Kun Maailmalla ja Thaimaan lehdistössä ja kommenteissa sanotaan,
että mies hyppäsi kuolemaan... On muuten varmasti aika aika paljon
porukkaa ja kameraa, jotka varmaan todistaa samaa...
Silti silti pitää, niin kuin kirjoittaa, että joku mahdollisesti työnsi alas ?
Ei kait vain ole persu joka ei voi kohdata todellisuutta, että suomi ei ole
paratiisi, mutta Thaimaa on. On hyvin hyvin todennäköistä, että hän nyt
ei vain halunnut lähteä onnelaan ja teki sitten hypyn. Ei ole ensimmäinen
mies joka ei halua palata suomeen, kun vaikka rahat on menneet ja visa
on piikissä ja sillee... Olisi kiva jäädä Thaimaahan, niin jäädä Thaimaahan.
Ehkä se ei olekkaan totta, että suomi on onnellisin maa.. Mutta onnelisempia
on ne jotka voivat asua ja olla Pattayalla ja Thaimaassa eikö niin ?
Mikä vaivaa suomen mediaa ?? Onko se sairas ?
5
112
Vastaukset
Laitatko ystävällisesti linkit:
A) Niihin kotimaisiin medioihin joiden jutussa kerrotaan kyseisen miehen putoamiseen liittyvän että olisi työnnetty alas.
B) Niihin ulkomaisiin medioihin joissa kerrotaan miehen nimenomaisesti hypänneen alas.
Itse kun olen (niin ulkomaisissa kuin kotimaisissa lähtiessä) nähnyt vain juttua missä puhuttu miehen pudonneen, ilman että varsinaisesti putoamisen syyhyn on otettu isomman kantaa.- Anonyymi
Olet ollut kentällä useasti, niiden kaiteiden yli ei vain pudota.
Yhtälailla olet lukenut tätä palstaa, joten huomannet jo viimein keskustelevasi hullujen kanssa.
Miten muuten reissus etenee? Anonyymi kirjoitti:
Olet ollut kentällä useasti, niiden kaiteiden yli ei vain pudota.
Yhtälailla olet lukenut tätä palstaa, joten huomannet jo viimein keskustelevasi hullujen kanssa.
Miten muuten reissus etenee?Etenee niin, että olemme juuri pakkaamassa ja muutaman tunnin päästä olisi lähtö bussilla kohti Helsinki-Vantaata ja lomalle...
Tuossa ihan komeasti ja Bangkok postissa kanssa.
Kiroitus kopioitu ja jätetty pois missä sanotaan hyppäsi...
https://www.chiangraitimes.com/thailand-national-news/news-asia-thailand/finnish-man-jumps-to-his-death-at-bangkoks-suvarnabhumi-airport/- Anonyymi
Näytti olevan virolainen mies, jolla oli suomalainen passi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541216Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801055Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89844- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784