Eli ajattelin että tähän viestiketjuun voitaisiin pistää kysymyksiä ja vastauksia. Eli siis toisin sanoen jos on jossain Sims -pelissä on jotain mitä et tiedä tai haluaisit tietää, niin kysy sitä täällä. Voit myös vastailla muiden kysymyksiin. Itsellä ainakin on ollu semmonen kysymys pitkään mielessä kuin: Pelaako ihmiset enää The Sims 2 tai The Sims 3 vuonna 2019? Itse ainakin pelaan enemmän Sims 3 kuin Sims 4. Joten jos joku vielä pelaa aktiivisesti Sims 2 tai 3, nii let me know.
Kysymyksiä ja Vastauksia
3
146
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin kyllä taas kirjotin ton tekstin toho
- Anonyymi
Ekan kerran pelasin sims 2sta 2004 ja justiinsa sain ladattua sen uudelleen jesh:) Kestää jonkin aikaa että taas "muistaa" kaiken mutta täytyy sanoa,sims kakkosessa on tuplasti enemmän toimintoja niin kuin vaikka suutelut.
Minä aloiti Sims 1 ja silloin pelasin Simsii Pleikkari kakkosella. Se jäi, kun Sims 2 tuli ja Pleikkari Simsit jä kaikki, kun tietokoneen hankin ja Sims 2 siirtyi koneelle. Sims 3 pelasin jonkun verran, mutta pidin enempi Sims2:sta. Pelasin sitä sitten ja, kun Sims 4 ostin 2015 vuonna Sims 2 pelaaminen jäi ja sitä tulee harvakseltaan enään pelattua. Nykysin pelaan enimmäkseen Sims 4. Nyt odotan Yliopisto lisärin julkaisupäivää. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006