talvella pyöräilemään lämpöiseen

Anonyymi

Löytyykö Pattayalta pyöräilykaistoja ?

79

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Fillarointiin riittää Jomtienin rantakadulta kun ajelee Rayongia kohti rantaa myötäillen. Toinen vaihtoehto on Pohjois-Pattayalla fillaroida niin ikään rantaa myötäillen kohti Si Rachaa. Autoliikennettä ei noilla reiteillä ole juuri lainkaan.

      Sukhumvitin toisella puolella on sitten lukemattomia vaihtoehtoja pyöräillä itään, pohjoiseen tai etelään. Mitä kauemmas menee sitä vähemmän liikennettä.

      Varsinaisilla rantakaduilla ei kannata fillaroida. Jalankulkijat eivät tykkää ja se on kiellettyäkin. Sivummalle vaan ja kypärä päähän. Chaiyaphruekin stadionin seutu on kaikenlaisten urheilijoiden suosiossa. Voi pulahtaa järvessäkin siinä samalla jos haluaa.

      Olen harkinnut ite hankkia kunnollisen fillarin. Ehkä sähköavusteisen hybridin.

      T 2010

      • Anonyymi

        Lelusenseillä hauskaa riittää aina ja kaikesta. Mutta puhutaas hieman vakavammin Thaimaassa pyöräilystä. Minun pitäisi lääkärin mukaan pyöräillä mieluummin kuin hölkätä polvieni vuoksi.

        Kuumassa maassa tavallisella fillarilla jos lähtee kauemmas, niin on vaarana kuivuminen ja väsähtäminen. Hybridi on siitä kätevä että voi sitten väsähtämistilanteessa ottaa sähkön avuksi. Hyvä hybridi maksaa päälle neljä tonnia euroja.

        Fillarilla on sama homman kuin prätkällä että viima kuivattaa hien ja kuivumista ei havaitse välttämättä. Thaimaassa prätkäilyä harrastavat tietävät tämän asian ja sinäkin tietäisit, jos olisit oikeasti joskus ajanut prätkällä Thaimaassa etkä vain pärissyt yksikseen mielikuvituksessasi.

        Ducatin mittarissa on vasta 800 kilsaa ja niistäkin suurin osa tuli kun kävin kerran Pattayalta Nangrongiin ja takaisin. Ajelen sen tänne landelle kun kerkiän. Naapurin pikkupoika puunasi pyörän nätiksi taskuraha- palkalla kun kävin vähän testaamassa off road- ominaisuuksia.

        Virallinen sisäänajo on muistaakseni 5 tuhatta kilsaa eikä kierroksia saisi nostaa sen aikana mutta ko prätkässä on niin julma vääntö jo alhaalla ettei kierroksia tarvikaan nostaa.

        T 2010

        PS: Hulahula toimii tehokkaasti ja vähäisetkin jenkkakahvat sulaa kun pistää hulaa. Voisit kokeilla jos hoivatalon lääkäri antaa luvan. Mutta älä polta samalla sikaria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lelusenseillä hauskaa riittää aina ja kaikesta. Mutta puhutaas hieman vakavammin Thaimaassa pyöräilystä. Minun pitäisi lääkärin mukaan pyöräillä mieluummin kuin hölkätä polvieni vuoksi.

        Kuumassa maassa tavallisella fillarilla jos lähtee kauemmas, niin on vaarana kuivuminen ja väsähtäminen. Hybridi on siitä kätevä että voi sitten väsähtämistilanteessa ottaa sähkön avuksi. Hyvä hybridi maksaa päälle neljä tonnia euroja.

        Fillarilla on sama homman kuin prätkällä että viima kuivattaa hien ja kuivumista ei havaitse välttämättä. Thaimaassa prätkäilyä harrastavat tietävät tämän asian ja sinäkin tietäisit, jos olisit oikeasti joskus ajanut prätkällä Thaimaassa etkä vain pärissyt yksikseen mielikuvituksessasi.

        Ducatin mittarissa on vasta 800 kilsaa ja niistäkin suurin osa tuli kun kävin kerran Pattayalta Nangrongiin ja takaisin. Ajelen sen tänne landelle kun kerkiän. Naapurin pikkupoika puunasi pyörän nätiksi taskuraha- palkalla kun kävin vähän testaamassa off road- ominaisuuksia.

        Virallinen sisäänajo on muistaakseni 5 tuhatta kilsaa eikä kierroksia saisi nostaa sen aikana mutta ko prätkässä on niin julma vääntö jo alhaalla ettei kierroksia tarvikaan nostaa.

        T 2010

        PS: Hulahula toimii tehokkaasti ja vähäisetkin jenkkakahvat sulaa kun pistää hulaa. Voisit kokeilla jos hoivatalon lääkäri antaa luvan. Mutta älä polta samalla sikaria.

        Kenelle kiukuttelet?
        Kävit Pattayalla ja takaisin, mutta Ducatin ajat "tänne" kun kerkiät. Päätä nyt missä se on.

        Olet vuosikausia bablannut ihannekropastas, mutta aina kun löydät uuden kiinnostuksen kohteen, niin jenkkakahvaa on ilmestynyt.

        Söisit nyt vaan niitä kukkakaaleja, niin ei muodostu sulatettavia jenkkakahvoja.

        Ei muuten ole jenkkakahvoja ollut mulla eikä tule.

        HYBRIDIPOLKUPYÖRÄ.........MITEN SE SUJAHTAA ILMAKITKAN LÄVITSE......ENTÄ MITEN OHJAUS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle kiukuttelet?
        Kävit Pattayalla ja takaisin, mutta Ducatin ajat "tänne" kun kerkiät. Päätä nyt missä se on.

        Olet vuosikausia bablannut ihannekropastas, mutta aina kun löydät uuden kiinnostuksen kohteen, niin jenkkakahvaa on ilmestynyt.

        Söisit nyt vaan niitä kukkakaaleja, niin ei muodostu sulatettavia jenkkakahvoja.

        Ei muuten ole jenkkakahvoja ollut mulla eikä tule.

        HYBRIDIPOLKUPYÖRÄ.........MITEN SE SUJAHTAA ILMAKITKAN LÄVITSE......ENTÄ MITEN OHJAUS.

        Lerppasensein luki- ja luetun ymmärtämishäiriö iski jälleen. Kirjoitin ajaneeni "Pattayalta Nangrongiin ja takaisin. Ajelen sen tänne landelle kun kerkiän"

        Pyörä on Pattayalla ja minä olen Nangrongissa. Sinä olet Suomessa kotihoidossa paskat housussa. Ikuisesti.

        T 2010


      • Anonyymi

        Jaahas 🐝tuli apuun, minä en enään viitsi osallistua joten jatkakaa keskenänne, senssu poistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas 🐝tuli apuun, minä en enään viitsi osallistua joten jatkakaa keskenänne, senssu poistuu.

        Päivän paras uutinen.: "senssu poistuu" !!!!!


      • Anonyymi

        Voit jo lopettaa.
        2010 henkilöprofiili on urheilullinen liikemies.
        Hänen toinen profiilinsa Soiman on alkoholisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit jo lopettaa.
        2010 henkilöprofiili on urheilullinen liikemies.
        Hänen toinen profiilinsa Soiman on alkoholisti.

        On sillä muitakin profiileja, kuten oma asiamiehensä rakennuslan ammattilainen 44.
        On Prmn, Pattaya Nro1, Laiffi kaikissa muodoissaan, Nazi, Helläkoukku, Herra Hellakoukku, ja joka välissä ano itsensä fanittaja.
        Kahjohan toi on.


      • Anonyymi

        Olipa pikainen aktivoituminen Jyväskylästä 2010 korvapuustikorvana.
        Onko torahampaas jo korjattu.
        Kihlattu kyllä kyllä niinhän se on.
        Aja vähä kyykylläs aijaten pärinää.
        Kiva kun saa viettää aikaa kuukauden kihlatun kanssa, mutta sehän on niin koska Cupidit on ja pysyy Thaimaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa pikainen aktivoituminen Jyväskylästä 2010 korvapuustikorvana.
        Onko torahampaas jo korjattu.
        Kihlattu kyllä kyllä niinhän se on.
        Aja vähä kyykylläs aijaten pärinää.
        Kiva kun saa viettää aikaa kuukauden kihlatun kanssa, mutta sehän on niin koska Cupidit on ja pysyy Thaimaassa.

        Minulla tulee tänä vuonna yhteensä kymmenen viikkoa Thaimaassa. Se on kymmenen viikkoa enemmän Thaimaassa oleskelua kuin sinulla. Kihlattu oli kahdeksan viikkoa Suomessa. Se on yhteensä 18 viikkoa thainaisen naimista joka päivä ja useimmiten kahdesti päivässä. Se on 18 viikkoa enemmän thainaisen naimista kuin sinulla.
        Suomalaiset naiset ei tällä hetkellä kiinnosta ja pärjään vallan hyvin ilman. Jos asiat menee siihen malliin kuin ne nyt näyttää menevän niin ensi vuonna kihlattu muuttaa Suomeen asumaan lapsineen. Sitten minulla on taas perhe, jota sinulla ei ole.
        Et vaikuta kovin onnelliselta ihmiseltä. Onnellinen ihminen ei toivo toisille pahaa eikä naureskele heidän epäonnelleen. Näen silmissäni olemuksesi. Olet epäsiisti ja pahanhajuinen terveytensä polttanut ja juonut ylipainoinen sottapytty. Minä olen entinen ammattikiekkoilija. Pelannut Saksassa ja Suomessa. Käytän juu joskus hammassiltaa, joskus en. Kiekossa lähtenyt aikoinaan useampikin hammas jo junioriaikoina.

        Pattaya Nro1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sillä muitakin profiileja, kuten oma asiamiehensä rakennuslan ammattilainen 44.
        On Prmn, Pattaya Nro1, Laiffi kaikissa muodoissaan, Nazi, Helläkoukku, Herra Hellakoukku, ja joka välissä ano itsensä fanittaja.
        Kahjohan toi on.

        Et poistunut vaikka lupasit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla tulee tänä vuonna yhteensä kymmenen viikkoa Thaimaassa. Se on kymmenen viikkoa enemmän Thaimaassa oleskelua kuin sinulla. Kihlattu oli kahdeksan viikkoa Suomessa. Se on yhteensä 18 viikkoa thainaisen naimista joka päivä ja useimmiten kahdesti päivässä. Se on 18 viikkoa enemmän thainaisen naimista kuin sinulla.
        Suomalaiset naiset ei tällä hetkellä kiinnosta ja pärjään vallan hyvin ilman. Jos asiat menee siihen malliin kuin ne nyt näyttää menevän niin ensi vuonna kihlattu muuttaa Suomeen asumaan lapsineen. Sitten minulla on taas perhe, jota sinulla ei ole.
        Et vaikuta kovin onnelliselta ihmiseltä. Onnellinen ihminen ei toivo toisille pahaa eikä naureskele heidän epäonnelleen. Näen silmissäni olemuksesi. Olet epäsiisti ja pahanhajuinen terveytensä polttanut ja juonut ylipainoinen sottapytty. Minä olen entinen ammattikiekkoilija. Pelannut Saksassa ja Suomessa. Käytän juu joskus hammassiltaa, joskus en. Kiekossa lähtenyt aikoinaan useampikin hammas jo junioriaikoina.

        Pattaya Nro1

        Hyvä että sulla naimapuoli kunnossa sekä pattayan Rakkaiden asenne ja sanat, taidatte olla siamilaiset kympit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et poistunut vaikka lupasit.

        Siihen voi aina luottaa että lerppaan ei voi luottaa. Hän on tyyppi joka pystyy kumoamaan omat puheensa jopa samassa lauseessa. Kerran hän oli lähdössä moottoripyörällä Bangkokiin vaimon kanssa Chiang Maista. Hetken päästä hän olikin Chiang Main lentokentällä ja motskari oli kadonnut. Siitä ei mennyt kuin puoli tuntia ja hän olikin jo Bangkokissa taksissa matkalla Hua Hiniin. Parin tunnin päästä hän oli taas Suvarnabhumin lentokentällä ja hetken päästä Phuketin rantahuvilalla savusaunaa lämmittämässä vierailleen. Lääkitys selvästi tekee hänelle sen että puhuu ihan mitä sattuu eikä anna tosiasioiden ja fysiikan lakien vaikuttaa matkoihinsa. Valoa nopeampi matkustelija ja wifi aina mukana.


    • Anonyymi

      Jos aloittaja tarkoittaa niitä punaiseksi maalattuja vain pyöräilylle varattuja kaistoja, niin enpä muista Pattiksella missään niitä nähneeni. Pohjois-Phuketissa ja Krabilla Ao nangin ja Lantan saarella sekä tietenkin BKKssa niitä on, todennäköisesti ovat tulossa myös Pattis-seudulle, mutta aikataulu on varmaankin vielä avoin.

      Tokihan pyöräily onnistuu muuallakin.

      • Anonyymi

        Pientareella ei kannata pyöräillä isoilla teillä, vaikka se piennar leveä onkin. On suuri mahdollisuus että joku autoilija tai mopoilija jyrää. Thaikkujen ajokortit kun on saatu bingosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pientareella ei kannata pyöräillä isoilla teillä, vaikka se piennar leveä onkin. On suuri mahdollisuus että joku autoilija tai mopoilija jyrää. Thaikkujen ajokortit kun on saatu bingosta.

        Jos tuolle tielle lähtee, niin pelätä saa kaikkialla, jopa metsässäkin voi puu kaatua päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuolle tielle lähtee, niin pelätä saa kaikkialla, jopa metsässäkin voi puu kaatua päälle.

        Monen ulkomaalaisen himopyöräilijän taival on päättynyt Thaimaan pientareilla. Vähän aikaa sitten meni maailmanympäripyöräilijät ja häämatkalla ollut pariskunta. Sivuteillä saa ajella suht rauhassa mutta esimerkiksi Sukhumvitin laidalla ajaminen on venäläistä rulettia. Olen mopoillut Sukhun pientareita pitkin usein etelään päin. Jokaikisellä kerralla olen nähnyt vaaratilanteita kun autoilijat tai mopoilijat tekee yllättäviä ratkaisuja. Joskus on tullut vastaan mopoilijoita väärään suuntaan ja U-käännöspaikoissa on aina hässäkkää kun autot väistelee toisiaan hidastamatta. Rauhallisia pikkuteitä on ihan tarpeeksi ettei tarvi mennä isoille teille seikkailemaan. Ei se ole mukavaakaan kun pölyt ja pakokaasut on naamalla.


    • Anonyymi

      Mitä kummaa vanhat silmäni havaitsee.

      Pattya nro 1 tuo cubidin ja sen kakarat kelan tukien piiriin eikä kukaan rakas ole vielä repinyt pelihousujaan.

      Haloo, pientä ripeyttä, eikös haittamaahanmuutto olekaan vakavaa.

      • Anonyymi

        Vertaatko Suomeen tulevia thainaisia saddamin serkkupoikiin?


    • Anonyymi

      Minäpä näin kun 2 tukevaa suomirouvaa vuokrasi polkupyörät ja lähtivät ajelemaan.
      Satulat upposivat mekkojen peittämiin ahtereihin ja tyytyväisiltä näyttivät.
      Näky oli karsea. Mekkojen alta paljastui suonikohjujen runtelemat pohkeiden tyngät.

      Me poikien kaa baarissa näille nauroimme.

    • Anonyymi

      Valtaosa vastauksista täyttä trollausta, jota tämä palsta muutoinkin on täynnä. No, halvat huvit hulluillakin.

      Chon Burin seutu on talvella hyvää pyöräilyaluetta. Reittejä löytyy mm. stravasta, kun vähän viitsii kaivaa.

      terv Kouvolan kampiaappa, joka lähdössä taas tammikuussa.

      • Anonyymi

        Mikä helvetti on tuo avauskin?
        Hullun trollausta.


    • Anonyymi

      Vieläkös se sporttivaari Suomi Paavo vaikuttaa Jomtienilla sinivalkoisissa urheilupaidoissaan? Hänhän vaihtoi kävelyn pyöräilyyn vuosia sitten. Varsin kunnioitettavan iän on jo saavuttanut mikäli on samassa hiippakunnassa edelleen.

      • Anonyymi

        Eikös Pave vaikuta Changilla nykypäivänä ?


    • Anonyymi

      Perkele, pyöräillä voi missä maailmakolkassa tahansa saatana.

      • Anonyymi

        minulla on resupetterit chiang huissa oma laajakaista jossa pyöräilen luksus pyörällä vip vauhtia tasokkaasti ja laadukkaasti turpoahdetulla siilikuitu pyörällä johon tilasin juuri ranskästä uudet nokkapyörän porpelit ja spitaalista valmistetun teho tarakan. ei sovellu amaldööreille.
        by numdoll


    • Anonyymi

      Mukava väli on ajaa Jompparilta Ocean Marinaan, käydä kahvilla ja polkaista takaisin. Maasturi alle, reittivaihtoehtoja on lukuisia.

      Rentoa pyöräilyä hyvässä ilmapiirissa.

      • Anonyymi

        Pitääkö mennä Sukhumwitin vartta vai meneekä siellä jokin reitti lähempänä merenlahtea ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö mennä Sukhumwitin vartta vai meneekä siellä jokin reitti lähempänä merenlahtea ?

        Reitit näet Google Mapsista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö mennä Sukhumwitin vartta vai meneekä siellä jokin reitti lähempänä merenlahtea ?

        Joudut puikkelehtimaan tuolla reitillä pikkuteitä Ocean Marinaan varsinkin loppupäässä mutta kun mistään kilpapyöräilystä ei ole kyse niin mikä jottei!

        https://www.google.fi/maps/@12.8469962,100.9051957,3a,60y,257.45h,85.49t/data=!3m6!1e1!3m4!1s160c2IukkpOXvQJvklpbMQ!2e0!7i13312!8i6656


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reitit näet Google Mapsista.

        Suomessa arvio pyöräilyreitistä on valittavissa, vaan ei kuitenkaan useassakaan Aasian maassa. Kävelyreittikin on jotain sinnepäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa arvio pyöräilyreitistä on valittavissa, vaan ei kuitenkaan useassakaan Aasian maassa. Kävelyreittikin on jotain sinnepäin.

        Jos haluaa välttyä eksymisiltä, umpikujilta ja U- käännöksiltä niin pyöräilyyn on ihan omat sarveen kiinnitettävät GPS:t kehitetty. Voit piirtää siihen reitin ennen pyöräilyä taikka antaa sen valita se reitti.

        Google Mapsin ongelma on siinä pyöräilyn ja jalankulun suhteen Aasiassa, että tiet harvoin on pelkästään pyöräteitä tai jalkakäytäviä. Siksi se kartta ei tarjoa sitä vaihtoehtoa.

        Joskus olen käynyt mopolla kartoittamassa fiksut lenkkeilyreitit etukäteen. Parin kerran jälkeen ne oppii jo ulkoa ilman karttaa.

        Mainitsinkin joskus että minulla on halpa kopio sporttikellosta, jossa on GPS ja toiminnot joilla voit esimerkiksi juosta itsesi kanssa kilpaa samalla reitillä. Kello vertaa realiajassa suoritustasi aiempiin suorituksiin ja ilmaisee sen äänimerkein ja värinällä.

        Kello myös opastaa värinällä oikealle reitille. Yksi väräys on vasemmalle ja kaksi oikealle.

        Tämä kellohan oli supersporttisen karatesensein mielestä valloittavan hauska ja hän jaksoi nauraa sille kuukauden yhtäsoittoa, kun kerroin tästä.

        Samat ominaisuudet saa älypuhelimiinkin esimerkiksi Sports Tracker- sovelluksella.

        Jos rekisteröidyt siihen ja otat maksullisen version, laitat profiilisi julkiseksi niin näet muutkin alueella olevat sovelluksen käyttäjät missä ne menee, kuinka kovaa ja ketä he ovat, minkä ikäisiä ja mikä heidän tavoitteensa on.

        Voit siis vertailla omaa suoritustasi myös heihin. Joskus on pysähdytty juttelemaan kun sama nimi tulee vastaan samoilla reiteillä jatkuvasti.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa välttyä eksymisiltä, umpikujilta ja U- käännöksiltä niin pyöräilyyn on ihan omat sarveen kiinnitettävät GPS:t kehitetty. Voit piirtää siihen reitin ennen pyöräilyä taikka antaa sen valita se reitti.

        Google Mapsin ongelma on siinä pyöräilyn ja jalankulun suhteen Aasiassa, että tiet harvoin on pelkästään pyöräteitä tai jalkakäytäviä. Siksi se kartta ei tarjoa sitä vaihtoehtoa.

        Joskus olen käynyt mopolla kartoittamassa fiksut lenkkeilyreitit etukäteen. Parin kerran jälkeen ne oppii jo ulkoa ilman karttaa.

        Mainitsinkin joskus että minulla on halpa kopio sporttikellosta, jossa on GPS ja toiminnot joilla voit esimerkiksi juosta itsesi kanssa kilpaa samalla reitillä. Kello vertaa realiajassa suoritustasi aiempiin suorituksiin ja ilmaisee sen äänimerkein ja värinällä.

        Kello myös opastaa värinällä oikealle reitille. Yksi väräys on vasemmalle ja kaksi oikealle.

        Tämä kellohan oli supersporttisen karatesensein mielestä valloittavan hauska ja hän jaksoi nauraa sille kuukauden yhtäsoittoa, kun kerroin tästä.

        Samat ominaisuudet saa älypuhelimiinkin esimerkiksi Sports Tracker- sovelluksella.

        Jos rekisteröidyt siihen ja otat maksullisen version, laitat profiilisi julkiseksi niin näet muutkin alueella olevat sovelluksen käyttäjät missä ne menee, kuinka kovaa ja ketä he ovat, minkä ikäisiä ja mikä heidän tavoitteensa on.

        Voit siis vertailla omaa suoritustasi myös heihin. Joskus on pysähdytty juttelemaan kun sama nimi tulee vastaan samoilla reiteillä jatkuvasti.

        T 2010

        Älä väheksy senssua urheilijana. Kerran hän kääri viisi sätkää tunnissa, vaikka oli keskivahvassa humalassa lattialla kyljellään. Siitä tuli kestävyysvaje loistavasta urheilusuorituksesta huolimatta kuitenkin, koska hän poltti kuusi sätkää tunnissa. Siitä on todisteena muovimattoon palaneet sadat jäljet tumpeista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa välttyä eksymisiltä, umpikujilta ja U- käännöksiltä niin pyöräilyyn on ihan omat sarveen kiinnitettävät GPS:t kehitetty. Voit piirtää siihen reitin ennen pyöräilyä taikka antaa sen valita se reitti.

        Google Mapsin ongelma on siinä pyöräilyn ja jalankulun suhteen Aasiassa, että tiet harvoin on pelkästään pyöräteitä tai jalkakäytäviä. Siksi se kartta ei tarjoa sitä vaihtoehtoa.

        Joskus olen käynyt mopolla kartoittamassa fiksut lenkkeilyreitit etukäteen. Parin kerran jälkeen ne oppii jo ulkoa ilman karttaa.

        Mainitsinkin joskus että minulla on halpa kopio sporttikellosta, jossa on GPS ja toiminnot joilla voit esimerkiksi juosta itsesi kanssa kilpaa samalla reitillä. Kello vertaa realiajassa suoritustasi aiempiin suorituksiin ja ilmaisee sen äänimerkein ja värinällä.

        Kello myös opastaa värinällä oikealle reitille. Yksi väräys on vasemmalle ja kaksi oikealle.

        Tämä kellohan oli supersporttisen karatesensein mielestä valloittavan hauska ja hän jaksoi nauraa sille kuukauden yhtäsoittoa, kun kerroin tästä.

        Samat ominaisuudet saa älypuhelimiinkin esimerkiksi Sports Tracker- sovelluksella.

        Jos rekisteröidyt siihen ja otat maksullisen version, laitat profiilisi julkiseksi niin näet muutkin alueella olevat sovelluksen käyttäjät missä ne menee, kuinka kovaa ja ketä he ovat, minkä ikäisiä ja mikä heidän tavoitteensa on.

        Voit siis vertailla omaa suoritustasi myös heihin. Joskus on pysähdytty juttelemaan kun sama nimi tulee vastaan samoilla reiteillä jatkuvasti.

        T 2010

        Onko Laiffillakin älykello, se korvaisi älypuhelimen kanssa aika hyvin puuttuvaa älyä, kuten sinullakin mutta asiaan.

        Aiotko tarjota Laiffille kaljat ja katsastaa maatalouslomittajalumpun, onko flösö?


    • Anonyymi

      Minä tarvitsen kolmipyörä pyörälleni leveän kaistan jota myöten voin ajella turvallisesti. Löytyykö Pattayalta ja jos niin missä päin se on. Voisin tehdä sinne google matkan. Olisi taas kerrottavaa hoitokodin pyöreän pöydän ääressä.

    • Anonyymi

      Polkupyöräaiheista pyydettiin, joten ......

      Pattayan polkupyörävuokraamosta olen tilannut lahjaksi lapsiperheelle kolmannen kerran Pattayalle matkustamisen johdosta yllätyspalkinnon, polkupyörät veloituksetta puoleksi tunniksi, jotka voi lunastaa Walkkarin ekasta gogosta.

      Pyörien päällä varauslappu แม่อ้วนครอบครัว

      • Anonyymi

        Kuka pyysi..??
        Oletko vajaa..??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka pyysi..??
        Oletko vajaa..??

        Onko Senssu vajaa..??
        Mikäs muka kysymys tämä on..??
        Pakooko hirvet metsään..??


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mitäs ne tuossa oikein mittaa, ilmeisesti kipua vai mitä ihmettä ?

        Olisi hauska kuulla tuo sama suomeksi.


    • Anonyymi

      https://www.youtube.com/watch?v=isSKPFpLyuk

      Jos tuo 3DMA analyysi kiinnostaa, niin tuossa perusteita. Suomessa kyseistä menetelmää ei tunneta kivijaloissa, suurissa pyöräilymaissa nuo laboratoriot ovat jo arkipäivää.

    • Anonyymi

      Stemmiä ei voi pidentää, pitää asentaa toinen pidempi.

    • Anonyymi

      -------- __@
      ----- _`\<,_
      ---- (*)/ (*)

    • Anonyymi

      Oceaanissa hyvä kahvila, täynnä maantiepyöräilijöitä, BKKsta olivat tulleet.

    • Anonyymi

      Onko myös rollaattorikaistoja?

    • Anonyymi

      Missä maassa olette nähneet "pyöräilykaistoja"? Normaaleilla maanteillä ne vetää tuolla Alpeillakin Ranskan ympäriajot sun muut. Kaupungin kaduilla on maatiesprintit.
      Maastoajot ajellaan maastossa luonnon keskellä poluilla ja teillä.
      Suomalaiset kilpapyöräilijät ajaa niin ikään liikenteen joukossa. Pyöräteille he ei mene. Maastopyöräilijät ajaa luonnonpoluilla ja lenkkipoluilla.
      Vai että pyöräilykaistoja.

      • Anonyymi

        Et sitten valokuvaa huomannut otta garboonipyöristä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten valokuvaa huomannut otta garboonipyöristä?

        Tarkoitatko Greta Garboa? Se on carbon. Tarkoittaa hiiltä. Spurgua ei kirjoiteta myöskään senssu muotoon sburgu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko Greta Garboa? Se on carbon. Tarkoittaa hiiltä. Spurgua ei kirjoiteta myöskään senssu muotoon sburgu.

        Viillalangaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten valokuvaa huomannut otta garboonipyöristä?

        Useitakin otin. Kaksi viikkoa vielä kuntolomaa jäljellä. Hyvää pyöräilymaastoa löytyy kaikkialta Pattayalta. Itään järviseudulle on suosikkipaikkojani. Jouduin ostamaan uudet pyöräilyshortsit kun vanhat hiertyi molemmat puhki.
        https://aijaa.com/jJxi6h


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useitakin otin. Kaksi viikkoa vielä kuntolomaa jäljellä. Hyvää pyöräilymaastoa löytyy kaikkialta Pattayalta. Itään järviseudulle on suosikkipaikkojani. Jouduin ostamaan uudet pyöräilyshortsit kun vanhat hiertyi molemmat puhki.
        https://aijaa.com/jJxi6h

        Iso oli ryhmä kahvilassa ja useitakin otit.
        Hieno on pyörä rappukäytävässä jossain läävässä.


      • Tuohon Mae Rumphung rantatielle on maalattu tuollainen puolitoista metriä leveä kaista, siniseksi kauttaaltaan maalattu yli kymmenen kilometriä pitkälti. Fillarin kuva muutaman sadan metrin välein ja muutama thaikku siinä käy kilpapyörällä alkuillasta aikaa kellottamassa. tuo kaista on tien vasemmassa reunassa ja ainakin kerran poliisi mopoilijoita siitä pois hätisteli.
        Täytyypi napata kuva jos muistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso oli ryhmä kahvilassa ja useitakin otit.
        Hieno on pyörä rappukäytävässä jossain läävässä.

        Neljän tähden sporttihotelli jossa muun muassa kiertovesiallas ja 50 metrinen uima-allas, 600m2 kuntosali. Ihan ok eikä mikään läävä. Koronahössötyskin alkaa olla unohdettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neljän tähden sporttihotelli jossa muun muassa kiertovesiallas ja 50 metrinen uima-allas, 600m2 kuntosali. Ihan ok eikä mikään läävä. Koronahössötyskin alkaa olla unohdettu.

        Salainen nimetön sporttihotelli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso oli ryhmä kahvilassa ja useitakin otit.
        Hieno on pyörä rappukäytävässä jossain läävässä.

        Kunnon hiilikuitufillari maksaa 2-3 kertaa enemmän kuin senssubumban haavemopo Kalen läävän pihassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salainen nimetön sporttihotelli.

        yhtä salainen kuin vuoristokylpylä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon hiilikuitufillari maksaa 2-3 kertaa enemmän kuin senssubumban haavemopo Kalen läävän pihassa.

        Niin maksaa, mutta miten vaikuttaa elämääsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salainen nimetön sporttihotelli.

        Mitäpä sinä reppanapoju tekisit Pattayan millään hotellien tiedoilla? Tulet vaan entistä kateellisemmaksi, jos mahdollista tuosta enää kateellisemmaksi tulla.
        Miljoonapetteri kadehtii polkupyöriäkin. Mitä luulet paneeko ne suomimiehet sun muijaa Chiang Maissa ens viikkolla? Köyhänä kela-akkana takuulla myy persettään siellä. Käykö kauppa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin maksaa, mutta miten vaikuttaa elämääsi?

        Vaikuttaa siten minun elämääni että minä voin Pattayan matkoillani ajella sellaisilla. Sinä et voi kolmesta eri syystä. Et pääse koskaan Pattayalle, et tykkää urheilusta ja sinulla ei ole siihen fillarin vuokraankaan rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siten minun elämääni että minä voin Pattayan matkoillani ajella sellaisilla. Sinä et voi kolmesta eri syystä. Et pääse koskaan Pattayalle, et tykkää urheilusta ja sinulla ei ole siihen fillarin vuokraankaan rahaa.

        Kiinnostavaa, no mitä tällainen polkupyörä kustantaa päivävuokraa?

        Täytyykö olla omat taitsit pyllistelyyn, vai voiko niitäkin vuokrata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostavaa, no mitä tällainen polkupyörä kustantaa päivävuokraa?

        Täytyykö olla omat taitsit pyllistelyyn, vai voiko niitäkin vuokrata?

        Neljä kertaa enemmän kuin PCX:n vuokra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neljä kertaa enemmän kuin PCX:n vuokra.

        Aha no jooo, ei sitten ole varaa tollaiseen eliittiurheiluun, sorry että vaivasin, pysyn golffissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neljä kertaa enemmän kuin PCX:n vuokra.

        2,05 euroa vuorokusi on aikamoinen huomioonotto Pattayan rakkaalle fillaroinnista lomalompakkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha no jooo, ei sitten ole varaa tollaiseen eliittiurheiluun, sorry että vaivasin, pysyn golffissa.

        Treenaa ensin kotona siivousmopin kanssa. Kentälle ei Suomessa päästetä jos ei ole homma hanskassa ja vihreää korttia suoritettuna. Thaimaassa kyllä pääsee mutta on se julmetun noloa "pelata" jos ei osaa.

        Muistan kun 1999 olin juuri suorittanut greencardin ja lähdin ekaa kertaa pelikierrokselle ihan oikealle kentälle keväällä.

        Olin myöhässä jostakin syystä ja lähtöajat oli Ringsidessa muistaakseni 11 minuutin välein. Minun ryhmäni oli joutunut päästämään kaksi ryhmää ohitseen ja odottelivat siellä posket tuohtumuksesta punaisina.

        Minä juoksen sieltä golfbägi kolisten farkut jalassa (jotka jalassa ei saa pelata millään kentällä) ja riisun niitä samalla siinä juostessa ja kiskon golfhousuja kompuroiden kohti starttipaikkaa.

        Huudan sieltä sori soria tullessani ja toiset ryhmäläiset, kokeneet pelaajat, pääsivät aloittamaan kierroksen. Minä viimeisenä ja nolona sydän tykyttäen ja jännittäen ja tietäen että tästä ei nyt tule mitään.

        Pari kertaa huitaisin ohi, sitten raju duffaus, josta lensi lapiollinen multaa ilmaan, neljäs lyönti osui sokettina ja pallo lähti suoraan oikealle ja outtiin.

        Uusi pallo tiin päälle ja eikun uutta voimasuoritusta kehiin. Maila sukelsi pallon alta ja pallo lähti suoraan ylöspäin. Kaikki suojasivat päätään sen tullessa alas. Ei osunut sentään keneenkään.

        Ohilyönnitkin kun golfissa lasketaan (paitsi harjoitus swingit) niin olin lyönyt kuusi kertaa rangaistus outista mukaan lukien ja pallo tökötti edelleen tiiausalueella. Nappasin sen taskuun lisänöyryytykseltä välttyäkseni ja sanoin että aloitan sitten tuolta kakkoselta.

        Opin pelaamaan kelvollisesti vasta noin 150 kierroksen jälkeen silleen, että ei enää tarvinnut hävetä. Myöhemmin tajusin sen että ihan turhaan sitä jännitti ja hävetti, kun jokaisella se on alussa suurinpiirtein sellaista ja kaikki kokeneemmat sen tietää.

        Hyvillekin pelaajille tulee joskus hassuja virheitä, mutta jos kyseessä ei ole tuttu hyvä kaveri, niin nauraminen toisen epäonnistumiselle ei ole suotavaa.

        Kerran löin avauksesta kummallisen osuman ja pallo päätyi muutaman metrin päähän pöristen. Kysyin itseltäni ääneen että "Mikä toi oli?" Kierroksella mukana ollut savolaismies sanoi että "Saanko mä sanoa mikä se oli?" Sanoin että saat toki. Sanoi että se oli ihan paska lyönti.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Treenaa ensin kotona siivousmopin kanssa. Kentälle ei Suomessa päästetä jos ei ole homma hanskassa ja vihreää korttia suoritettuna. Thaimaassa kyllä pääsee mutta on se julmetun noloa "pelata" jos ei osaa.

        Muistan kun 1999 olin juuri suorittanut greencardin ja lähdin ekaa kertaa pelikierrokselle ihan oikealle kentälle keväällä.

        Olin myöhässä jostakin syystä ja lähtöajat oli Ringsidessa muistaakseni 11 minuutin välein. Minun ryhmäni oli joutunut päästämään kaksi ryhmää ohitseen ja odottelivat siellä posket tuohtumuksesta punaisina.

        Minä juoksen sieltä golfbägi kolisten farkut jalassa (jotka jalassa ei saa pelata millään kentällä) ja riisun niitä samalla siinä juostessa ja kiskon golfhousuja kompuroiden kohti starttipaikkaa.

        Huudan sieltä sori soria tullessani ja toiset ryhmäläiset, kokeneet pelaajat, pääsivät aloittamaan kierroksen. Minä viimeisenä ja nolona sydän tykyttäen ja jännittäen ja tietäen että tästä ei nyt tule mitään.

        Pari kertaa huitaisin ohi, sitten raju duffaus, josta lensi lapiollinen multaa ilmaan, neljäs lyönti osui sokettina ja pallo lähti suoraan oikealle ja outtiin.

        Uusi pallo tiin päälle ja eikun uutta voimasuoritusta kehiin. Maila sukelsi pallon alta ja pallo lähti suoraan ylöspäin. Kaikki suojasivat päätään sen tullessa alas. Ei osunut sentään keneenkään.

        Ohilyönnitkin kun golfissa lasketaan (paitsi harjoitus swingit) niin olin lyönyt kuusi kertaa rangaistus outista mukaan lukien ja pallo tökötti edelleen tiiausalueella. Nappasin sen taskuun lisänöyryytykseltä välttyäkseni ja sanoin että aloitan sitten tuolta kakkoselta.

        Opin pelaamaan kelvollisesti vasta noin 150 kierroksen jälkeen silleen, että ei enää tarvinnut hävetä. Myöhemmin tajusin sen että ihan turhaan sitä jännitti ja hävetti, kun jokaisella se on alussa suurinpiirtein sellaista ja kaikki kokeneemmat sen tietää.

        Hyvillekin pelaajille tulee joskus hassuja virheitä, mutta jos kyseessä ei ole tuttu hyvä kaveri, niin nauraminen toisen epäonnistumiselle ei ole suotavaa.

        Kerran löin avauksesta kummallisen osuman ja pallo päätyi muutaman metrin päähän pöristen. Kysyin itseltäni ääneen että "Mikä toi oli?" Kierroksella mukana ollut savolaismies sanoi että "Saanko mä sanoa mikä se oli?" Sanoin että saat toki. Sanoi että se oli ihan paska lyönti.

        T 2010

        Mene nyt edes tänään nukkumaan ihmisten ajoissa, olethan valvonut koko viimeyön viskeinesi ja kavereinesi, jotka eivät ratttoisaa lauantai-iltaa ehtineet suuren sgiirinisi eteen ennen kolmea yöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene nyt edes tänään nukkumaan ihmisten ajoissa, olethan valvonut koko viimeyön viskeinesi ja kavereinesi, jotka eivät ratttoisaa lauantai-iltaa ehtineet suuren sgiirinisi eteen ennen kolmea yöllä.

        "sgriirinisi, garbon, sburgu" Miten tuo g-kirjain on nyt alkanut ihan viime aikoina seikkailemaan senssulla ihan väärissä paikoissa ihan uutena kirjoitusvirheenä? Onko tilasi mennyt huonompaan kuntoon kun dementialtahan tuo lukihäiriön lisäksi vaikuttaa? p ja b sinulla menee melkein aina väärinpäin mutta nyt myös g. Myös d-kirjain tuottaa sinulle usein vaikeuksia. Se kirjoitetaan screenisi tuo tavoittelemasi sana.
        Minä katsoin myös sen matsin. Se kun tuli päivällä ni ei tarvinnut yötä valvoa. Esiottelut ja kisastudio ei kiinnostaneet niin paljoa että oisin niiden vuoksi valvonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sgriirinisi, garbon, sburgu" Miten tuo g-kirjain on nyt alkanut ihan viime aikoina seikkailemaan senssulla ihan väärissä paikoissa ihan uutena kirjoitusvirheenä? Onko tilasi mennyt huonompaan kuntoon kun dementialtahan tuo lukihäiriön lisäksi vaikuttaa? p ja b sinulla menee melkein aina väärinpäin mutta nyt myös g. Myös d-kirjain tuottaa sinulle usein vaikeuksia. Se kirjoitetaan screenisi tuo tavoittelemasi sana.
        Minä katsoin myös sen matsin. Se kun tuli päivällä ni ei tarvinnut yötä valvoa. Esiottelut ja kisastudio ei kiinnostaneet niin paljoa että oisin niiden vuoksi valvonut.

        Muutamalla kirjainkikkailulla aktividoidut.

        Kerro lisää mikä sinua gismittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutamalla kirjainkikkailulla aktividoidut.

        Kerro lisää mikä sinua gismittää.

        Vai kikkailulla. Heh, sä olet vaan lukihäiriöinen urpå.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai kikkailulla. Heh, sä olet vaan lukihäiriöinen urpå.

        No koita bärjätä mielipiteesi kanssa Jörgen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useitakin otin. Kaksi viikkoa vielä kuntolomaa jäljellä. Hyvää pyöräilymaastoa löytyy kaikkialta Pattayalta. Itään järviseudulle on suosikkipaikkojani. Jouduin ostamaan uudet pyöräilyshortsit kun vanhat hiertyi molemmat puhki.
        https://aijaa.com/jJxi6h

        Oho, komee gravel, onko Thaimaassa valmistettu ?

        Järeitä hiilikuitugraveleita kannattaisi alkaa tuomaan Suomeen.


    • Anonyymi

      Onneksi hiekkaharjussa ei ole lunta, joten kiljutarpeet voin hyvin kuljettaa rollaattorilla.

    • Anonyymi

      Mukavaa oli kiepsasta visiitillä Chang Country Villagessa. Suosittelen.

    • Anonyymi

      Otatko oman kolmipyörän mukaan, vai vuokraatko Thaimaasta?

      • Anonyymi

        Pakko vuokrata Thaimaasta, koska kolmipyörääni ei oteta koneeseen.


      • Anonyymi

        Cycloja sekä roadstereita maastureita löytyy hyvin, no, on siellä citypyöriäkin, mutta tuolla Changilla voi pyörähtää ihan 22:lla. On hyvät pinnat ja profiilit, 2x10 vaihteet riittää mäkiin.


    • Anonyymi

      Italialainen alue Silverlaken viinitilan suunnalla on oiva pyöräilyyn. Siellä on ihan oikea hyvin merkitty ja tärinäpaukamilla suojattu 1,5 metriä leveä pyöräkaista.
      Hieno seutu muutenkin ja sinne tehdään myös maistiaismatkoja viinitiloille. Upeita eurooppalaisia rakennuksia ja kartanoita alueella.
      https://www.renown-travel.com/daytripspattaya/silverlakevineyard.html

      • Anonyymi

        Ostin condon alueen talosta. On se vaan kivaa istuskella terassilla katsella omaa viinitilaa, vaikka omistus on minimaalisen pieni.
        Välillä voi pyöräillä taustalla näkyvälle Buddhan vuorelle ja rukoilla hyviä sijoitus neuvoja.
        Yksi mielenkiintoinen kohde on kiinalaisten rakentama museo lähettyvillä, jossa on satoja soturien patsaita ja pienoismalli kiinan muurista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin condon alueen talosta. On se vaan kivaa istuskella terassilla katsella omaa viinitilaa, vaikka omistus on minimaalisen pieni.
        Välillä voi pyöräillä taustalla näkyvälle Buddhan vuorelle ja rukoilla hyviä sijoitus neuvoja.
        Yksi mielenkiintoinen kohde on kiinalaisten rakentama museo lähettyvillä, jossa on satoja soturien patsaita ja pienoismalli kiinan muurista.

        Chee Chan golf on hienoimpia kenttiä mitä olen pelannut. Suolainen hinta vaan 4400 baht kierros ja oli sairaan kuuma. Kenttä on tehty isolla rahalla ja auennut vasta viime vuonna. Toivotaan että pelaajat löytää tuon jahka koronahössötys on ohi.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      311
      3591
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      263
      2046
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      98
      1435
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1343
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      92
      1299
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1187
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      1006
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe