Luin uusimman "Blogin". Kommenteissa kysytiin, minkälaisia sanktioita, rangaistusseuraamuksia, ns. maallikkojen kliinisistä hypnosihoidoista säädetään Puoskarilakiin? Liitetäänkö ne omiksi pykäliksi Puoskarilakiin vai Rikoslakiin? Käykö silloin niin, että maallikkojen kouluttaminen "dipl.-kliinikoiksi" tms. tulkittaisiin rikoksen yllyttämiseksi tai rikoksen valmisteluksi?
Tietääkö kukaan, onko ICH-Interaktiva-SHL on varautunut uuteen lakiin?
Ja miten Brexit tulee vaikuttamaan ICH-Interaktiva-SHL-kuvioon? ICH on kaiketi brittiläinen yritys...?
Puoskarilaki-Brexit-SHL: Kouluttaminenko rikokseen yllyttämistä?
Anonyymi
3
98
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt tulee kliiniset hypnoterapeutit sun muut menttaalivalmentajat ja enkeliparantajat.
Tai tulisiko kliiniset NLP-maisterit vai kliiniset suggestoterapeutit ja muut kliiniset leikkiterapeutit.
Muuten tiettekö, että vale hypnoterapeutteja ei voi olla, kun kuka tahansa voi olla hypnoterapeutti.
Nämä maalikkohypnoosin tittelileikit saavat jo koomisia piirteitä.- Anonyymi
Olet ilmeisesti niin sanottu PEBKAC- ihminen.
- Anonyymi
Ei. Olen kliininen hypnoterapeutti. Nimi ei ole suojattu, joten kaikki suomalaiset voi sitä käyttää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976