Hyppönen kertoo ms pilve turvattomuudesta

Anonyymi

19

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toi on asiaa!

      • Anonyymi

        Asiaahan se on.


    • Anonyymi

      Hyppönen otti esimerkiksi MS:n pilvipalvelun. Mikään alusta ei ole 100%:sti turvallinen, jos käyttäjät menevät taitavasti tehtyihin kalasteluihin. Onhan vaikka minkä organisaation nimissä lähetetty hyvinin uskottavia huijauksia, ja ihmiset ovat langenneet näihin. Kyse on siitä, että miltä tämä huijaussivu näyttää, jos se on riittävän uskottavan näköinen, niin ei amatööri erota sitä, että onko kyseessä aito tai ei. Mikäli joku kirjautumissivu johonkin palveluun on kaapattu, ja normaalin käyttäjätunnus ja salasana kentän lisäksi onkin ilmaantunut kenttä sähköpostiosoite, niin pikaisesti katsottuna moni ajattelee, että sivua on muutettu. Ensimmäisenä monellekkaan ei tule mieleen, että kyseessä on huijaus.

      • Anonyymi

        Varsinkin isoissa rahan siirroissa kannattaisi varmistaa tilinumero vaikkapa tekstiviestillä tai osittamalla, eikä luottaa sähköpostiin. Pankeillakin tuplavarmistus, kohta varmaan tripla. Hankalaksi menee rikollisten takia. Ennen oli helppoa kun kaikki hoidettiin pankissa, vaivana vain mennä sinne pankkiin.


      • Anonyymi

        Eiköhän tuo Mikrosoft ole tyylipuhdas Impperialistin vakoilualusta !

        Urrkkivat nokiankin salaisuudet ja nokiaa ei enää taida olla. Sen sijaan mikrosoft ryhtyi itse nokiaksi, kännpuolell


    • Missä se ms pilven turvattomuus tuossa oli?

      • Anonyymi

        Lue linkistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue linkistä!

        Ei se osaa.


    • Anonyymi

      Miten "suokaututaan"

      • Anonyymi

        Minä keksin heti ratkaisun suunnattomaan ongelmaasi mutta mulkkuilen minäkin enkä kerro sitä.


    • Anonyymi

      MS Officeen liittyviä asioitahan tuossa lähinnä arvostellaan. Sehän vaikuttaisi olevan mitä mainioin työkalu verkkorikollisille.

      Rehelliset kansalaiset pysykööt siitä loitolla, siis.

      • Anonyymi

        Rehellisilta persaukiset ovat taas turvassa, ei ole mitään mitä huijata.


      • Anonyymi

        Arvostelee lähinnä Officen käyttäjiä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisilta persaukiset ovat taas turvassa, ei ole mitään mitä huijata.

        Hölmöt ottaa vaikka lainaa ja pikavippejä huijareille, pelkät imelät puheet tai nyyhkytarinat riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostelee lähinnä Officen käyttäjiä.....

        Ei käyttäjiä ensinkään. Vaan kuinka Officella on viatonta helppo jymäyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei käyttäjiä ensinkään. Vaan kuinka Officella on viatonta helppo jymäyttää.

        Ei vieton vaan vakoilee hurjasti, jopa eu koiluissakin kielletty osassa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vieton vaan vakoilee hurjasti, jopa eu koiluissakin kielletty osassa,

        Ei kannata käyttää Ms pilvee tai muutakaan pilveä! Tuloksen tietää että enenmmin täi myöhemmin katastrofi on valmis!!


    • Anonyymi

      pilvi on hieno juttu.

    • Anonyymi

      Pilvien avulla helppo vakoilla käyttäjää, jos käyttää kännykkää tai kännykän modeemia muulla koneella niin ei paljon väliä kun on vakoiltavana koko ajan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe