Tyttö open kaa

Anonyymi

Olen Niina, ja juuri aloittanut lukion. Lukio alkoi elokuussa ja tapasimme luokanvalvojan 34v Tommin. Tommi oli mukava ja hymyilevä ja komea perheellinen mies. Itse olen n ä tti ja hoikka brunette. Luokanvalvojaa tavataan kerran viikossa ja nopeasti tunsin ihastuneeni tommiin. Välill tunsin kuinka katseemme kohtasivat ja ajattelin tunsiko hän samoin mutta mietin että eihän opettaja voisi ja vielä perheellnen.
Eräänä päivänä oli taas luokanvalvojantunti minulla päällä tiukat trikoot ja paita. Tunnin jälkeen tommi pyysi minua jäämään luokkaan kun muu lähtivät. Eka kyseltiin kuulumiset yms. Tommi tuli viereeni ja sanoi että olen nätti ja punastuin. Hän kertoi että katellut mua jo pidempään. Sanoin että olen ihastunut. Tommi hymyili mulle otti mua kädestä ja kattoi silmiin. Yritin suudella mutta tommi sanoi ettei voi. Ymmärsin kyllä miksi.
Silmäpeli jatkui pitkin syksyä ja vaidettiin puhelin numeroitakin jossain vaiheessa.olimme jutelleet puhelimessa ja tutustuneet ja kertoneet itestämme asiota.
Yksi päivä koulussa ruli viesti että tommi yksin luo k assa ja haluu mut sinne. Menin suoraan siltä istumalta. Menin luokkaan ja laitoin oven perässäni kiinni. Samantien suutelimme ja se tuntui ttaivaalliselta. Tommi käänsi mut selkä siihen päin ja laski mun trikoot alas.tommi suuteli mun niskaa ja samalla hieroi mun stringien päältä ja olin aivan märkä. Tommi laski omat housut ja tunsin kalun reisien välissä. Kysyin: onko kortsuja?
Tommi: sori kulta ei oo haittaakse?
Riisuin kegngät ja trikoot ja nostin toisen jalan pöydälle ja tommi siirsi stringit sivuun ja tun sin terskan huulilla
Tommi: ootko aivan varma?
Niina:oon.työnny muhun?
Tunsin kuinka kalu hitaasti liukui siisään
Tommi pani aluksi hitaasti ja suuteli niskaa ja kertoi kuinka ihana olen ja ei ole saanut hetkeen. Kalu liikkui hieman nopeammin ja pilluni litisi aivan märkänä.tahti kiihtyi
Tommi:mä tuun kohta
Niina:muita mul ei ehkäsyy
Tommi: kulta en ketä enää.. mmhh aaa
Tommin kalu rupesi sykkimään ja purkautui mun sisää täyttäen spermalla. Olin hämmentynyt ja samalla tuntui ihanalle. Kalu oli vielä sisälle kun suutelimme
Tommi: Sori tuntu ku ois pakko laukee sisään
Niina: ei se mitään
Tommi veti kalunsa ulo ja spermaa valuu ulos.suutelimme ja tommi antoi paperia että sain siistittyä itteeni. Sitten pukeuduin ja sovittiin että joskus uusiksi. Jatkui varmaa jossain vaihees....

2

5918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiva tarina

• Anonyymi

Paloiko pohjaan?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8236
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4438
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4048
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      50
      3175
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3086
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2840
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2506
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2009
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1986
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      1923
    Aihe