Moi! Oon 17-vuotias tyttö ja oon ollut nyt varmaan 2 vuotta ihastunu samaan poikaan, joka on mun rinnakkaisluokalla. Meil on ollu vähän jonkunlaista kipinää ja kaverit on huudellu meille asiasta yms. mut se ei koskaan edenny mihinkään. Sitte se vaa ns. kuivu kasaan ja molemmat alko käyttäytymää tosi oudosti ja välinpitämättömästi :( Nyt kuitenkin olin sen kanssa samoissa bileissä 2 viikkoa sitten ja huomasin, että se katteli mua ihan koko ajan & yritti jutella myös mun kanssa. Nii kysynkin nytten, että kannattaisko teidän mielestä mun ottaa siihen yhteyttä uudelleen ja yrittää vielä?
Molemmin puolisia tunteita?
2
75
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä vaan. Ei se ainakaan voi haitata.
- Anonyymi
Tottakai kannattaa yrittää! Ite oon poika 16v ja oon ollu tosi ihastunu yhteen tyttöön. Ennen kattelin tätä tyttöö tosi paljon ja nykyään en oikein yhtään. Kyse ei ole siitä että olisin menettänyt täysin kiinnostuksen tätä tyttöä kohtaan vaan siitä että ei ole tää itsetunto kovin hyvä ja en pysty uskomaan että näin ihana tyttö olisi minusta kiinnostunut. On muitakin tausta syitä mutta tulee liian pitkä teksti jos alan kertoo, mutta kaikki liittyy vain omaan itsetuntoon käytännössä.. Vaikutan oikeesti ulkoisesti siltä et ei kiinnostais tää tyttö yhtään mut tosiasia on jotain muuta.
Koita vaik viestin kautta kysyy koska siellä se voi olla pojalle vähän helpompi myöntää tunteet. Tunnen sellasenkin tapauksen et jossa tyttö ja poika nukkku ihan alusvaatteissa keskenään yön ja poika ei esim. Tästäkään huolimatta ollut täysin varma et onko tyttö ihastunut häneen. Eikä hän todellakaan tästä huolimatta olisi kertonut omaalotteisesti tälle tytölle omista tunteista, että me pojat taidetaan olla aika ''ujoja' ' tälläsissä asioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va466755Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko935277Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas944856Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64679Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa724525Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi184502Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä224096Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html514085Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast544067Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1714018