Säälittäviä ihmisiä

Anonyymi

Tää palsta on täynnä säälittävää porukkaa. Ite etin hauskaa tavaraa/jotain muuta mutta suurin osa keskusteluista on "oon (ikä) ja etin tyttöystävää" jne. On se varsin säälittävää kun ei ihmiset viitsi tehdä mitään oikeessa elämässä ja tulee tänne etsimään suhteita varsinkin tän paikan ollessa hieman riskialtis. Ja on liikaa 10 vuotiaita jotka laittaa miten saada tyttöystävä vaikka on selkeästi liian nuoria. Ihmiset älkää olko niin säälittäviä!

2

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä ainakin teen mielenkiintoisia, jos on aikaa. Tai sekavaa tunteiden purkamista mitä on varmaan hauska lukea. Muuten kielioppilanka oli mielestäni hyvä. Lanka pisimmästä sanasta kans oli hyvä mielestäni. Sit yöllä tein jonku päihteisiin lähinnä liittyvän langan (vierotuksessa ei hirveesti muu pyöri mielessä). Hyvii tarinoita kans. Sen verran sekava teksti, että varmasti jtn kaikille.

      Muuten joskus kielioppi, trollaus, synteettinen kemia, random kysymys jostain. Mut totta, ei tääl oo ku 99.999% roskaa (ei liioittelua), kosks nuoret varsinki 12-16v on hel.vetin tyhmiä. Mä en koskaan ketään täältä ettiny tai koittanu saada kavereita/muijaa. Mis on teidän ylpeys? Runkkaa, lue mitä vaan, tee lanka siitä. Kelatkaa mitä sisältöä haluutte kuulla. Sen perusteel postaa. Kiinnostaaks "heijöörghh om 11 potsy 8cm kikkuli", "hei. täällä 10ka 0.001 rasvaprosentti 20cm dikki värinällä luonne harmaa ruoka mauton kikkel:Poika04", "heiiii oon vanma intrnttr/gogggle emt mut 16v jäbä onx erektiot normii?" Onko muuta?

    • Nykynen UI on mun mielestä aika kehno. Ja AP vois tehä niitä lankoja ite kans. Oon katkolla viikon enkö aio poistua huoneesta.Monet käyttäjät tullu ja löhteny mut mä välil käyn yhä kirjottelee.

      Kuitenki nuoret tajuun dopamiiniaddiktion vitun hyvi mut aata jos luurista dopamiiinin ettimisen takia nielette ei trvi koko elämää skippaa. Samal tulee realismii ku ei mee oman filtterin ja somekuplan läpi tieto. Sit ku parannut ni näät mtn absurdia, hulvatonta ja mielettömän typerää on ku muija vetää luurin filtterin, koirafiltterin somen editoris, kunnon meikkifiltterin, feikki iho', ripset, hiukset, jopa silmänvärit(jos piilareita käyttää vapaaehtosesti) tai lasit ilman tarvetta :D korut merkkivaatteet lävidtykset jne statussymbolina. 1.2k setit synttärirahoilla ja sekunnis levii tieto koska 1.5k setit ainaki täytyy. Mut eka täydelline asento, vika filtteri - metsäs vaik poikkis joutu kantaa muurahaiste takii koska hashtag luonto uus juttu, sit pää vinoo, kädet luonnollisesti kiveen nojailevas asennos vatsan päällä, valkaistuil hampail täydelline hymy, tekonauruu kunnes 50. Kuva käy.

      Kuva on suunniteltu raketoimaan Melaniaen suosio. Hön maksoi 1kuvan koulutuksen ammattihuomionkerääjältä. Nykyinen uusi trendi täytyy hyödyntää ja en teksti tavoittaa suuremman yleisön. Somevalmentaja ei ollut paikalla viel mut Melaniae osaa en hän on yli oppilaas melkeen, medianhallintaa puol vuotta ja feminismistä taidetta vuoden ja lopulta ilmiö havannoitsijan alalla mennyt 3v.

      Hyivittuvittyvittu kuuluu metäst ja nopee 2h kuvavalmistelut kestäny urakka päätökseen, insta:#luonto_tyty #notLikeOtherGirls #savePlanet #like4IPlant1Tree <am not like oter girl.🤗🤗 Iove forest protecct. Read book aboth like importtant pages love also do.🤔🤗😘😆 I help syrjäytynyt = poor, degenereted every boddy with someti wron' with them 😛😛😜😝exmpl.retard;tooOld;amd like that :) also take cere of own old man n oter old men love take good care old men! Hobbies:read,scool,help regenerete(wrong kind of pp😕😞😧😕l),handle old men in those placec. Am not perferect but brobably top 99.8percentg🤔🤔🤨🥰(cause i help n i have also model buy friend saved him into streets we "eve each other i save him hes" no street 🤢bad ppl 😎i giwe him everry thing n he just gives hand some time r help oter wey not painful no worry lolfz n boy lets" 😀😀film himself wen i put right clote ;) for pic then boy to position n shoot only 20m. Some time spesials shoot🤗🤗, wit good men older 1h shoot harder to old men to stay position😑 but wen finish party!!🤩🤩KOMMENT🙈UPVOTE!!🤣MONEY!🤣SENDED ME🤣N IM DO MOREGOOD!!!🤣~~~Get to me pic*~~~*no if disable,body disfigure,color unfit,yong,girl big tit"s"n ass, 5%max fat,male big not big muscel, must let me dress u shave put hairs n makeup n solarioum maby cancer risky but ok fr u,face no pinpmles wrinkels etc, u acept if has to syrgery bone frm leg to czhin,note walk difficulty.male if has 18cm n visible deck bonus in pics!"b't,'w(ñ',o,'p€{a;'[y'.']#m₩e¥€n£t$!! WOW!"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe