Moi, vieläkö kukaan uskaltaa ostaa opelin?, ulkonäkö kyllä on muuttunut paremmaksi ranskan omistuksen myötä, mutta miten on se laatu; onko parantunut?, vai vieläkö vaivaa "ominaisuuksiin kuuluvat / mystiset sähköviat" joita on matkan varrella ollut enemmän kuin laki sallii ja mystiset ruostumiset, esim. takaluukku?
Hyvän näköinen
11
184
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihteistot tosihuonoja.Takuuseen ei korjata jää ostajan murheeksi kunnes pääset eroon oooppelista ja ostat auton.Ulkönäkö on niinkuin jossakin tötterössä
- Anonyymi
Sähkövioista en tiedä mitään koska ainakaan itsellä ei ole ollut. 6v manuaalivaihdelaatikko on kuulema huono niissä on ollut ongelmia. Ruostumisesta ei tiedä vasta kun aika sen näyttää että ruostuuko mainitsemistasi paikoista vai ei.
- Anonyymi
Vain osalla on ongelmia manuaalin kanssa, mistä sitten johtuukin. Itselläni ollut kaksi Kadettia ja neljä Astraa ilman manittuja vaihteisto-ongelmia.
Eniten on kiusannut ikävät nestevuodot, kennoissa ja letkuissa. No viimeiset kuusi vuotta on sujunut hyvin. J ja K sarjan Astra ei ongelmia. Samaa ei voi sanoa aikaisemmista. - Anonyymi
Jakopään hihna katkeaa ennen aikojaan rikkoen moottorin eikä korvauksia heru mistään suunnasta, ei kannata ostaa.
- Anonyymi
Ketjukoneesta?
- Anonyymi
Kyllä niitä hihnoja ja ketjuja menee kaikista nyky-merkeistä ja moottoreista, Olen nyt ajanut 1,8 bensa-vectran vm. 2006 hihnalla 90 tkm. / 8 vuotta, olen tsekannut hihnan ajoittain, näyttää virheettömältä edelleen......hihna on varmempi kuin nykyiset ketjut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä hihnoja ja ketjuja menee kaikista nyky-merkeistä ja moottoreista, Olen nyt ajanut 1,8 bensa-vectran vm. 2006 hihnalla 90 tkm. / 8 vuotta, olen tsekannut hihnan ajoittain, näyttää virheettömältä edelleen......hihna on varmempi kuin nykyiset ketjut.
" olen tsekannut hihnan ajoittain, näyttää virheettömältä edelleen"
Olet siis tarkastanut visuaalisesti hihnan pinnan, joka näyttää edelleen virheettömältä.
Valitettavasti hihnaa pitää kasassa sisällä olevat metallilangat, joiden kuntoa et silmällä pysty näkemään.
Tietysti, tuolla tarkistusmenetelmällä, kun hihna ei näytä enää virheettömältä, ollaan tilanteessa että se on poikki.
Joten onhan tuo tavallaan toimiva tuo tarkastus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" olen tsekannut hihnan ajoittain, näyttää virheettömältä edelleen"
Olet siis tarkastanut visuaalisesti hihnan pinnan, joka näyttää edelleen virheettömältä.
Valitettavasti hihnaa pitää kasassa sisällä olevat metallilangat, joiden kuntoa et silmällä pysty näkemään.
Tietysti, tuolla tarkistusmenetelmällä, kun hihna ei näytä enää virheettömältä, ollaan tilanteessa että se on poikki.
Joten onhan tuo tavallaan toimiva tuo tarkastus.Kestää tosi hyvin: opel kadett 1.6 E vm.90 n. 15 v:lla hihnalla ajettu 150 tkm.
Auton historiassa hihna vaihdettu yhden kerran 100 tkm:ssa.
Tosin ei tälle 8-ventt. koneelle käy mitenkään vaikka hihna katkeaisi, en vaihda hihnaa, ellei vesipumppu tai kir. rullan laakeri ala ääntelemään.
- Anonyymi
Ostakaa auto niin on elämä helpompaa
- Anonyymi
Kyllä on niin huonojakokemuksia että kyseiseen automerkiin ja länsi-autoon en ikipäivinä halua olla missään tekemisissä
- Anonyymi
Kenenkään täysjärkisen ei kannata kyseistä rakkinetta ostaa,onhan autojakin olemassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822