Kokemuksia kennel Escaflowne

Anonyymi

Onko teillä kokemuksia Kennel Escaflownesta?
Ollaan kyllä enemmän kuin pettyneitä tämän neitihenkilön toiminnasta. Kennel sijaitsee pohjanmaalla, Pietarsaari-Uusikaarlepyyn välillä. Käyttölinjaiset sakemannit täyttää pihapiirin. Ostimme koiran elokuun alussa. Työ ja harrastuskoiraksi hankittu uusi perheenjäsen olikin hieman "sairas" ja sekö voisi vähempää kiinnostaa rahankiilto silmissä toimivaa yrittäjää. Kyllä sitä kaikkea leipä elättää. Tämä tehtailija oli kyllä sellainen opetus, että ei tulevaisuudessa tarvi ajatellakkaan koiraa häneltä. Kukaan muu joutunut tämän kaikkitietävän neitosen kanssa pattitilanteisiin?

17

6482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole kokemusta, mutta suosittelen ottamaan tällaisissa tapauksissa aina Kennelliittoon yhteyttä. Sairaita pentuja myydessä kasvattajalla on tietty velvollisuus kertoa sairauksista ja ottaa vastuu, toisin sanoen korvata.

      • Anonyymi

        Hän vaan ei ole helppo ihminen. Moni jättää ja nuolee haavansa. 😥


    • Anonyymi

      Itse olen kyseiseltä kasvattajalta ottanut kaikki koirani. Terveitä ja hyvä hermoisia koiria. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Kyllä valitettavasti on. Tämän kennelin omistaja valehteli meille joka asiasta. Ja kun asiasta otettiin yhteen niin ei edes ymmärrä mitä vahinkoa hän voi aiheuttaa. On pakko sanoa ettei tällaisella toiminnalla saisi kenneliä pitää. Penttehtailija ja en missään nimessä voi suositella kenellekään.

      • Anonyymi

        Ja poistelee suljetusta faceryhmästä varmuuden vuoksi kaikki, joilla on sanomista toimistaan ja koiristaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja poistelee suljetusta faceryhmästä varmuuden vuoksi kaikki, joilla on sanomista toimistaan ja koiristaan.

        Minutkin heti poisti ryhmästä kuin vähän kysyin miksi valehtelee.


      • Anonyymi

        Vain huonoa kuullut koirista sekä naisesta. En käytä sanaa kasvattaja, koska se imartelisi häntä. Fiasko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minutkin heti poisti ryhmästä kuin vähän kysyin miksi valehtelee.

        Se kertookin jo paljon "kasvattajasta"
        Mekin ajoimme satoja kilometrejä, emme päässeet edes sisälle. Silloin ois hälytyskellojen pitänyt jo soida. Tuttu asuu pohjanmaalla ja totesi: miksi ette kysyneet mielipidettään😢
        Paikalliset eivät missään tapauksessa osta häneltä, kun tunnetaan ja tiedetään taso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kertookin jo paljon "kasvattajasta"
        Mekin ajoimme satoja kilometrejä, emme päässeet edes sisälle. Silloin ois hälytyskellojen pitänyt jo soida. Tuttu asuu pohjanmaalla ja totesi: miksi ette kysyneet mielipidettään😢
        Paikalliset eivät missään tapauksessa osta häneltä, kun tunnetaan ja tiedetään taso.

        Siis muitakin jotka eivät ole päässeet edes sisälle. Hmm.


      • Anonyymi

        Thank You for Information!


    • Anonyymi

      En suosittele. Haluan että kasvattaja on rehellinen eikä pimitä asioita. Nämä asiat tämän kyseisen ihmisen kohdalla ei täyty valitettavasti.

      • Anonyymi

        Hyvä, pentujs ei voi käydä katsomassa ennen luovutusikää???????? 1700 e naurettavaa todellakin kerrassaa, nauru pidentää ikää kylläkin.


    • Anonyymi

      Sairaita koiria surkea homma.
      Kennelliittoon viestiä ja varoitus koiraystäville.
      Säästyy monelta tuskalta pennut, omistajat.

      • Anonyymi

        Millaisia sairauksia?


      • Anonyymi

        Minua myös kiinnostaisi millaisia sairauksia. Nyt siellä olisi pentuja ja vanhemmat ilm terveitä, mitä pitäisi osata kysyä? Mitä pitäisi isata katsoa pennusta, muuta kuin kirkkaat silmät ja avoin läytös? Onko luonteissa ollut vikaa? Emä ja emänemä sellaisia joista itse tykkään ja olen monesti käynyt jo katsomassa myynti ilmoa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua myös kiinnostaisi millaisia sairauksia. Nyt siellä olisi pentuja ja vanhemmat ilm terveitä, mitä pitäisi osata kysyä? Mitä pitäisi isata katsoa pennusta, muuta kuin kirkkaat silmät ja avoin läytös? Onko luonteissa ollut vikaa? Emä ja emänemä sellaisia joista itse tykkään ja olen monesti käynyt jo katsomassa myynti ilmoa…

        Tutki jalostustietojörjestelmää. Kysele koetuloksia? Luonnetesti? Millasia vanhemmat on ylipäätään. Kennelin ympäristö? Seuraile kaikkea sitä missö pennut elää. Onko ne sosiaalisia? Virkeitä pentuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua myös kiinnostaisi millaisia sairauksia. Nyt siellä olisi pentuja ja vanhemmat ilm terveitä, mitä pitäisi osata kysyä? Mitä pitäisi isata katsoa pennusta, muuta kuin kirkkaat silmät ja avoin läytös? Onko luonteissa ollut vikaa? Emä ja emänemä sellaisia joista itse tykkään ja olen monesti käynyt jo katsomassa myynti ilmoa…

        Käy ihmeessä itse katsomassa pentuja pentueesta joka kiinnostaa. Ihan varmasti jalostukseen käytetyt koirat ovat Pevisan vaatimukset täyttäen tutkittu kuin muillakin kasvattajilla keskimäärin. Kerrot mihin tarkoitukseen olet koiraa hankkimassa. Pohjanmaalla on monella sieltä koira ja useilla jo montakin koiraa. Ja muuallakin Suomessa on Escaflowneja ,yllätys. Näiltä sivuilta ei kannata ohjeita hakea. Asiat ovat aina kahden kauppa ja on myös valitettavasti ostajia jotka eivät toimi kuten on sovittu, asiat menee reisille ja toki harmittaa. Tai vaikka olisi toiminut ohjeiden mukaan niin silti homma ei mene pennun kanssa putkeen ja ihan jo lain puitteissa ihan kaikesta ei voi kasvattajaakaan syyttää.Ei ole koetuloksia mutta ei niitä kovin monella muullakaan ole, aktiivinen koetoiminta vaatii aikaa ja todella harvat kasvattajat itse treenaavat jos puoliso ei satu olla maalimies. Kennelillä on oma faceryhmä jossa näkee paljon muita, onnellisia E. koiria perheineen harrastustensa parissa, ihan kuin muillakin kasvattajilla on omansa. Sieltä tulee kivoja harrastuskoiria moneen lajiin ja kotikoiria , ihan mikä tarve onkaan. Näillä sivuilla on vain jonkun mielipide anonyymisti ja täällä kun voi myös vastuutta ilmaista mielipiteitä. Minulla ei ole huonoja kokemuksia täältä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe