahmo, onhan jopa anonyymihahmo, mikä olisikaan neitimäisempää, mutta näin hän sopeutuu laajaan Pattayan rakkaiden anonyymihahmopopulaan.

Rakkaita hahmoja on lukuisa määrä, joista voisin sanasenkin mainita, mutta antaapa nyt olla, koska täällä Espanjassa on kaunis aamu ja ohjelmassa on, kerronko, en kerro.

• Anonyymi
        SenssuChiangMai kirjoitti:

Näemmä joku oivaltanut varsin osuvan aloituksen.

Vastaan tälle anonyymihahmolle joka on kaikkea omaamaansa aivokapasiteettia hyödykseen käyttäessään päätynyt leijuvista passeista irvailemaan ja että kuka aloituksen tehnyt.

Mainittuun viitaten totean, että tämä hahmo kyllä aloituksia arvostelee, jotka ei palvele hänen näkökantojaan, mutta ....... kysyn miksi hahmo ei arvostele esimerkiksi aloitusta Ladalla Pattayalle ? ............ Vastaan ............... koska hahmo ei arvostele itseänsä.

Ohessa leijuvat, olkaa hyvä:

https://aijaa.com/pvbs3r

Mutta aloitusasiaan viitaten minä totean, että tämä leijuvia passeja havaitseva olevan varsinainen hahmo, onhan jopa anonyymihahmo, mikä olisikaan neitimäisempää, mutta näin hän sopeutuu laajaan Pattayan rakkaiden anonyymihahmopopulaan.

Rakkaita hahmoja on lukuisa määrä, joista voisin sanasenkin mainita, mutta antaapa nyt olla, koska täällä Espanjassa on kaunis aamu ja ohjelmassa on, kerronko, en kerro.

Leijuvien passien mies päivystää pattaya palstaa suomi24 espanjassa.
        Päivystävätkö kaikki espanjassa olevat suomalaiset pattaya palstaa??????

• No... Oletko sinä asunut jossakin päin Jompparia tai Nakluaa ?
      Vetää se hiljaiseksi jos ei ole Pattayalla edes käynyt ... !

• Anonyymi

Toi senssu ei ole edes käynyt Pattayalla. Silti se juttelee tällä palstalla kuin päälikkö.
        Eikä luultavasti ole edes Thaimaassa käynyt. Sairas trolli joka jaksaaa nähdä paljon vaivaa kertoakseen miten typeriä pattayan matkailijat ovat ja miten rikas ja hieno ihminen hän on.
        ps, jos senssun jutut pitäisivät paikkansa olisiko se nolompaa kuin ne eivät pidä.

• Anonyymi kirjoitti:

Toi senssu ei ole edes käynyt Pattayalla. Silti se juttelee tällä palstalla kuin päälikkö.
        Eikä luultavasti ole edes Thaimaassa käynyt. Sairas trolli joka jaksaaa nähdä paljon vaivaa kertoakseen miten typeriä pattayan matkailijat ovat ja miten rikas ja hieno ihminen hän on.
        ps, jos senssun jutut pitäisivät paikkansa olisiko se nolompaa kuin ne eivät pidä.

Hahmo hyvä, on erittäin mukava todeta päivittäin sinun ajattelevan minua tavallasi, olet kouluesimerkki hahmosta, joka ajattelee toisia enemmän kuin itseään.

Minulle kuitenkin on esitetty usean hahmon toimesta vedonlyönti summalla, joka keskiverto palkansaajan vuosibruttotulo ja mikäli nämä persaukiset hahmot pysyisivät vedonlyöntinsä takana, niin sinäkin voisit elämänkaartasi vapauttaa 24/7 senssuttelustasi.

Tiedoksi noin Pattayaa koskien, että vaimoni omistaa edelleekin Chon Burissa asunnon, eikä sitä ole hankittu käymättä rakkaalla seudullasi.

• Anonyymi
        SenssuChiangMai kirjoitti:

Hahmo hyvä, on erittäin mukava todeta päivittäin sinun ajattelevan minua tavallasi, olet kouluesimerkki hahmosta, joka ajattelee toisia enemmän kuin itseään.

Minulle kuitenkin on esitetty usean hahmon toimesta vedonlyönti summalla, joka keskiverto palkansaajan vuosibruttotulo ja mikäli nämä persaukiset hahmot pysyisivät vedonlyöntinsä takana, niin sinäkin voisit elämänkaartasi vapauttaa 24/7 senssuttelustasi.

Tiedoksi noin Pattayaa koskien, että vaimoni omistaa edelleekin Chon Burissa asunnon, eikä sitä ole hankittu käymättä rakkaalla seudullasi.

Nuori ja kaunis vaimosi on melkoinen löytö. Hammalääkäri, uimahyppääjä, ravintolakonsernin osaomistaja, kukkatarhan omistaja, kiinteistösijoittaja, lukuisien saarien ja rantahuviloiden omistaja, lahjakas motoristi, miljoonien arvoisten rantatonttien omistaja, Vietnamin sodan veteraanin tytär, uskollinen perheenäiti, eteerisen kauniskin..
        Kysymykseksi jää että miksi tuollainen yläluokan nainen halusi itselleen vanhan suomalaisen ruskeahampaisen köyhän ketjupolttajan jolla on impotenssia, korkea verenpaine, sydänvika, päihde ja lääkeongelma, lukihäiriö, persoonallisuushäiriö, kielitaidottomuutta, huomattavaa ylipainoa, vainoharhaisuutta, taipumusta patologiseen valehteluun, nettiaddiktismia eikä mitään muuta harrastusta? Oliko se rakkautta ensi silmäyksellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuori ja kaunis vaimosi on melkoinen löytö. Hammalääkäri, uimahyppääjä, ravintolakonsernin osaomistaja, kukkatarhan omistaja, kiinteistösijoittaja, lukuisien saarien ja rantahuviloiden omistaja, lahjakas motoristi, miljoonien arvoisten rantatonttien omistaja, Vietnamin sodan veteraanin tytär, uskollinen perheenäiti, eteerisen kauniskin..
        Kysymykseksi jää että miksi tuollainen yläluokan nainen halusi itselleen vanhan suomalaisen ruskeahampaisen köyhän ketjupolttajan jolla on impotenssia, korkea verenpaine, sydänvika, päihde ja lääkeongelma, lukihäiriö, persoonallisuushäiriö, kielitaidottomuutta, huomattavaa ylipainoa, vainoharhaisuutta, taipumusta patologiseen valehteluun, nettiaddiktismia eikä mitään muuta harrastusta? Oliko se rakkautta ensi silmäyksellä?

"Varokaa, kommentti saattaa sisältää juonen paljastuksia!"

Tämä varoitus pitäisi aina olla ihan ensimmäisellä rivillä näissä kommenteissa, joissa kommentoidaan tätä suosittua täällä jo yli 10 vuotta jatkunutta draamasarjaa "Senssun elämää Pattayalla suomi24/7."

Joku "kauniit ja rikkaat" tai "salainen stalkkari" jäävät juonitteluissaan - villalankaa, porkkanoita ja mieti minua aivopesuilla - kiistatta himmeimmille mitaleille, mitä tulee juonenkäänteille "Senssun elämää suomi24/7 draamasarjalle.

Jänskättäisi nimittäin ihan hirveesti lukea (ilman juonen paljastuksia siis) että missä milloinkin Senssun huvijahdit seilaavat. Mitä uutta ja kallista on ostettu. Tekeekö eteerisen kauniinsa uimahypyn eteen vai taaksepäin kerien. Ja ennen kaikkea, miten mielenkiintoisia kuvia kuksastaan on tulossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Varokaa, kommentti saattaa sisältää juonen paljastuksia!"

Tämä varoitus pitäisi aina olla ihan ensimmäisellä rivillä näissä kommenteissa, joissa kommentoidaan tätä suosittua täällä jo yli 10 vuotta jatkunutta draamasarjaa "Senssun elämää Pattayalla suomi24/7."

Joku "kauniit ja rikkaat" tai "salainen stalkkari" jäävät juonitteluissaan - villalankaa, porkkanoita ja mieti minua aivopesuilla - kiistatta himmeimmille mitaleille, mitä tulee juonenkäänteille "Senssun elämää suomi24/7 draamasarjalle.

Jänskättäisi nimittäin ihan hirveesti lukea (ilman juonen paljastuksia siis) että missä milloinkin Senssun huvijahdit seilaavat. Mitä uutta ja kallista on ostettu. Tekeekö eteerisen kauniinsa uimahypyn eteen vai taaksepäin kerien. Ja ennen kaikkea, miten mielenkiintoisia kuvia kuksastaan on tulossa.

Hei jänskättäjä 53 vuotias 18 vuotiaan rakas.
        Muista passinhankinta rakkaallesi hyvissä ajoin.

• Anonyymi

Lomarouvan illallis lookia eiliseltä. Otettiin suomalaisen kaverin kämpillä pohjia jossakin Sukhun toissa puolen https://aijaa.com/lYjsNB
      Henkilökohtaisesti katselen häntä mieluummin kuin jonkun passin kansia.

• Anonyymi

Kyllä senssun leijuvat vie voiton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä senssun leijuvat vie voiton.

Pane marjanpoimijan passinkantta homosexu!!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2162
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1426
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1058
    6. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      60
      1054
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      984
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe