Pahoinvointia lisäävät raakojen elokuvien ja televisiosarjojen sekä nettipelien liika tarjonta.
Koska päättäjät heräävät, vai heräävätkö koskaan.
Olisi aika tehdä jotain.
Yhteiskunnassa voidaan pahoin. Ampumisia yms.
4
131
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on . Väkivalta ja muu pahuus karannut käsistä Suomestakin. Ja nykyiset " märkäkorva" hallitukset eivät pysty edes kunnon lakeja tekijöille säätämään et tepsis. Muuta joutavaa p.... lakeja kyllä. Jo on aikoihin eletty.
- Anonyymi
Tavallisia ihmisiä PELOTTAA.
HALLITUS. HERÄTKÄÄ ajoissa ihmisten hätään. ÄLKÄÄ Luoko enää lisää epävarmuutta.
Täällä maassa on paljon ihmisiä joista ei tiedetä mitään. Herätkää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallisia ihmisiä PELOTTAA.
HALLITUS. HERÄTKÄÄ ajoissa ihmisten hätään. ÄLKÄÄ Luoko enää lisää epävarmuutta.
Täällä maassa on paljon ihmisiä joista ei tiedetä mitään. Herätkää.Hei haloo, hallitus varmaan lukee tätä palstaa...kun ei oo heillä muutakaan tekemistä
- Anonyymi
Suattaapi joskus lukastakin näitäkin sivuja poliitikotkin, olen kuullut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976