Moi! Oon 17-vuotias tyttö ja oon ollut nyt varmaan 2 vuotta ihastunu samaan poikaan, joka on mun rinnakkaisluokalla. Meil on ollu vähän jonkunlaista kipinää ja kaverit on huudellu meille asiasta yms. mut se ei koskaan edenny mihinkään. Sitte se vaa ns. kuivu kasaan ja molemmat alko käyttäytymää tosi oudosti ja välinpitämättömästi :( Nyt kuitenkin olin sen kanssa samoissa bileissä 2 viikkoa sitten ja huomasin, että se katteli mua ihan koko ajan & yritti jutella myös mun kanssa. Nii kysynkin nytten, että kannattaisko teidän mielestä mun ottaa siihen yhteyttä uudelleen ja yrittää vielä?
Molemmin puolisia tunteita?
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä vaan. Ei se ainakaan voi haitata.
- Anonyymi
Tottakai kannattaa yrittää! Ite oon poika 16v ja oon ollu tosi ihastunu yhteen tyttöön. Ennen kattelin tätä tyttöö tosi paljon ja nykyään en oikein yhtään. Kyse ei ole siitä että olisin menettänyt täysin kiinnostuksen tätä tyttöä kohtaan vaan siitä että ei ole tää itsetunto kovin hyvä ja en pysty uskomaan että näin ihana tyttö olisi minusta kiinnostunut. On muitakin tausta syitä mutta tulee liian pitkä teksti jos alan kertoo, mutta kaikki liittyy vain omaan itsetuntoon käytännössä.. Vaikutan oikeesti ulkoisesti siltä et ei kiinnostais tää tyttö yhtään mut tosiasia on jotain muuta.
Koita vaik viestin kautta kysyy koska siellä se voi olla pojalle vähän helpompi myöntää tunteet. Tunnen sellasenkin tapauksen et jossa tyttö ja poika nukkku ihan alusvaatteissa keskenään yön ja poika ei esim. Tästäkään huolimatta ollut täysin varma et onko tyttö ihastunut häneen. Eikä hän todellakaan tästä huolimatta olisi kertonut omaalotteisesti tälle tytölle omista tunteista, että me pojat taidetaan olla aika ''ujoja' ' tälläsissä asioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915