Se on turvallisinta.
Ei tule tippuria ja ryyppääminenkin on minimissä.
Iltaisin voi mennä kävelylle Walking Streetille toljottelemaan lady- poikia. Se on hauskaa.
Päivällä voi mennä krokotiili- puistoon katsomaan krokotilleja. Se ei ole hauskaa.
Yleisin matkailutapa on mennä sinne vaimon kaa!
6
74
Vastaukset 6
- Anonyymi
Aamut oman akan kanssa ovat parhaimpia kun se vielä nukkuu.
Yritän olla sitä herättämättä koska se ryhtyy heti käkättämään. Aiheita se kyllä keksii.
Istunkin aina aamupissalla ettei lorina sitä herättäisi.
Mitä kauemmin se nukkuu sitä lyhympi päivä sen kaa.- Anonyymi
Onko joku muu kuin sinä valkannut vaimon sulle ???
Oma on ongelmas jos käkättävän on ottanu, joten oikea paikka sulle onkin vessa, vedä itses pöntöstä, tai ryhdy liito-oravaksi, niin käkätys muuttuu hörönauruks.
- Anonyymi
Minä olin vaimon kanssa Pattayalla. Päivisin kävelimme ja iltaisin kävelimme. Välillä ja illalla syötiin. Minä söin aina kanapaloja. Joimme vettä koska se on edullista.
Yhtenä iltana aioin ottaa minibaarista oluen mutta en sitten ottanutkaan. Vaimo mulkaisi jo niin pahasti. Sanoo usein että olut on kallista ja sitten haisen koko yön.
Aamuisin juomme teetä parvekkeella ja katselemme alkavaa päivää.
Aiomme mennä päiväkävelylle.- Anonyymi
Siis olitte ja nyt kotona Suomessa ja sama meno jatkuu...teetä ja keksejä. Onko teillä samanlaiset kävelyasut, eli tuulikkaat, sinulla sininen ja kälättäjällä punainen? Kumpikohan asuista päätti. Lähde kerrankin aamupäivällä ryypylle baariin tai hae kaupasta pakki olutta ja jätä puhelin kämpille. Et uskalla? Lomareissulla itse teen näin, että kaupasta olutta ja mukaan kirja ja rannalle. Emäntä kerran ainakin soitti majapaikan pitäjälle, että ukko kateissa. En ollut.
- Anonyymi
Minulla oli tuoreehko hyvin vapaamielinen alle kolmikymppinen suomalainen tyttöystävä jossa hieman myös lepakon vikaa, joka ei ole vika laisinkaan näin miehisestä näkökulmasta. Hän halusi nähdä tyttöbaareja että mikä meininki. Hauska tyttönen tuli siinä sitte hieromaan hartioitaan ja kohtapa oltiin kolmistaan matkalla hotellillemme.
Paikkakunta oli Chiang Mai.- Anonyymi
Minun akkani ei hartioitani hiero.
Tuhisee ja on aina vihainen mokoma.
Nuorena se oli iloinen ja nätti, nyt hirvittävä ämmä ja rumakin vielä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.361256Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke581025Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63943- 56904
- 51781
- 65768
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81716Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le38688- 82682
Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su30625