purin vanhan uunin pois tieltä ja säilytin putsatut tiilet tallessa aloin muuraaman poskikanavilla varustettua uunia itse ja käytin vanhat luukut työssä ja vanhat tillet, sen mitä jouduin ostamaan eli saviuunilaastit,tulenkestävän lakivalumassan sekä tulikivien muuraamiseen tarkoitetun aineen, villat yms pientä. hinta jäi reilusti alle 400e. tein tiilerin ohjeiden mukaan uunin.
tarkoitus olisi vetää laasti vielä päälle sekä se lasikuituverkko ja sen jälkeen pintaveto.
uuni vetää hyvin kun koepoltin sitä.
kysymyksiä?
tein itse varaavan takan ja säästin
5
213
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno juttu jos osaa. Nykyään ihmiset on kädettömiä eli voivat pelkästään ihmetellä.
Saitko ok talossa. Mites piippu?
- Anonyymi
Mieki purin vanhan DX-Corollan, ostin vähän lisäpeltiä ja pari lisäakkua. Pikkuisen hitsailin ja lisäakuilla sain autosta hybridin. Eipä tarvinnut ostaa uutta autoa, kun päivitin vanhaa...
- Anonyymi
Missä päästö jankkaaja on? Se taitaa olla tuo sama joka höpöttää autosta. Onneksi et ostanu tulikiveä kun oisit joutunut sen maalaamaan.
- Anonyymi
Eikös se maalattava takka ollut Nordpeis, eikä Tulikivi? Nordpeisin takat ovat kalliita betonirenkaita, jotka joudut vieläpä itse pensselillä maalaamaan. Moniko meistä muuten ostaa esim. auton ilman maalia ja vetää pensselillä itse maalin pintaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2711653IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk421531Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501239Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1371025
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72971Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73943Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää448915Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48876Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta149853