Kuka se pelle oli joka sai maistaa mun nyrkkiä nakki jonos
Vastaukset 18
- Anonyymi
Tais olla äitis ko oot vielä klupunen.
- Anonyymi
Sai maistaa vai.. Siis nuoliko se sitä? Tykkäsitkö? Kuulostaa aika homolta... En tiennytkään että tykkäät tuollaisista..
Olet vitsiniekaksi vähä liian neitimäinen. Ja jos haluatte uusinnan olen paikallisen terassilla röökillä
- Anonyymi
Ei tommosen tissiposken takia kannata liikahtaa mihinkään.Tulee vaan pahamieli.
- Anonyymi
Kokkolaiset on paska housuja T: Kannuksen johtaja
- Anonyymi
Ihana nyrkki sinulla, voitaisiin tavata kahden kesken ja viettää läheistä *****aikaa...
- Anonyymi
Kannattaa haastaa tosirealisti, mestarin ilokski ja hankojensa rasvaksi jne...
- Anonyymi
Tuukka tietenkin kokkolan kovin (uhoja)
- Anonyymi
Taas sai pari kusista Kuokkalan poikaa nokkaansa ku uhitteli mestarille. T: Kannuksen johtaja
- Anonyymi
Kokkolan
- Anonyymi
Sain maistaa myös sun nakkia, hyvää oli sinun nakkisi. Haluan sitä vielä uudelleen maistella.
- Anonyymi
:D tää oli melkeen hauska
- Anonyymi
Mä voisin antaa sulle nyrkkiä pebaan kun kuulemma tykkäät siitä.
- Anonyymi
etuiliko jonossa vai mitä
onko se syy antaa pataan
vai löikö eka - Anonyymi
Huomaa keskustelun tasosta et ollaan köyhällä rannikolla T: Lapuan uros
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261563
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2031006Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.148639Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.231531- 187499
- 31490
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11444- 183444
- 41426
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18393