Heippa minulla on 3 ja 4 vuotiaat lapset ja heille pitäisi päiväkoti löytää. Asustelemme täällä Pihlajamäessä joten meitä lähellä olevat päiväkodit olisivat Marmori, Pihlajanmäki ja Rapakivi. Onko kenelläkään minkäänlaisia kokemuksia näistä päiväkodeista? Henkilökunta?Päiväkodin ympäristö?
Kokemuksia päiväkodeista
4
699
Vastaukset
Et oo harkinnut perhepäivähoitajaa?
Mun pitää kyllä tunnustaa, etten tiedä oikein mitään sieltä kehä kolmosen huonommalta (eli sisäpuolelta) olevista.- Anonyymi
No eipä oikeastaan olla mietitty, jotenki jäänny vähän huono kuva perhepäivähoidosta kun oon niistä kuullut erilaisia kokemuksia.
Anonyymi kirjoitti:
No eipä oikeastaan olla mietitty, jotenki jäänny vähän huono kuva perhepäivähoidosta kun oon niistä kuullut erilaisia kokemuksia.
Munkin pitää tunnustaa, ettei mullakaan ole kokemusta kuin yhdestä. Molemmat lapset oli siellä hoidossa, ja hänestä on vain hyvää sanottavaa.
Tietysti toisilla voi olla erilaisia kokemuksia.- Anonyymi
JustJust kirjoitti:
Munkin pitää tunnustaa, ettei mullakaan ole kokemusta kuin yhdestä. Molemmat lapset oli siellä hoidossa, ja hänestä on vain hyvää sanottavaa.
Tietysti toisilla voi olla erilaisia kokemuksia.Nii sepä se onkin että oon jotenki vaan kuullu nää huonot kokemukset jolloin tulee torpattua kaikki nää perhepäivähoito vaihtoehdot mut eiköhän me joku noista 3 valita :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136