Matkakuume.

Matkakuume on tunne ja toisille voimakkaitakin tunteita muodostava olotila.

Matkakuume ilmenee eri henkilöillä luonnollisesti eri tavalla ja paljolti on sidoksissa myös vuodenaikaan, syysloman kynnyksellä kaamoksen alkaessa, kuume voi jopa aiheuttaa jänskäystä varsinkin jos kyseessä elämänsä kolmas matka paratiisiin.

Voi olla jopa niin jännää, että nukkumaanmeno viivästyy ja aloitteleva matkaaja kirjoittelee Pattayan matkailupalstalle näkemyksiään keskustellen itse itsensä kanssa, se antaa tunteen että ei ole yksinäinen.

Pattayasta kun tässä nyt on kyse, niin yksinäisyys kyllä katoaa syyslomalla, koska onhan Pattayalla asuen ja tällä hetkellä matkaillenkin useita Pattayan konkareita, jopa veteraaneja lomarouvineen.

Mukava huomata että Pattaya aiheuttaa voimakkaita tunteita, onhan Pattaya tunteiden ehdoton metropoli, jopa tunteiden paratiisi kaikkine aktiviteetteineen, varsinkin lapsiperheille ja lapsiperheiden isien urheilullisille kaikin puolin terveille kavereille.

Matkan jälkeen sitten taas jaksaa arkea 24/7.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottakait se on hieno paikka, sille joka siellä on käynyt. Mutta muut
      kehuskelee niillä mitä niillä on... Eli suomi-nainen ainoa omaisuus.

Meillä Aasian ihmisillä on paljon muutankin, kuin suomi-nainen.
      Meillä on elämä ja virikkeet ja vapaus ja monet nautinnot.. Unohtamatta
      aurinkoa ja tropiikin hedelmiä... Olisitko kylmässä sinä Pattaya ja
      Thaimaan suomalainen tai Aasiassa asuja ?

• Anonyymi

Aamut oman akan kanssa ovat parhaimpia kun se vielä nukkuu.
        Yritän olla sitä herättämättä koska se ryhtyy heti käkättämään. Aiheita se kyllä keksii.

Istunkin aina aamupissalla ettei lorina sitä herättäisi.
        Mitä kauemmin se nukkuu sitä lyhympi päivä sen kaa.

• Anonyymi

Terkkuja sinne etelään, olen ollut pari viikkoa suomessa enkä ole viitsinyt tällä palstalla oleilla, näyttää sille että samat mielenterveyskuntoutujien tupla-ajot on meneillään palstalla on täällä tai en, joten minua ei oikeastaan täällä juurikaan tarvita...

Kun on pari viikkoa ollut poissa on aika huomata ettei palsta siitä mihinkään muutu, olen täällä tai en ole...

Yksi asia kyllä pisti silmään, kovin on yhteneväinen sana varasto on kyseessä sitten Nasu, sininen smurffi, tai pattayalainen joskin jokainen palstalla pitkää viihtynyt tietää että kyseessä on Tapsa, ainakin tuon pattayalaisen osalta.

• Anonyymi

Lääke löytyy:

Matkusta Pattayalle,

jos saat passin

Niuvalaisille sitä ei myönnetä

• Anonyymi

jep petteri sinä tiedä saa mielisairaalan asukki passin, minä taas tyydyn siihen että kerroit asiasta noinkin avoimesti, minulla on passissa re-entry permit, sinulla tuskin edes passia, reppana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jep petteri sinä tiedä saa mielisairaalan asukki passin, minä taas tyydyn siihen että kerroit asiasta noinkin avoimesti, minulla on passissa re-entry permit, sinulla tuskin edes passia, reppana.

Umpisuolimiehen viisaat kommentit...
        Apinaakin yksinkertaisempi kaveri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Umpisuolimiehen viisaat kommentit...
        Apinaakin yksinkertaisempi kaveri.

voi olla mutta on kuitenkin passi ja viisumi, sinulla taas ei ole, eikä ole enää umpisuolta, se jäi hua hin hospitaliin, reppana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voi olla mutta on kuitenkin passi ja viisumi, sinulla taas ei ole, eikä ole enää umpisuolta, se jäi hua hin hospitaliin, reppana.

Anna olla Numba, se sekos viimeyönä senssutteleen, kilahti täysin, anna sen jatkaa yksin sunnuntaita, ei tarvitse virikkeitä, niitä on sillä tarpeeksi entuudestaan.

• Anonyymi

Jep huomasin, hyvä että pidät nämä mieleltään ei niin terveet työntouhussa, onhan se parempi kuin vaihtoehdot.

• Niin, minulla ei ole enään kotia suomessa ja minun täytyy täällä
      Pattayalla ja Cambodiassa ja välillä Vietnamissa kruisailla...
      Mutta olen ihan tyytyväinen.. Joo en ole tulossa suomeen enään
      koskaan, minun ei tarvi. No jos pitää omaisuusasioita järjestää, niin
      silloin kait täytyy.... mutta ei välttämättä. Tänne minut kait sitten
      tuhkataan ja toivon että heittävät viidakkoon tuhkan ja ei kiveä ei
      toteemia kiitos.... Sanoin lapsille. ¨

Voin tulla eurooppaan asumaan... Sekin on mahdollista... Mutta
      koettakaa jaksaa ja kysykää jos on kysyttävää ... Aasiasta ja mikä
      mietityttää ?

• Niin, minä olen kohta ollut vuoden alle 400 kilometrin säteellä
      Pattayasta... Repikää siitä. Olen ollut Pattayalla kanssa... Mutta
      on täällä muutakin hauskaa ja aikaa on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      238
      2292
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1828
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      67
      1557
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1245
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1124
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1108
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1018
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      864
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      852
    Aihe