Skodisti rohmusi halppisöljyä Puuilosta

kyllä nauratti kun ylipainoinen skooda octavia kuski kaahasi tänään rillit huurussa tsi octaaviallaan puuilon pihaan, ja lyllersi sisään liikkeeseen. kysyi vieläpä kauppiaalta mikä on kaikkein halvinta moottoriöljyä, ja laittoi ostoskärryynsä sitä 6 kpl 4 litran pönikkää. olin samassa kassajonossa ja sitten se skodisti vieläpä pieraisi remakasti. silloin repesin totaalisesti ja pärskähdin nauruun. olihan kyseessä skodisti, niin ymmärtäähän tuon brutaalin käytöksen toki.

31

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noissa halppisöljyissä on vain se ongelma, ettei ne voitele konetta kunnolla, varsinkaan pakkasilla. Väärä viskositeetti. Pysyvät paremmin toki skodan öljyrohmu moottorissa, kun ovat paksumpia... Longlife öljy tulee skootasta läpi.

    • Anonyymi

      Joko hävettää? Mikset enää käytä nimimerkkiäsi herneaivo tai hinttimustikka? Oletko nolannut itsesi jo muillakin palstoilla? Itämaan tietäjä, ajatusten tonava. Buahhaah

    • Anonyymi

      Voi näitä pudokkaita reppanoita, ihan omalla nimimerkillä älynjuhlaa.

      • Anonyymi

        Aika rumasti sanottu skodisteista että olisivat pudokkaita ja reppanoita. Vaikka se olisi tottakin, kaikkea ei ole fiksua sanoa/kirjoittaa ”ääneen”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika rumasti sanottu skodisteista että olisivat pudokkaita ja reppanoita. Vaikka se olisi tottakin, kaikkea ei ole fiksua sanoa/kirjoittaa ”ääneen”.

        Kyllä sillä reppanalla pudokkaalla tarkotettiin aloittajaa ja kaltaisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sillä reppanalla pudokkaalla tarkotettiin aloittajaa ja kaltaisiaan.

        Etkös ole jo lapsena kuullut: joka toista haukkuu se itse se on. Mutta takaisin skeidaan: on se hiton ruma kääkkämobiili 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös ole jo lapsena kuullut: joka toista haukkuu se itse se on. Mutta takaisin skeidaan: on se hiton ruma kääkkämobiili 😂

        Ihan just noin, Koskee tietenkin myös aloittajaa ja kaltaisiaan, esim SINUA.
        Skoda on nykyautojen joukossa tosi tyylikäs, ei mitään ylilyöntejö ja omituisuuksia muotoilussa, silkkaa käytännöllisyyttä. Ei tarvitse mainita, että olet erimieltä.


    • Anonyymi

      kyllä nauratti kun alipainoinen toyota corolla kuski kaahasi tänään rillit huurussa wci corollallaan puuilon pihaan, ja luikerteli sisään liikkeeseen. kysyi vieläpä kauppiaalta mikä on kaikkein kalleinta moottoriöljyä, ja laittoi ostoskärryynsä sitä 100 kpl 1 litran pönikkää. olin samassa kassajonossa ja sitten se toyotisti vieläpä kikatti hermostuneesti. silloin repesin totaalisesti ja pärskähdin nauruun. olihan kyseessä toyotisti, niin ymmärtäähän tuon normaalin käytöksen toki.

    • Anonyymi

      Litran purkeissa 😭 niin on helpompi lisäillä levähdyspaikalla kun huomio valo tuikkii koelaudassa😅

      • Anonyymi

        oikein kirjoitus on äidin kielen yli voimaisesti vaikein ongelma kohta


    • Anonyymi

      Se olin minä muuten! Käväsin vain normikeikalla hakemassa tän kuun öljyt - röh!

      • Anonyymi

        No minä jo ajattelinkin että sä se olit! Haisit vanhalle viinalle, jenkemille ja valkosipulille kuten jokainen kunnon skodisti 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä jo ajattelinkin että sä se olit! Haisit vanhalle viinalle, jenkemille ja valkosipulille kuten jokainen kunnon skodisti 🤪

        Juu ja se myös röhki. Ei kääkättäny... harvinainen skootaaja


    • Anonyymi

      Minä hain Tojooni lasikuitumattoa, pakkelia ja spraymaalia. Pitää ennen rankempia syyssateita saada suurimmat ruostereiät tukettua.

    • Anonyymi

      Hillotolppa! Läski tulostaa. 😁

    • Anonyymi

      Typerää maksaa öljystä. Käyn vohkimassa ongelmajätteistä jäteöljyjä ja lisään niitä tojotaani. Siivilöin öljyn ja lisään tojotaani litran kerran kuussa. Öljyjä ei tarvitse vaihtaa koskaan, kun vanhat tupruavat ilmaan pakoputkesta. Suodattimen voi vaihtaa kerran viidessä vuodessa. Halpaa ajoa. Käry tulee joskus sisälle ruosterei'istä, mutta saavatpahan autoon pesiytyneet pieneläimet kyytiä.

    • Anonyymi

      Eikö halppisliisinkiin sisälly öljynlisäykset?

      • Anonyymi

        Ei meillä täällä maakunnassa ole pruukattu liisata autoja. Ei se ole mies eikä mikkään, jos rekisteriotteessa ei ole oma nimi omistajan kohdalla. Näin on aina ollut näillä lakeuksilla ja tulee olemaan. Naapurin isäntä hommasi Corollan ja niin tein minäkin. Niitä on ruuvailtu täällä 1970-luvulta lähtien. Itäautoille on aina täällä naurettu. Ruokapöydässkin nauretaan aina ruoka suussa, kun joku mainitsee Skodan.


    • Anonyymi

      Ylipainoiset eivät voi ajella Toyotalla. Jousitus painuu pohjaan, eikä keksintö pysy lapasessa.

    • Anonyymi

      ettei ollut läski pösökuski?

      oliko vaalea 508 ilon pihassa?

    • Anonyymi

      Elikäs eikkös tosiaan skodisti rohmua abcn noutopöydässä? Minä rohmuisin muta Tojo vie kaikki rahat. Kahveet joskus saan ja kattelen skodisteja perreineen

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        - ainakin hetkeksi...


    • Anonyymi

      Eihän toi vielä mitään, mutta monilla skodisteilla on hyvämaan öljytukusta haettuna tynnyrikaupalla halpaöljyä. Sitä sitten lotrataan skodaan vähintään 500 km välein.

    • Anonyymi

      Varmaan setä saanut Skodan lainaksi kun Toyotasta on öljytikku kuiva ja varastoon pitää saada halpaa kuraa kun Toyota syö sitä paljon.
      Skodaan ei voi halpaa luokatonta öljyä käyttää ja siksi tämä asia on helppo tajuta tulkita oikein.

      • Anonyymi

        Valikko

        AutomerkitSkodaskoda ja korjaukset

        Anonyymi

        13.10.2019 13:39

        Ilmoita

        Enpä välittänyt varoituksista kun ostin skoda octavian 1.4 tsi 2013.

        Totuus on yhtä surullisen kuuluisa kuin skodan heikko kestävyys.
        Autossa kilometrejä nyt 147 000 km

        etupyörän laakerit vaihdettu
        ovien lukoissa kokoajan vikaa
        vesivuotoja monessa eri kohdissa
        öljyä joutuu lisäämään aika paljon
        moottorin vikavalo palaa milloin mistäkin syystä usein
        Valot ei toimi.Aina joku pimeenä 
        bensaakin vie kuormattuna paljon
        ja talvella melkoisen kylmä.

        Onneksi ei ole dsg laatikkoa,sekin on melkoinen murheenkryyni.

        ...lue lisää

        6 kommenttia

        Äänestä

        KommentoiJaa

        Vastaukset

        Vanhimmat

        Anonyymi

        13.10.2019 13:43

        Onpas siinä vikoja kerrakseen. Ei edes minun 80-luvun Corollasta löydy noin paljoa.

        Äänestä

        Kommentoi

        Anonyymi

        13.10.2019 16:14

        Pari vuotta vanha skeida vie omistajansa perikatoon.

        Äänestä

        Kommentoi

        Anonyymi

        13.10.2019 19:03

        Voi tuota Toyotahörhöä, oliko jo sadas Skoda mikä sulla on ollut? Ainakin noita legendoja olet heitellyt ainakin sen verran, noloa.

        Äänestä

        Kommentoi

        Anonyymi

        13.10.2019 20:16

        Todella vähän vikoja verrattuna minun Toyotaan. Pinkki väri on väärää sävyä, jalat ei yllä polkimille ja pomo antoi kenkää. Mutta en kyllä ikinä voisi ajaa skodalla. Yario on sentään Turkkilaista laatua. Lentävä pommi suorastaan.

        Äänestä

        Kommentoi

        Anonyymi

        13.10.2019 20:21

        Minua ei varoittanut kukaan, joten ostin Skoda Octavia 1.8 tsi vm. 2013 yli kolme vuotta sitten. Autossa on nyt mittarissa 125.500 km.

        - etupyörän laakereita ei ole vaihdettu
        - ovien lukoissa ei ole vikaa. Kauko-ohjaimen patterin olen itse vaihtanut.
        - vesivuotoja ei esiinny
        - öljyä joutuu lisäämään aika harvoin (= kerran vuodessa) 
        - pakokaasujen vikavalo paloi, ja autoon vaihdettiin kaasuläpän asentotunnistin 120.000 km määräaikaishuollossa. Sen jälkeen ei ole pakokaasujen vikavalo palanut. 
        - Valot toimii hyvin. Ajovalopolttimot on kerran vaihdatettu Motomaatissa
        - bensaakin vie kuormattuna harvinaisen vähän
        - talvella melkoisen lämmin. Autossa siis Webasto.

        Manuaalivaihteisto ja kytkin toimivat hyvin, joten nopeat kiihdytykset liikennevaloista onnistuvat helposti.

        Äänestä

        Kommentoi

        Anonyymi

        Tänään 12:39

        UUSI

        vw konsernin kansanvaunujen varmimmin toimiva laite on vikavalo. Se loistaa kuulemma kirkkaasti vielä hinausautoakin odottaessa talvipakkasessa.
        Eräs vinkki kerrottiin, että auton virrat katkaistaan ja odotetaan hetki, jolloin sen pitäisi sammua.Mutta eihän ne palamatta pitkään kestä.

        Vitsi.Mikä tuolla loistaa noin kirkkaana..Siellä on vikavankkureiden kokoontumisajot.

        Vikavalot siellä loistaa


      • Anonyymi

        Kyllähän skodaan pistävät 15w 40 paksua halppisöljyä, kun laadukkaammat longlife litkut ei pysy sisällä. Skodat kun falskaa kuin Esterin peräpää anaali aktin jälkeen.


    • Anonyymi

      Miksei laittaisi halpaa öljyä kun ei se kauaa sisällä pysy niin ei tarvii olla kovinkaan laadukasta kun jo uutta saa lisätä tovin kuluttua.

    • Anonyymi

      Tuskin edes näki kauppiasta.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe