Olen hyvä naapuri, koska

Anonyymi

Emmä mölise vaan elän normaalilla äänenvoimakkuudella joka kuuluu huonosta äänieristyksestä johtuen naapuriin. En tee mitään normaalista poikkeavia asioita kerrostaloasunnossa joita pidettäisiin erittäin poikkeavina ja paljon melua aiheuttavana, en pidä bileitä, en riitele kovaäänisesti, en pidä kotonani puutyöpajaa, en pimputa 6h pianoa putkeen siinä on jo monta syytä miks oon hyvä naapuri... Olen myös sanonut että naapurit ja isännöitsijä ovat tervetulleita kuuntelemaan asuntooni miltä kuulostaa kun kuuntelen tv-ohjelmia tai musiikkia ainoastaan läppäriltä äänenvoimakkuudella 12%/100%, sillon kuulevat itsekkin että se on normaalin puheen voimakkuudella ja läppärini ei ole myöskään kummankaan naapurin seinässä kiinni. Sinäkin varmasti käsität että jos maximi äänenvoimakkuus on 100% niin 12% on aika pieni määrä siihen verrattuna. Joten minun mielestäni on kohtuutonta, ettei voida sen vertaa suvaita että naapuriin kuuluu tv ja musiikin äänet vaikka sieltä kuuluu myös puhe ja kuorsaus tänne... Mikä siinä tv:ssä ja musiikissa ärsyttää noin paljon verrattuna puheeseen ja kuorsaukseen? en ymmärrä. Minä toivon että ihmiset osaisi löysätä pipoa, ei ottaisi kaikkia asioita niin vakavasti, ymmärtäisi että kerrostalossa erilaiset äänet kuuluu helposti naapuriin ja ymmärtäisi myös sen että on kivempi että voidaan puolin ja toisin nauttia tv/musiikin kuuntelusta kun ymmärretään että niitä ääniä voi välillä naapurin puolelta kuulua, kunhan ei kuulu hiljaisuusaikaan ja ei nipoteta pienistä!

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      " Kuorsaus, pierut, paskapökäleet tippumiset vessan kaakelille, paneskelu, ajoittainen ja kohtuullinen riitely = normaaleja elämiseen ja asumiseen liittyviä ääniä "

      Tässä sulle vastaus: > " Niin ja muuhan on hirveän epänormaalia. On epänormaalia omistaa nykypäivänä teknologian edetessä tv tai rentoutua musiikin parissa, pyh kuka nyt sellaista tekisi!? en ole koskaan aikaisemmin kuullut ihmisestä joka rentoutuisi musiikkia kuunnellessaan, miten sellainen on edes mahdollista... ei voi mitenkään kuulua normaalin elämisen ääniin. "

    • Anonyymi

      Asun yksin ja valvon melko usein aamuyölle asti, ennen kuin nukahdan. Joten katselen TV ja äänen voimakkuudella 8-10, päiväsaikaan äänen voimakkuus on 12-14. Kukaan ei ole kertonut valittaneensa mutta johtuneeko siitä, että hiljensi seinäkello, jonka ääni kaikui makuuhuoneesta seinän vastakkaiselle puolelle ja nähtävästi muuallekin. Silloin kysyin isännöitsijältä, että saanko pitää seinäkelloa soittamassa läpi yön, johon isännöitsijä vastasi myöntävästi. Kyllästyin kuitenkin kuuntelemaan kelloa ja hiljensi sen aivan pienelle äänen voimakkuudella. Jos sinun tekee mieli ilkeillä naapureille niin soita aamuyön lyönnit kovaæänisellä kellolla. Valituksia kuuluu, mutta ei isännöitsijälle asti, jos yhden tunnin lyöntien jälkeen hiljennät kellon kokonaan. Näin olen tehnyt haukkuvat ja itseään kiehuvan naapurin vuoksi.

    • Anonyymi

      Mitäs tehdä, kun naapuri on mustamaalaamisellaan ja kiusaamisellaan saanut taloyhtiön johdon ja jotkut naapurit mukaan tähän toimintaan, jopa viereisestä kerrostalosta käsin?
      Voi olla montaa mieltä, sopiiko tällainen henkilö vanhemman ja kasvattajan rooliin.
      Keskity omaan elämääsi, mene tupakalle pihalle, lopeta jatkuva kyttääminen, kaikesta kanteleminen, niin kaikki on hyvin.
      Kuinkahan kestäisit jos paikallani asuisi möykkäävä bilettävä alkoholisti kaveriporukoineen?

    • Anonyymi

      Minä se vasta parhain ja huomaavaisin naapuri. 24/7 olen hiljakseen liikun, käyn vessassa, lasken jopa wc pöntön kannen hiljaa kiinni ja lasken kädessä olevat varovasti pöydälle, ettei vaan kolahda. Ovet suljen varovaisesti ja televisiota kuuntelen kuulokkeilla. Sitten vessassa käydessäni laitan pönttöön paperia, jottei ei kuulu plomsahduksia. Eli olen huomaavainen 24/7

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe