Säälittäviä ihmisiä

Anonyymi

Tää palsta on täynnä säälittävää porukkaa. Ite etin hauskaa tavaraa/jotain muuta mutta suurin osa keskusteluista on "oon (ikä) ja etin tyttöystävää" jne. On se varsin säälittävää kun ei ihmiset viitsi tehdä mitään oikeessa elämässä ja tulee tänne etsimään suhteita varsinkin tän paikan ollessa hieman riskialtis. Ja on liikaa 10 vuotiaita jotka laittaa miten saada tyttöystävä vaikka on selkeästi liian nuoria. Ihmiset älkää olko niin säälittäviä!

2

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä ainakin teen mielenkiintoisia, jos on aikaa. Tai sekavaa tunteiden purkamista mitä on varmaan hauska lukea. Muuten kielioppilanka oli mielestäni hyvä. Lanka pisimmästä sanasta kans oli hyvä mielestäni. Sit yöllä tein jonku päihteisiin lähinnä liittyvän langan (vierotuksessa ei hirveesti muu pyöri mielessä). Hyvii tarinoita kans. Sen verran sekava teksti, että varmasti jtn kaikille.

      Muuten joskus kielioppi, trollaus, synteettinen kemia, random kysymys jostain. Mut totta, ei tääl oo ku 99.999% roskaa (ei liioittelua), kosks nuoret varsinki 12-16v on hel.vetin tyhmiä. Mä en koskaan ketään täältä ettiny tai koittanu saada kavereita/muijaa. Mis on teidän ylpeys? Runkkaa, lue mitä vaan, tee lanka siitä. Kelatkaa mitä sisältöä haluutte kuulla. Sen perusteel postaa. Kiinnostaaks "heijöörghh om 11 potsy 8cm kikkuli", "hei. täällä 10ka 0.001 rasvaprosentti 20cm dikki värinällä luonne harmaa ruoka mauton kikkel:Poika04", "heiiii oon vanma intrnttr/gogggle emt mut 16v jäbä onx erektiot normii?" Onko muuta?

    • Nykynen UI on mun mielestä aika kehno. Ja AP vois tehä niitä lankoja ite kans. Oon katkolla viikon enkö aio poistua huoneesta.Monet käyttäjät tullu ja löhteny mut mä välil käyn yhä kirjottelee.

      Kuitenki nuoret tajuun dopamiiniaddiktion vitun hyvi mut aata jos luurista dopamiiinin ettimisen takia nielette ei trvi koko elämää skippaa. Samal tulee realismii ku ei mee oman filtterin ja somekuplan läpi tieto. Sit ku parannut ni näät mtn absurdia, hulvatonta ja mielettömän typerää on ku muija vetää luurin filtterin, koirafiltterin somen editoris, kunnon meikkifiltterin, feikki iho', ripset, hiukset, jopa silmänvärit(jos piilareita käyttää vapaaehtosesti) tai lasit ilman tarvetta :D korut merkkivaatteet lävidtykset jne statussymbolina. 1.2k setit synttärirahoilla ja sekunnis levii tieto koska 1.5k setit ainaki täytyy. Mut eka täydelline asento, vika filtteri - metsäs vaik poikkis joutu kantaa muurahaiste takii koska hashtag luonto uus juttu, sit pää vinoo, kädet luonnollisesti kiveen nojailevas asennos vatsan päällä, valkaistuil hampail täydelline hymy, tekonauruu kunnes 50. Kuva käy.

      Kuva on suunniteltu raketoimaan Melaniaen suosio. Hön maksoi 1kuvan koulutuksen ammattihuomionkerääjältä. Nykyinen uusi trendi täytyy hyödyntää ja en teksti tavoittaa suuremman yleisön. Somevalmentaja ei ollut paikalla viel mut Melaniae osaa en hän on yli oppilaas melkeen, medianhallintaa puol vuotta ja feminismistä taidetta vuoden ja lopulta ilmiö havannoitsijan alalla mennyt 3v.

      Hyivittuvittyvittu kuuluu metäst ja nopee 2h kuvavalmistelut kestäny urakka päätökseen, insta:#luonto_tyty #notLikeOtherGirls #savePlanet #like4IPlant1Tree <am not like oter girl.🤗🤗 Iove forest protecct. Read book aboth like importtant pages love also do.🤔🤗😘😆 I help syrjäytynyt = poor, degenereted every boddy with someti wron' with them 😛😛😜😝exmpl.retard;tooOld;amd like that :) also take cere of own old man n oter old men love take good care old men! Hobbies:read,scool,help regenerete(wrong kind of pp😕😞😧😕l),handle old men in those placec. Am not perferect but brobably top 99.8percentg🤔🤔🤨🥰(cause i help n i have also model buy friend saved him into streets we "eve each other i save him hes" no street 🤢bad ppl 😎i giwe him everry thing n he just gives hand some time r help oter wey not painful no worry lolfz n boy lets" 😀😀film himself wen i put right clote ;) for pic then boy to position n shoot only 20m. Some time spesials shoot🤗🤗, wit good men older 1h shoot harder to old men to stay position😑 but wen finish party!!🤩🤩KOMMENT🙈UPVOTE!!🤣MONEY!🤣SENDED ME🤣N IM DO MOREGOOD!!!🤣~~~Get to me pic*~~~*no if disable,body disfigure,color unfit,yong,girl big tit"s"n ass, 5%max fat,male big not big muscel, must let me dress u shave put hairs n makeup n solarioum maby cancer risky but ok fr u,face no pinpmles wrinkels etc, u acept if has to syrgery bone frm leg to czhin,note walk difficulty.male if has 18cm n visible deck bonus in pics!"b't,'w(ñ',o,'p€{a;'[y'.']#m₩e¥€n£t$!! WOW!"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1713
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1138
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      949
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      71
      907
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe