Onko teillä kokemuksia Kennel Escaflownesta?
Ollaan kyllä enemmän kuin pettyneitä tämän neitihenkilön toiminnasta. Kennel sijaitsee pohjanmaalla, Pietarsaari-Uusikaarlepyyn välillä. Käyttölinjaiset sakemannit täyttää pihapiirin. Ostimme koiran elokuun alussa. Työ ja harrastuskoiraksi hankittu uusi perheenjäsen olikin hieman "sairas" ja sekö voisi vähempää kiinnostaa rahankiilto silmissä toimivaa yrittäjää. Kyllä sitä kaikkea leipä elättää. Tämä tehtailija oli kyllä sellainen opetus, että ei tulevaisuudessa tarvi ajatellakkaan koiraa häneltä. Kukaan muu joutunut tämän kaikkitietävän neitosen kanssa pattitilanteisiin?
Kokemuksia kennel Escaflowne
17
7058
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kokemusta, mutta suosittelen ottamaan tällaisissa tapauksissa aina Kennelliittoon yhteyttä. Sairaita pentuja myydessä kasvattajalla on tietty velvollisuus kertoa sairauksista ja ottaa vastuu, toisin sanoen korvata.
- Anonyymi
Hän vaan ei ole helppo ihminen. Moni jättää ja nuolee haavansa. 😥
- Anonyymi
Itse olen kyseiseltä kasvattajalta ottanut kaikki koirani. Terveitä ja hyvä hermoisia koiria. Suosittelen!
- Anonyymi
Kyllä valitettavasti on. Tämän kennelin omistaja valehteli meille joka asiasta. Ja kun asiasta otettiin yhteen niin ei edes ymmärrä mitä vahinkoa hän voi aiheuttaa. On pakko sanoa ettei tällaisella toiminnalla saisi kenneliä pitää. Penttehtailija ja en missään nimessä voi suositella kenellekään.
- Anonyymi
Ja poistelee suljetusta faceryhmästä varmuuden vuoksi kaikki, joilla on sanomista toimistaan ja koiristaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja poistelee suljetusta faceryhmästä varmuuden vuoksi kaikki, joilla on sanomista toimistaan ja koiristaan.
Minutkin heti poisti ryhmästä kuin vähän kysyin miksi valehtelee.
- Anonyymi
Vain huonoa kuullut koirista sekä naisesta. En käytä sanaa kasvattaja, koska se imartelisi häntä. Fiasko!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minutkin heti poisti ryhmästä kuin vähän kysyin miksi valehtelee.
Se kertookin jo paljon "kasvattajasta"
Mekin ajoimme satoja kilometrejä, emme päässeet edes sisälle. Silloin ois hälytyskellojen pitänyt jo soida. Tuttu asuu pohjanmaalla ja totesi: miksi ette kysyneet mielipidettään😢
Paikalliset eivät missään tapauksessa osta häneltä, kun tunnetaan ja tiedetään taso. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kertookin jo paljon "kasvattajasta"
Mekin ajoimme satoja kilometrejä, emme päässeet edes sisälle. Silloin ois hälytyskellojen pitänyt jo soida. Tuttu asuu pohjanmaalla ja totesi: miksi ette kysyneet mielipidettään😢
Paikalliset eivät missään tapauksessa osta häneltä, kun tunnetaan ja tiedetään taso.Siis muitakin jotka eivät ole päässeet edes sisälle. Hmm.
- Anonyymi
Thank You for Information!
- Anonyymi
En suosittele. Haluan että kasvattaja on rehellinen eikä pimitä asioita. Nämä asiat tämän kyseisen ihmisen kohdalla ei täyty valitettavasti.
- Anonyymi
Hyvä, pentujs ei voi käydä katsomassa ennen luovutusikää???????? 1700 e naurettavaa todellakin kerrassaa, nauru pidentää ikää kylläkin.
- Anonyymi
Sairaita koiria surkea homma.
Kennelliittoon viestiä ja varoitus koiraystäville.
Säästyy monelta tuskalta pennut, omistajat.- Anonyymi
Millaisia sairauksia?
- Anonyymi
Minua myös kiinnostaisi millaisia sairauksia. Nyt siellä olisi pentuja ja vanhemmat ilm terveitä, mitä pitäisi osata kysyä? Mitä pitäisi isata katsoa pennusta, muuta kuin kirkkaat silmät ja avoin läytös? Onko luonteissa ollut vikaa? Emä ja emänemä sellaisia joista itse tykkään ja olen monesti käynyt jo katsomassa myynti ilmoa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua myös kiinnostaisi millaisia sairauksia. Nyt siellä olisi pentuja ja vanhemmat ilm terveitä, mitä pitäisi osata kysyä? Mitä pitäisi isata katsoa pennusta, muuta kuin kirkkaat silmät ja avoin läytös? Onko luonteissa ollut vikaa? Emä ja emänemä sellaisia joista itse tykkään ja olen monesti käynyt jo katsomassa myynti ilmoa…
Tutki jalostustietojörjestelmää. Kysele koetuloksia? Luonnetesti? Millasia vanhemmat on ylipäätään. Kennelin ympäristö? Seuraile kaikkea sitä missö pennut elää. Onko ne sosiaalisia? Virkeitä pentuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy ihmeessä itse katsomassa pentuja pentueesta joka kiinnostaa. Ihan varmasti jalostukseen käytetyt koirat ovat Pevisan vaatimukset täyttäen tutkittu kuin muillakin kasvattajilla keskimäärin. Kerrot mihin tarkoitukseen olet koiraa hankkimassa. Pohjanmaalla on monella sieltä koira ja useilla jo montakin koiraa. Ja muuallakin Suomessa on Escaflowneja ,yllätys. Näiltä sivuilta ei kannata ohjeita hakea. Asiat ovat aina kahden kauppa ja on myös valitettavasti ostajia jotka eivät toimi kuten on sovittu, asiat menee reisille ja toki harmittaa. Tai vaikka olisi toiminut ohjeiden mukaan niin silti homma ei mene pennun kanssa putkeen ja ihan jo lain puitteissa ihan kaikesta ei voi kasvattajaakaan syyttää.Ei ole koetuloksia mutta ei niitä kovin monella muullakaan ole, aktiivinen koetoiminta vaatii aikaa ja todella harvat kasvattajat itse treenaavat jos puoliso ei satu olla maalimies. Kennelillä on oma faceryhmä jossa näkee paljon muita, onnellisia E. koiria perheineen harrastustensa parissa, ihan kuin muillakin kasvattajilla on omansa. Sieltä tulee kivoja harrastuskoiria moneen lajiin ja kotikoiria , ihan mikä tarve onkaan. Näillä sivuilla on vain jonkun mielipide anonyymisti ja täällä kun voi myös vastuutta ilmaista mielipiteitä. Minulla ei ole huonoja kokemuksia täältä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133758Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283048Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2772857Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51955- 2321560
- 751281
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk51221Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1841192Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41061Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi321045