tein itse varaavan takan ja säästin

Anonyymi

purin vanhan uunin pois tieltä ja säilytin putsatut tiilet tallessa aloin muuraaman poskikanavilla varustettua uunia itse ja käytin vanhat luukut työssä ja vanhat tillet, sen mitä jouduin ostamaan eli saviuunilaastit,tulenkestävän lakivalumassan sekä tulikivien muuraamiseen tarkoitetun aineen, villat yms pientä. hinta jäi reilusti alle 400e. tein tiilerin ohjeiden mukaan uunin.
tarkoitus olisi vetää laasti vielä päälle sekä se lasikuituverkko ja sen jälkeen pintaveto.
uuni vetää hyvin kun koepoltin sitä.
kysymyksiä?

5

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hieno juttu jos osaa. Nykyään ihmiset on kädettömiä eli voivat pelkästään ihmetellä.

• Saitko ok talossa. Mites piippu?

• Anonyymi

Mieki purin vanhan DX-Corollan, ostin vähän lisäpeltiä ja pari lisäakkua. Pikkuisen hitsailin ja lisäakuilla sain autosta hybridin. Eipä tarvinnut ostaa uutta autoa, kun päivitin vanhaa...

• Anonyymi

Missä päästö jankkaaja on? Se taitaa olla tuo sama joka höpöttää autosta. Onneksi et ostanu tulikiveä kun oisit joutunut sen maalaamaan.

• Anonyymi

Eikös se maalattava takka ollut Nordpeis, eikä Tulikivi? Nordpeisin takat ovat kalliita betonirenkaita, jotka joudut vieläpä itse pensselillä maalaamaan. Moniko meistä muuten ostaa esim. auton ilman maalia ja vetää pensselillä itse maalin pintaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3117
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2356
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1425
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82