Nuori nainen kuollut väkivallan uhrina Pietarsaaressa

Anonyymi

Ilta-Sanomat kertoo, että nuori nainen löytynyt kuolleena yksityisasunnosta Pietarsaaren keskustassa. Poliisin mukaan nainen on kuollut väkivallan uhrina.
Keskustassa voi tutkinnan aikana liikkua tavallista enemmän poliiseja, mutta ulkopuolisille ei ole vaaraa.

157

5229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä on taas niin surullinen järkyttävä uutinen tämä.
      Nuorinainen on kuollut väkivallan uhrina.

      • Surullinen, mutta yhä tiuhempaan toistuva uutinen ja miksi?


    • Anonyymi

      miten niin ulkopuolisille ei vaaraa? onko murhaaja vangittu?

      • Anonyymi

        Oliko kyseessä espoolaismies


    • Anonyymi

      Rauhottukaa, mahdolliset murhaajat on saatu kiinni, joten siellä voi liikkua taas ulkonakin.

    • Anonyymi

      Mitä porukkaa nää on?

    • Anonyymi

      Pidätetyt epäillyt ovat syntyneet -85 ja -77 . Molemmat olivat olleet paikalla naisen kerrostaloasunnossa keskustassa Ilta-sanomien mukaan.

      • Anonyymi

        Poliisin tiedotteessa lukee -71, ei -77.


      • Anonyymi

        *71


      • Anonyymi

        85 och 71 moste smörjas reve bra


    • Anonyymi

      Suuttuttaa kun tämmöset miehet vie meiltä hyväsydämmisen, mukavan ja kiltin ihmisen kuin tämä nuori nainen, epätodellista ja surullista, toivon niille pitkän tuomion ja kärsimystä koko loppuelämän!!!!

      • Anonyymi

        MieheT? Mä edelkeenkin uskon vahvasti että kyse on miehestä YHDESTÄ henkilöstä siis. Oon varma että toinen noista vapautuu ehkä jo huomenna... Puhun nyt 71 syntyneestä.

        vai onko jossain ilmoitettu että molemmat syyllistyneet tappoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MieheT? Mä edelkeenkin uskon vahvasti että kyse on miehestä YHDESTÄ henkilöstä siis. Oon varma että toinen noista vapautuu ehkä jo huomenna... Puhun nyt 71 syntyneestä.

        vai onko jossain ilmoitettu että molemmat syyllistyneet tappoon?

        Kyllä sielä lukee että kumpaakin syytetään taposta vaikka paremmin tuo on murha kuin tappo.
        Toivon että nämä miehet saavat tekonsa mukaisen tuomion ja Toivon myös että jo joku vankilassa oleva saisi näistä hyvän vosun itselleen.
        Lämmin osanotto läheisille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sielä lukee että kumpaakin syytetään taposta vaikka paremmin tuo on murha kuin tappo.
        Toivon että nämä miehet saavat tekonsa mukaisen tuomion ja Toivon myös että jo joku vankilassa oleva saisi näistä hyvän vosun itselleen.
        Lämmin osanotto läheisille

        Voitko laittaa tuon linkin/linkit mulle missä sanotaan että Molempia syytetään taposta? Itse löydän vain että pidätetty _EPÄILTYNÄ_ taposta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko laittaa tuon linkin/linkit mulle missä sanotaan että Molempia syytetään taposta? Itse löydän vain että pidätetty _EPÄILTYNÄ_ taposta.

        Öt:ssä luki:
        "Tingsrätten häktade bägge männen på sannolika skäl misstänkta för dråp. "Sannolika skäl" är den högre misstankegraden. Det betyder att männen fortsättningsvis är frihetsberövade. De kan begära att få häktningen omprövad tidigast om två veck"

        Eli molemmat edelleen _epäiltynä_ murhasta, mutta todennäköisin syin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öt:ssä luki:
        "Tingsrätten häktade bägge männen på sannolika skäl misstänkta för dråp. "Sannolika skäl" är den högre misstankegraden. Det betyder att männen fortsättningsvis är frihetsberövade. De kan begära att få häktningen omprövad tidigast om två veck"

        Eli molemmat edelleen _epäiltynä_ murhasta, mutta todennäköisin syin.

        En ole lakimies mutta eikös näis vakavemmis rikoksis ole käytäntö vangita todenäkösin syin kunnes näyttö antaa muun vahvistuksen? Eli siis jos esim patologin lausuntoa ei ole vielä saatu tai tutkimus kesken ja näistä syistä evätään vapaaksi pääsy ja muuttuu todenäköisistä syistä epäiltäväksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole lakimies mutta eikös näis vakavemmis rikoksis ole käytäntö vangita todenäkösin syin kunnes näyttö antaa muun vahvistuksen? Eli siis jos esim patologin lausuntoa ei ole vielä saatu tai tutkimus kesken ja näistä syistä evätään vapaaksi pääsy ja muuttuu todenäköisistä syistä epäiltäväksi?

        Vuoden 1987 pakkokeinolain mukaan rikoksesta todennäköisin syin epäilty saadaan pidättää:[5]

        jos rikoksesta ei ole säädetty lievempää rangaistusta kuin kaksi vuotta vankeutta;
        jos rikoksesta säädetty ankarin rangaistus on vähintään vuosi vankeutta ja epäillyn henkilökohtaisten olosuhteiden tai muiden seikkojen perusteella on syytä epäillä, että hän:
        lähtee pakoon taikka muuten karttaa esitutkintaa, oikeudenkäyntiä tai rangaistuksen täytäntöönpanoa;
        vaikeuttaa asian selvittämistä hävittämällä, turmelemalla, muuttamalla tai kätkemällä todistusaineistoa taikka vaikuttamalla todistajaan, asianomistajaan, asiantuntijaan tai rikoskumppaniinsa... Jne

        eli mitä. Ite oon ymmärtänyt niin todenäkösin syin nimike käytetään jo niissäkin olosuhteissa kun ei voida vielä todistaa ettei olisi täysin syytön? En nyt varma oo mut näitä vastaavia tapauksia ollut ennenkin ja sit todettu syyttömäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole lakimies mutta eikös näis vakavemmis rikoksis ole käytäntö vangita todenäkösin syin kunnes näyttö antaa muun vahvistuksen? Eli siis jos esim patologin lausuntoa ei ole vielä saatu tai tutkimus kesken ja näistä syistä evätään vapaaksi pääsy ja muuttuu todenäköisistä syistä epäiltäväksi?

        Joo luulen et se menee just näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öt:ssä luki:
        "Tingsrätten häktade bägge männen på sannolika skäl misstänkta för dråp. "Sannolika skäl" är den högre misstankegraden. Det betyder att männen fortsättningsvis är frihetsberövade. De kan begära att få häktningen omprövad tidigast om två veck"

        Eli molemmat edelleen _epäiltynä_ murhasta, mutta todennäköisin syin.

        Vaikka itse rikosepäilyyn ei ole todennäköisiä syitä, hänet voidaan vangita paonvaaran, sotkemisvaaran tai jatkamisvaaran perusteella, jos vangitseminen on odotettavissa olevan lisäselvityksen vuoksi erittäin tärkeää.

        Valtaosassa tapauksia tuomioistuin määrää rikoksesta epäillyn vangittavaksi; hylkäysprosentti on ollut 10 %. Milloin epäilty on vangittu syytä epäillä – perusteella, häntä koskeva vangitsemisasia on käsiteltävä uudestaan viimeistään viikon kuluttua vangitsemispäätöksestä. Jollei vangitsemiseen tällöin enää ole todennäköistä syytä epäillä -perustetta, vangittu on määrättävä päästettäväksi vapaaksi. Tuomioistuimen on otettava vangitsemisasia käsiteltäväksi vähintään kahden viikon välein, kunnes syyte on nostettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka itse rikosepäilyyn ei ole todennäköisiä syitä, hänet voidaan vangita paonvaaran, sotkemisvaaran tai jatkamisvaaran perusteella, jos vangitseminen on odotettavissa olevan lisäselvityksen vuoksi erittäin tärkeää.

        Valtaosassa tapauksia tuomioistuin määrää rikoksesta epäillyn vangittavaksi; hylkäysprosentti on ollut 10 %. Milloin epäilty on vangittu syytä epäillä – perusteella, häntä koskeva vangitsemisasia on käsiteltävä uudestaan viimeistään viikon kuluttua vangitsemispäätöksestä. Jollei vangitsemiseen tällöin enää ole todennäköistä syytä epäillä -perustetta, vangittu on määrättävä päästettäväksi vapaaksi. Tuomioistuimen on otettava vangitsemisasia käsiteltäväksi vähintään kahden viikon välein, kunnes syyte on nostettu.

        Eli mun käsittääkseni todenäkösin syin epäilty nimikkeellä voidaan menetellä syistä kuten vaaraa sotkea tutkintaa, kun näyttöä ei ole tarpeeksi syyttömyyden toteamiseksi? Vai ymmärränkö ton väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öt:ssä luki:
        "Tingsrätten häktade bägge männen på sannolika skäl misstänkta för dråp. "Sannolika skäl" är den högre misstankegraden. Det betyder att männen fortsättningsvis är frihetsberövade. De kan begära att få häktningen omprövad tidigast om två veck"

        Eli molemmat edelleen _epäiltynä_ murhasta, mutta todennäköisin syin.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/acd0a250-0746-401a-89f7-a9d506bfc59d tämä nyt esimerkkinä tapauksesta "todenäkösin syin vangitusta" joka vapautettu. Eli mitä tässä pyrin sanomaan että tutkinta on kesken, ei voi puhua että molemmat ovat varmasti syypäitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MieheT? Mä edelkeenkin uskon vahvasti että kyse on miehestä YHDESTÄ henkilöstä siis. Oon varma että toinen noista vapautuu ehkä jo huomenna... Puhun nyt 71 syntyneestä.

        vai onko jossain ilmoitettu että molemmat syyllistyneet tappoon?

        71 päätekiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MieheT? Mä edelkeenkin uskon vahvasti että kyse on miehestä YHDESTÄ henkilöstä siis. Oon varma että toinen noista vapautuu ehkä jo huomenna... Puhun nyt 71 syntyneestä.

        vai onko jossain ilmoitettu että molemmat syyllistyneet tappoon?

        71 päätekiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        71 päätekiä

        71 on vapaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MieheT? Mä edelkeenkin uskon vahvasti että kyse on miehestä YHDESTÄ henkilöstä siis. Oon varma että toinen noista vapautuu ehkä jo huomenna... Puhun nyt 71 syntyneestä.

        vai onko jossain ilmoitettu että molemmat syyllistyneet tappoon?

        taas yksi bedari vapaaksi


    • Anonyymi

      Mikä oli uhrin nimi?

    • Anonyymi

      tappo on tappo (sitten kun tuomioistuin on niin lausunut), mutta jollain tasolla pidän myös noita miehiä uhrina tässä tapauksessa.

      noissa piireissä on niitä isoja tekijöitä jotka ei itse ole riippuvaisia.

      • Anonyymi

        oletko ihan tosissasi..uhreina? miten voit noin ajatella?


      • Anonyymi

        Wtf? Siis kuinka ampuja on uhri tässä liikku sitten piireis tai ei? Piirit valitsee yleensä jokainen itse, harvemmin niihin pakotetaan.


      • Anonyymi

        Syöny kuule hatulline jotaki!!!!
        Noissa piireissä nuori viaton tyttö on nuori ja viaton ei sellasii kajota. Sä et tiiä mistä puhut ois paree ku oot hilijaa


      • Anonyymi

        siis murha on murha


    • Anonyymi

      Tuollaisesta tulipalosta ei löydy uutisointia? Missä sijaitsi? Vanhoja tahallaan epäillyiksi löytyy useampia menneiltä vuosilta Pietatrsaaresata kylläkin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Vasta pidätetty ja epäilty. Tutkinnan edetessä vasta selviää kuka tai ketka vangitaan syytettyinä. Onko jampat ja tyttö kaveeraaneet kauankin, kun tuota ikäeroa tuntuu olevan suuntaan ja toiseen?

    • Anonyymi

      Pimeys Suomessa on yhtä suuri kuin muinoin Egyptissä. Siihen voi käsin tarttua. No niin, tässäpä esimerkki vapaasta kasvatuksesta. Vapaa sukupuolikasvatus, kolmas sukupuoli, abortti. Aiheita voi jatkaa 1 km.

      • Anonyymi

        Voisi lisätä, että uskovaisten lapset käyttävät huumeita, voi pimeyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi lisätä, että uskovaisten lapset käyttävät huumeita, voi pimeyttä.

        Kun et voi puolustaa pimeyden tekoja, valehtelet. Itse ainoastaan uskot valheitasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun et voi puolustaa pimeyden tekoja, valehtelet. Itse ainoastaan uskot valheitasi.

        Totuus tekee kipeää.


    • Anonyymi

      Kuinka kukaan kuvittelee kenenkään voivan elää vuonna 2019 jossain kuplassa?

    • Anonyymi

      Ikävä kyllä mutta tuossa lahkossa nuoret turvautuu erilaisiin päänsekoittajiin,kun eivät saa tuoksua viinalle kotiin mennessä.larsmossa on pitkään ollut tuo tiedossa jopa ongelma,luulen et menehtynyt tyttö liikkui sellaisessa piirissä ja sellaisten miesten kanssa jokka pysty helposti hommaan kamaa?tiedä sitten miten rahoitti tuon? Mut luultavasti uskovaiset miehet vapautetaan ja todetaan surman olleen vahingon laukaus oman käden kautta.

      • Anonyymi

        Toinen noista tulee lusii taposta , ei todellakaan mene omankäden syyksi tai vahinko laukaukseksi.... Bonuksena mm huumeiden halluspito tai käyttörikos


      • Anonyymi

        Onko tuollaistakin uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuollaistakin uskoa.

        Toivottavasti päättäjä valtuustossa herää jo ja virkavalta lopettaa se muihin kaupunkeihin vertailun meillä on ongelma ja se on iso koskee niin suomenkielisiä ja ruotsinkielisiä eri uskonto kuntia jotenki huvittaa kun pietarsaarta mainostetaan esim täällä asuu laatu öhöm mikä laatu aika huono on laatu.


    • Anonyymi

      Jep, syytetyt vapaaksi ja vainajalle pieni sakko. Näin se asia pelas "mannenkin" kanssa.

    • Anonyymi

      Onko Pietarsaaressa elämän laatu korkealla. Hyväksyttäkö välikaljan , abortin , avoliiton, seksuaalisen elämän avioliiton ulkopuolella? No mikä oikein on 3.sukupuoli, entä seta. Et sillälailla hyvin menee kaupungissa.

      • Anonyymi

        Onhan Pietarsaaressa paljon uskonnollisuutta siitäkö se johtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan Pietarsaaressa paljon uskonnollisuutta siitäkö se johtuu.

        Siis isoin ongelma täällä on huumeet ja väkivalta.ja sitä koitetaan piilottaa ja hyssytellä ei meillä mutta muualla.


      • Anonyymi

        Olihan saksalainen uskonpuhdistaja Martti Lutherikin oluen ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan saksalainen uskonpuhdistaja Martti Lutherikin oluen ystävä.

        Ja mikä oli tuon kommentin pointti? ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan Pietarsaaressa paljon uskonnollisuutta siitäkö se johtuu.

        Sivistysmaissa, myös Suomessa, uskonnollisuus on toiseksi suurin uskoontulon este. Kirjoittelet asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä oli tuon kommentin pointti? ?

        Sehän on uskovaisten esikuva, miksi uskovaisilla on kielteinen kanta oluen juontiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on uskovaisten esikuva, miksi uskovaisilla on kielteinen kanta oluen juontiin.

        Pointti. Guuglasin Martti Lutherista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti. Guuglasin Martti Lutherista.

        Täällä asuu laatu, hoh...sais päättäjienkin silmät aueta! Ongelmia pikkukaupungiksi ihan liikaa. Huumeita, väkivaltaa, itsemurhia, puukkohippoja, raiskauksia, namusetiä...koulupuostossakaan ei voi enää liikkua...että oikein uskonnollista joo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä asuu laatu, hoh...sais päättäjienkin silmät aueta! Ongelmia pikkukaupungiksi ihan liikaa. Huumeita, väkivaltaa, itsemurhia, puukkohippoja, raiskauksia, namusetiä...koulupuostossakaan ei voi enää liikkua...että oikein uskonnollista joo...

        Juuri näin tätä minäkin ajoin takaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin tätä minäkin ajoin takaa

        Niin ja onko tämäkin taas hyssyttelyä...tappo?!? Miten mennään pistoolin kanssa kyläilemään? Eiköhän se silloin ole murha?!? Että mä muuten vaan kyläilen aseen kanssa, huhhuijaa, vahingossa sitten laukesi jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja onko tämäkin taas hyssyttelyä...tappo?!? Miten mennään pistoolin kanssa kyläilemään? Eiköhän se silloin ole murha?!? Että mä muuten vaan kyläilen aseen kanssa, huhhuijaa, vahingossa sitten laukesi jne...

        No haloo, lueppa ny ne uusimmat uutiset. Kyseessä on murha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No haloo, lueppa ny ne uusimmat uutiset. Kyseessä on murha

        Okei, sitähän minäkin...en ollut lukenut uusimpia uutisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan Pietarsaaressa paljon uskonnollisuutta siitäkö se johtuu.

        Niinpä niin. Uskonnollisuus onkin vain sitä, että yritetään näyttää muille olevansa hyviä ihmisiä, mutta se muutos ei ole pureutunut sisimpään. Uskonnollisuus ja usko ovat eri asioita. Henkilökohtainen usko Jeesukseen Kristukseen vaikuttaa muutoksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin. Uskonnollisuus onkin vain sitä, että yritetään näyttää muille olevansa hyviä ihmisiä, mutta se muutos ei ole pureutunut sisimpään. Uskonnollisuus ja usko ovat eri asioita. Henkilökohtainen usko Jeesukseen Kristukseen vaikuttaa muutoksen.

        Miksi jauhaa uskosta ja Jeesuksesta.kun yksi ihminen jälkeen murhattu .Ja ongelma täällä on huumeet väkivalta mutta sitä ei vissiin saa nostaa esiin ku heti jeesus jutut ja uskonto pää asiana .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä asuu laatu, hoh...sais päättäjienkin silmät aueta! Ongelmia pikkukaupungiksi ihan liikaa. Huumeita, väkivaltaa, itsemurhia, puukkohippoja, raiskauksia, namusetiä...koulupuostossakaan ei voi enää liikkua...että oikein uskonnollista joo...

        Eihän siel koulupuistos viihdy edes juopot enään 😃 sehänon rauhottinu paljon viimesen 10v aikanakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jauhaa uskosta ja Jeesuksesta.kun yksi ihminen jälkeen murhattu .Ja ongelma täällä on huumeet väkivalta mutta sitä ei vissiin saa nostaa esiin ku heti jeesus jutut ja uskonto pää asiana .

        Sitä minäkin. Jeppiksessä suurin ongelma on huumeet jotka vaan kokoajan lisääntyy nuorten keskuudessa ja vanhemmat vaan kattoo muualle. Pahimmissa tapauksissa tilanne eskaloituu tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minäkin. Jeppiksessä suurin ongelma on huumeet jotka vaan kokoajan lisääntyy nuorten keskuudessa ja vanhemmat vaan kattoo muualle. Pahimmissa tapauksissa tilanne eskaloituu tähän.

        Ainakin seurakunta kyttää, missä liikkuu ja joutuu puhuteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin seurakunta kyttää, missä liikkuu ja joutuu puhuteluun.

        Ahdistavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistavaa.

        Mistä joutuu puhutteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä joutuu puhutteluun.

        Kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minäkin. Jeppiksessä suurin ongelma on huumeet jotka vaan kokoajan lisääntyy nuorten keskuudessa ja vanhemmat vaan kattoo muualle. Pahimmissa tapauksissa tilanne eskaloituu tähän.

        Ei kaikki vanhemmat katso muualle mutta mitään tukea täällä ei saa ja jos saa se on minimaalista. Jos vaikka käytettäis kaupunkin nuorison hyvinvointiin rahaa eikä esim tuthanpäiväiseen "tunneliin"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki vanhemmat katso muualle mutta mitään tukea täällä ei saa ja jos saa se on minimaalista. Jos vaikka käytettäis kaupunkin nuorison hyvinvointiin rahaa eikä esim tuthanpäiväiseen "tunneliin"

        Miten nuorisolla on rahaa huumeisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki vanhemmat katso muualle mutta mitään tukea täällä ei saa ja jos saa se on minimaalista. Jos vaikka käytettäis kaupunkin nuorison hyvinvointiin rahaa eikä esim tuthanpäiväiseen "tunneliin"

        Ei onneks kaikki mutta ikätovereiden touhua seuranneena, olis ollut apua jos oltais ajoissa puututtu. Nyt moni jo niin syvällä tuossa touhussa. Ja päättäjät vois tiedostaa tän ongelman paremmin ja ennaltaehkäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nuorisolla on rahaa huumeisiin.

        Eihän niillä ookkaa vaa useesti ottaa velkaa, joka voi johtaa tämmöseen vakavaan rikokseen kun ei ole velkojaan maksellut.. surullista, mutta luultavasti aika totta! Näin olen oppinut, joten kannattaa pysyä kaukana semmoista ihmisistä, jotka ovat sekaantuneet huumejuttuihin jotenki.. melkein varma kuolema tai vankilareissu..


    • Anonyymi

      det Är alla vuxnas ansvar att skapa ett samhälle vara alla barn blir sedda och hörda, killarna på stan som ni kollar snett på och som kallas problembarn är dom som kommer sälja droger till era barn, ifall inte alla tar sitt ansvar och tillsammans bryter det samhälle som vi hittills (vi vuxna) har skapat.. skylla på andra,sätta locket på..blunda och inte bry sig, prata skit om dom svaga, jante är stark...dags för förändring och det börjar just hos dig ! Be the change you want to se !

    • Anonyymi

      On surullista ja näistä epäilyistä on toinen jo vapautunut

      • Anonyymi

        Oikeesti? Åkisko vapaana. Vai onko huhuja vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti? Åkisko vapaana. Vai onko huhuja vaan

        Oikeasti, ei ole huhu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti, ei ole huhu

        Nojoo... En jaksa viel uskoo ku ei oo näkyny tai kuulunu missään. Vai onko joku nähny sen broidin joka ihan samannäkönen 🤔 ja ku ei missään lehes ym mitään mainintaa niinko normisti ilmotetaan ku jutus uusia käänteitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti, ei ole huhu

        keskimäärin murhasta saa 14.6 vuottavankeutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojoo... En jaksa viel uskoo ku ei oo näkyny tai kuulunu missään. Vai onko joku nähny sen broidin joka ihan samannäkönen 🤔 ja ku ei missään lehes ym mitään mainintaa niinko normisti ilmotetaan ku jutus uusia käänteitä

        Toinen on vapaalla, kukaan ei ole sanonut kumpi ja kyllä, minä olen saanut saman tiedon, että toinen näistä on vapalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen on vapaalla, kukaan ei ole sanonut kumpi ja kyllä, minä olen saanut saman tiedon, että toinen näistä on vapalla

        Juuh. On vapaana... Mutta eipä tuo mua yllättäny että o vapaana, alust asti tienny että päästetään vapaaksjossain vaihees. Mulle ainkin päivän selvä kumpi vapaana, eli åkis tämä vanhempi henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuh. On vapaana... Mutta eipä tuo mua yllättäny että o vapaana, alust asti tienny että päästetään vapaaksjossain vaihees. Mulle ainkin päivän selvä kumpi vapaana, eli åkis tämä vanhempi henkilö.

        ååååååkis taparikollinen aina varastamassa kun on tilaisuus saa ainakin syytteen avunannosta murhaan 12vuotta ehdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ååååååkis taparikollinen aina varastamassa kun on tilaisuus saa ainakin syytteen avunannosta murhaan 12vuotta ehdotonta.

        Eipä Ole kyllä minulta koskaan mitään vienyt eikä yhteisiltä tuttavilta, enpä. Ole moista ainkaan ikinä kuullut. Mä kyllä itse luotan häneen täysin ja ei hän tuosta tule saamaan avunannost mitään, kun ei ole osallistunut tappoon saati avustaan tapahtumaa, .. Päin vastoin soittanut apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä Ole kyllä minulta koskaan mitään vienyt eikä yhteisiltä tuttavilta, enpä. Ole moista ainkaan ikinä kuullut. Mä kyllä itse luotan häneen täysin ja ei hän tuosta tule saamaan avunannost mitään, kun ei ole osallistunut tappoon saati avustaan tapahtumaa, .. Päin vastoin soittanut apua.

        Vasikoinut itsensä ulos, ja jos ole sen paraskaveri niin asia on toinen.Einäistä piripäistä tarvi mitään sankaria tehdä 30 vuotta piriä tässä tulos.


    • Anonyymi

      Lopettakaa spekulointi. Motiivia tässä ei ollut, sekopäitä ovat. Ei ole uhrin läheisenä tämmösiin mukava törmätä.

      • Anonyymi

        Miksi sitten luet näitä? Some on some, kannattaa pysytellä poissa kyseisen aiheita koskevissa aloituksista jos ei kestä lukea. Ja kyllä minä tiedän myös mitä on lukea läheisistä tän tyyppisiä spekulointeja, juoruja, haukkuja jne... Mutta itepä Menin lukeen. Ihminen on utelias ja on täysin luonnolista että ihmiset etsii selityksiä tapahtuneesta kun ei varmoja vastauksia ole.


      • Anonyymi

        Miksi ihmiset lukee näitä aloituksia joita eivät kestä lukea? Varmasti jokanen tietää että somes mielipiteet jakautuu moneen genreen, spekuloidaan sun muuta... Ei ole tavatonta tässäkään tapauksessa että näin toimitaan 🙄


    • Anonyymi

      Kamalasti viestejä poistettu tästä ketjusta. Huhhuh.

    • Anonyymi

      Onko totta että tekijä olis häipynyt

      • Anonyymi

        No onpa ihme jos näin on, sekin on aivan käsittämätön ihme, oikein moukan tuuri että epäilty pääsi ylipäätään jalkapantavalvonnassa odottamaan käräjäoikeuden istuntoa. Mitenkähän sillä niin hyvä tuuri kävi..


    • Anonyymi

      Tekijä on myynyt aineita lähistöllä ja nyt kaikonnut johonkin. Käräyttäis nyt joku joka ollut tekemisissä saatana

      • Anonyymi

        Jeppis on muuttunut, voi että. Arkkitehtuuri ym. Siksi pidän Jeppiksestä, voi puhua ruottiakin.

        Oon Karleby bystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeppis on muuttunut, voi että. Arkkitehtuuri ym. Siksi pidän Jeppiksestä, voi puhua ruottiakin.

        Oon Karleby bystä.

        Näyttää siltä ettei löydy näyttöä ampujasta?,ilmeisesti ampu itse itsensä ja lahkolaiset saa syntinsä anteeksi vaikka pyssyn ehkä omistikin tai sitten ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää siltä ettei löydy näyttöä ampujasta?,ilmeisesti ampu itse itsensä ja lahkolaiset saa syntinsä anteeksi vaikka pyssyn ehkä omistikin tai sitten ei?

        Tätä tapausta ei voi ymmärtää mahdollista vain pietarsaaressa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä tapausta ei voi ymmärtää mahdollista vain pietarsaaressa

        Tietty lahko suojelee omiaan?.ja pietarsaaresta niitä löytyy myös virkavallasta?todella ikävää nuoren tytön omaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietty lahko suojelee omiaan?.ja pietarsaaresta niitä löytyy myös virkavallasta?todella ikävää nuoren tytön omaisille.

        Sukulaiset ovat jäävejä. Mitähän oikeusministeri sanoo, siunaako asian myös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukulaiset ovat jäävejä. Mitähän oikeusministeri sanoo, siunaako asian myös?

        Jos tarkoitat henriksonia niin ilman muuta oman kylän lahkoa täytyy suojella,nuorill kun on joskus itsetuhoisia ajatuksia ja tässä taisi käydä niin.


    • Anonyymi

      voisko sieltä teidän lävestä evakuoida veneen tekijät ja hukuttaa loput turhakkeina?

    Ketjusta on poistettu 91 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe