Kaikki täällä palstalla tuntevat kopiopersun ja hänen nerokkaat kirjoituksensa, mutta kopiopersun varhaisista vuosista ja syntymästä vain harvalla on oikeaa tietoa. Valoitan tällä kirjoituksella nyt kopiopersun syntymän taustoja. Kaikki sai alkunsa eräällä suurella Länsi-Suomalaisella sikafarmilla, jossa Maatiaissika Sylvi-emakon synnyttämisen aika tuli. Sylvi synnytti suuren pahnueen, jonka nuorin jäsen herätti jo syntyhetkellä runsaasti huomiota. Hänen ihmismäiset piirteensä poikkesivat selvästi muusta pahnueesta, vaikka hän ei tavoiltaa poikennut mitenkään sisaruksistaan, vaan terhakkaasti imi maitonsa Sylvi-äitinsä nisästä. Hän oli kopiopersu. Kuten arvata saattaa herätti pahnueen erikoinen yksilö laajalti huomiota ja tätä ihmettä tultiin katsomaa ja taivastelemaan kaukaakin ympäröivistä maakunnista asti. Sikafarmin emäntä suostui vastahakoisesti esittelemään syntynyttä pahnuetta halukkaille ja loi samalla vihaisia silmäyksiä sikafarmin isäntää kohti, joka esittelyjen aikaan luihuna luimuili pitkin ladon seinustoja emännän vihaista katsetta vältellen. Niihin aikaan kylällä kiersi sitkeä huhu sikafarmaripariskunnan huonoista väleistä, mutta vähitellen huhut rauhottuivat. Isännänkin nähtiin sitten hymyssäsuin lantaa lapioimassa emännän siankinkunkokoinen sinertävänmusta kohoima otsassaan. Näin siis sai onnellisen alun vanttera miehenalku, josta tuli myöhemmin kopiopersu.
Syntylegenda kopiopersusta
Anonyymi
0
99
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72183Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32703Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637