Täällä on jo monta keskustelua siitä, milloin poikaystävällä seisoi ekaa kertaa, mutta nyt olis kysymyksenä eka siemensyöksy. Tai jos olet poika, niin milloin tuli eka siemensyöksy tytön seurassa?
Milloin poikaystävältänne tuli ekaa kertaa siemensyöksy seurassanne?
Anonyymi
3
351
Vastaukset
- Anonyymi
Pojalla voi oikdasti seistä milloin vain mutta ei sitä yleensä huomaa varsinki jos istuu vaik tuolil
- Anonyymi
Ensimmäinen seksikerta kun tyttö asetti kondomia päälle niin tuli siemensyöksy siinä jo, ikää silloin 15v.
Oon käyny treffeillä, mulla kirjaimellisesti 10 douppia kehossa ja muija manioissa, 14v halus sexx ja iv-hommia, mut liian riski, kerran sain suihinoton, huulet ovat koskettaneet kahta eri naista, kerran menin maksullisiin mut vedin överit dösässä ni se kusi mut joku kerta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202990Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622672Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o502441Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312407Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181489Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121482- 721413
- 571359
- 471344