elämä on raskasta

Anonyymi

ite itken monesti päivässä eikä kyllä juuri ioja ole olemässä.
oon ihan lopussa tähän kaikkeen paskaan enkä ymmärrä minkäään tarkoitusta.
miksi ihmisiä on näin paljon ja silti kärsitään yksinäisyydestä.
mä en pidä enää ihmisitä. ihmettelin kun mun kaveri sano silleen tossa vajaa 15v sitten mutta nytten ymmärrän.
kävin nuorena psykologilla, se oli nainen ja istuin vaan hiljaa ja vapisin silti tykkäsin käydä siellä. oli kiva kun joku oli mua varten tunnin viikoaa. ei hutanut ei kiusannut ei haukkunut. ei toki halannutkaan muttei vihannut pinetä lasta. se on hyvä muisto. kaunis muisto lapsuudestani.
muutin pois aj se psykologi alkoi itkemään.
jotenkin hellyyttävää.
vaikka olin sille vain työ ja tulon lähde että se ruokki perheensä niin ehkä sen vuoksi elän vielä.olen tehnyt töitä koko elämäni 12 ja 16h vuoroja kolmea työtä opiskeluni ohessa, ja etsinyt sitä tunnetta mikä tuntui hetken välittämiseltä elämässä.
toivon että se psykologi voi hyvin. ja se oli joskus minunkin haaveammattini.
näin sen kerran aikuisena työn merkeissä muttei se enää pitänyt minusta.
ei aikuisista pidetä.
lapset sen sijaan ovat hetken söpöjä ja niistä voi hetken välittää. kuten tämä psykologi

13

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      miehet on mun elämän tuhonnut eik se ikinä korjaannu. ei se olis korjaantunut alun alkeankaan mutta luovuin itse toivosta vuosista sitten. en odota elämältä enää mitääna ja ajatukseni ovat hyvin synkkiä.olin nuorena ihmen elämäniloinen vaikka silloinkin on tarinani oli jo sellainne et moni tulee itkemään kun aikanaan kuulee.
      en osaa arvostaa miehiä, naiset ovat han tunneälykkäitä mutta usein miene orjia ja äitejä jolloin nää äitien tissipsket johtaa maailmaa kohti vääjämätöntä loppua.
      sinänsä tykkäsin olla lapsena ulkona ja tehdä jtn leikin tapaista, ainakaan siitä ei maksettu.
      olihan se turvaisempaa kun nyt elää jatkuvassa pelossa.
      ja on mulla toki joitain muistojajoita muistelen. aiankin yhtä mun kollegaani. se oli kiva tyyppi ihan.
      hoiti hommansa sntillisesti ja oli harvoin pois. sellasai maailma kaipaa ja tarvitsee jos se meinaa selviytyä.
      muista ihmiissitä en juuri positivista sano, kaikkiovat pahantahtoisia ja omaneduntavoittelijoita jonka vuoksi eivät harkitse asioita vaan halauvat aiken nyt vaan heti tselleen.

    • Anonyymi

      kunpa saisin kirjani julkastua ja se auttaisi joitain muita naisia. tyttöjä ja lapsia. ettei mun elämääni pilattu turhaan.

    • Anonyymi

      ja toki siitä nuoresta äärimmäisen kauniista 17v tytöstä jolle löysin maanläheisen nuoren miehenalun. toivon että he vielä saisivat sovittua ja eläisivät sitä elämää johon itse en enää pysty koska inhoan miehiä nii paljon. eikä se inho kokaaan tukahdu.
      mutta kykenen itse nauttimaan muiden onnesta enempi kuin omasat sitä ei voi viedä poiskaan ja katkerat pahansuovat rotat joutuvat nuoemaan liisterinäppejään

    • Anonyymi

      Kaikki muut on pahoja paitsi ne ketkä sinä asetat oman standardisi mukaan hyviksi? Tämän takia Raamatun lukeminen tulisi olla jokaisen ihmisen velvollisuus. Jos jokainen toimii Jumalana (moraalin luojana) tunteisiinsa vedoten niin maailma muuttuu entistä pahemmaksi paikaksi.
      Demonisoit esimerkiksi minut pelkän sukupuoleni perusteella vaikka et ole koskaan minua tavannut. Sekö on oikein? Valitettavan yleistä tuo nykyään.

      • Anonyymi

        Sen huomaa tyhmempikin sinun olevan paha! Ei tarvi olla mikään Einstein!


      • Anonyymi

        Mielestäni kaikkein ilkein ihminen jonka olen koskaan tavannut elämäni aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen huomaa tyhmempikin sinun olevan paha! Ei tarvi olla mikään Einstein!

        Hyvä että joku muukin huomaa.


    • Anonyymi

      noista 3 olen välittänyt elämässäni ja saanut välittämistä takaisin. en pidä miehistä . onneksi niistä ei ole pakko pitääkkää

    • Anonyymi

      nuo 2 ovat toki historiaa, mut tä kolmannne kohdalla odotan että hän on 32v eli 6v päästä ja kehun miten maailman upien 30v aninen hän todella on. aito puhdassydäminen vilpitön älykäs ahkera lojaani. se on minun tähdelentotoiveeni

    • Anonyymi

      Maailma on aika kylmä ja ahneus,kylmyys ja itsekkyys on lisääntynyt ihmisten kesken. Kurjaa että elämäsi on tuollaista, toivottavasti tapahtuisi jokin/jotakin asia/oita joka veisi ainakin vähintään osan raskaasta taakasta elämässäsi. Asioilla on joskus ja valitettavasti useinkin tapana kasaantua yhdeksi suureksi möykyksi, joista ei tunnu pääsevän ulos ja löytää sitä kevyempää tietä. Jaksamista sinne kuka sitten lienetkään.

      • Anonyymi

        Palstan miestrolli leikkii taas naista.


    • Anonyymi

      kuten sanoin niin odotan että 6v menis nopeesti ja saisin jakaa tuon ilon. aiakin edelliset 6 meni niin etten kertaakaan tavannut näitä ikävimpä ihmisiä

      • Ite en nauti seksistä en enää juttelua en mistään..kasvissyöjä naisista tykkään. Tykkään isoista suht kiinteistö rinnoista. Niistä tulee hyviä muistoja. Miehiä eibtarttecsiemeniä saa pakkasesta


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      431
      1943
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      202
      1642
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1452
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1451
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1086
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1080
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      124
      998
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      986
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      958
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      916
    Aihe