Tyttö open kaa

Anonyymi

Olen Niina, ja juuri aloittanut lukion. Lukio alkoi elokuussa ja tapasimme luokanvalvojan 34v Tommin. Tommi oli mukava ja hymyilevä ja komea perheellinen mies. Itse olen n ä tti ja hoikka brunette. Luokanvalvojaa tavataan kerran viikossa ja nopeasti tunsin ihastuneeni tommiin. Välill tunsin kuinka katseemme kohtasivat ja ajattelin tunsiko hän samoin mutta mietin että eihän opettaja voisi ja vielä perheellnen.
Eräänä päivänä oli taas luokanvalvojantunti minulla päällä tiukat trikoot ja paita. Tunnin jälkeen tommi pyysi minua jäämään luokkaan kun muu lähtivät. Eka kyseltiin kuulumiset yms. Tommi tuli viereeni ja sanoi että olen nätti ja punastuin. Hän kertoi että katellut mua jo pidempään. Sanoin että olen ihastunut. Tommi hymyili mulle otti mua kädestä ja kattoi silmiin. Yritin suudella mutta tommi sanoi ettei voi. Ymmärsin kyllä miksi.
Silmäpeli jatkui pitkin syksyä ja vaidettiin puhelin numeroitakin jossain vaiheessa.olimme jutelleet puhelimessa ja tutustuneet ja kertoneet itestämme asiota.
Yksi päivä koulussa ruli viesti että tommi yksin luo k assa ja haluu mut sinne. Menin suoraan siltä istumalta. Menin luokkaan ja laitoin oven perässäni kiinni. Samantien suutelimme ja se tuntui ttaivaalliselta. Tommi käänsi mut selkä siihen päin ja laski mun trikoot alas.tommi suuteli mun niskaa ja samalla hieroi mun stringien päältä ja olin aivan märkä. Tommi laski omat housut ja tunsin kalun reisien välissä. Kysyin: onko kortsuja?
Tommi: sori kulta ei oo haittaakse?
Riisuin kegngät ja trikoot ja nostin toisen jalan pöydälle ja tommi siirsi stringit sivuun ja tun sin terskan huulilla
Tommi: ootko aivan varma?
Niina:oon.työnny muhun?
Tunsin kuinka kalu hitaasti liukui siisään
Tommi pani aluksi hitaasti ja suuteli niskaa ja kertoi kuinka ihana olen ja ei ole saanut hetkeen. Kalu liikkui hieman nopeammin ja pilluni litisi aivan märkänä.tahti kiihtyi
Tommi:mä tuun kohta
Niina:muita mul ei ehkäsyy
Tommi: kulta en ketä enää.. mmhh aaa
Tommin kalu rupesi sykkimään ja purkautui mun sisää täyttäen spermalla. Olin hämmentynyt ja samalla tuntui ihanalle. Kalu oli vielä sisälle kun suutelimme
Tommi: Sori tuntu ku ois pakko laukee sisään
Niina: ei se mitään
Tommi veti kalunsa ulo ja spermaa valuu ulos.suutelimme ja tommi antoi paperia että sain siistittyä itteeni. Sitten pukeuduin ja sovittiin että joskus uusiksi. Jatkui varmaa jossain vaihees....

2

5340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiva tarina

    • Anonyymi

      Paloiko pohjaan?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe