Moikka,
Ostin uuden Astra 150 A bensa Tourerin 2000 km sitten. Kylänopeuksissa ei, mutta 80, 100 ja motarinopeuksissa jarrutuksen äänet kuuluu selvästi. Ajattelin, että uuden auton piemi ongelma, mutta ei vaan äänet lopu. Onko kokemuksia, että voiko ja pitääkö levyistä jarrutuksessa noita ääniä kuulua. Kai se on huoltoon tehtävä käynti Länsiautoon.
Terv. Jukka
Jarrutuksen äänet
5
139
Vastaukset
- Anonyymi
Sekundaa selvästi sivallettu sisuksiin?
- Anonyymi
Mullakin lähes uusi Opel. Kuuluu tosi kovaa kolinaa ja rytkettä, jos joudun laittaa jarrut yhtäkkiä pohjaan ja nopeus on noin 70-80 km/tunnissa. Tulee mieleen että auto on hajoamassa, mutta hyvin pysähtyy ja pysyy tukevasti suunnassa. Ollako iloinen vai hämmästynyt? Muutoin ihan hiljainen.
- Anonyymi
Joo tota mullaki on ihan uusi astra, kun jarrutan satasesta ratti hakkaa ,poljin tärisee ja kerran on kattoverholu tullut silmille, muuten ihan hiljainen, seuraavaksi ostan kyllä tojotan. terveisin tero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tota mullaki on ihan uusi astra, kun jarrutan satasesta ratti hakkaa ,poljin tärisee ja kerran on kattoverholu tullut silmille, muuten ihan hiljainen, seuraavaksi ostan kyllä tojotan. terveisin tero
Mulla on ollut 11 Opelia. Nykyinen on bensaMeriva. Eka oli 1981 Kadetti. siinä välillä on ollut monenlaisia, Paras oli 2 litrainen Omega. Siis mukavin, äänettömin, jne. Bensaa meni.
Kaikki ovat olleet meluisia, se Vectrakin. Oikein joskus säikähtää, kun tulee tielle, jossa alkaa uusi päällyste, meteli kun loppuu, jolloin luulee että nyt se saatana hajosi, tien äänet kun hävisivät. Kun haluan äänetöntä kyytiä, pyydän naapurin Markoa viemään minut kuppilaan vanhalla E-mallin 500-mersullaan.
- Anonyymi
Ostakaa nyt hyvät ihmiset auto, eikä mikään helvetin vikapommi mitä pitää olla esittelemässä Länsi-auton takuuhuollossa jatkuvasti.Huollon jonot 2-3viikkoa,sitten tutkitaan ja todetaa että onkin ominaisuuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043