Hyvää huomenta

2lesken

Hyvää huomenta palstalaille 60-70 vee.
Olipas hieno herätys aamulla, kun koti on nyt perusteellisesti siivottu.
Kolme päivää siivosin kotia katosta lattiaan.
Olipa ikkunoiden väleissä hämähäkin verkkoja, kärpäsen raatoja ja pölyä.
Ei ole enää.
Keittö vaati jo hellojen siirtämisiin, roskakaappien siivoamisiin ym. ym. tosi paljon energiaa.
Kun siivoan, olen todella välillä liiankin perusteellinen.
Nyt voi nauttia puhtaasta asunnosta, ainakin vähän aikaa.
Jaa, vaatteet päälle ja hoitokoiran kanssa pitkälle lenkille.
Kirpeään syysilmaan.
Päivänjatkoja.

26

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Löytyikö tyhjiä viinapulloja vielä?

      • Ano
        Pieni info.
        Olen asunut 6 vuotta vanhustentalon vuokrarivarissa.
        8 vuotta sitten minusta tuli raitistunut alkoholisti.
        Hoitokoira käy joskus kylässä, eikä se juopottele.
        Kukaan muu ei käy.
        Yhtään täysinäistä tai tyhjää viinapulloa ei ole ollut koskaan tässä huushollissa.


      • Anonyymi

        Varmaan oli jossain kaapin perukoilla parit täydetkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan oli jossain kaapin perukoilla parit täydetkin.

        Ano
        Joo oli ja on.
        Etikkapullo, kylmäpuristettu rypsiöljy, valkoviinietikkapullo. Auts.auts.


      • 2lesken kirjoitti:

        Ano
        Joo oli ja on.
        Etikkapullo, kylmäpuristettu rypsiöljy, valkoviinietikkapullo. Auts.auts.

        No mutta!
        Eikö etikka saa sinut retkahtamaan takaisin juopotteluun?

        "Etikka sisältää alkoholia vain vähän, alle 0,4 %."
        Mutta sisältää kuitenkin.
        Sisareni ex-miniällä on alkoholiallergia ja hän ei pysty käyttämään mitään, missä on etikkaa.


      • Tellukka kirjoitti:

        No mutta!
        Eikö etikka saa sinut retkahtamaan takaisin juopotteluun?

        "Etikka sisältää alkoholia vain vähän, alle 0,4 %."
        Mutta sisältää kuitenkin.
        Sisareni ex-miniällä on alkoholiallergia ja hän ei pysty käyttämään mitään, missä on etikkaa.

        Etikkaa käytän ikkunoiden pesussa.
        Vielä en ole retkahtanut.


      • Tellukka kirjoitti:

        No mutta!
        Eikö etikka saa sinut retkahtamaan takaisin juopotteluun?

        "Etikka sisältää alkoholia vain vähän, alle 0,4 %."
        Mutta sisältää kuitenkin.
        Sisareni ex-miniällä on alkoholiallergia ja hän ei pysty käyttämään mitään, missä on etikkaa.

        Etikkaa käytän ikkunoiden pesussa.
        Vielä en ole retkahtanut.


      • 2lesken kirjoitti:

        Etikkaa käytän ikkunoiden pesussa.
        Vielä en ole retkahtanut.

        Hitsin hitsi. Tuplaus.
        Kirjoitan älykännyllä, ja siirryn tietokonesivuille.
        On vähän uuden opettelemista ja näköjään lähettäminen on herkillä.


      • 2lesken kirjoitti:

        Etikkaa käytän ikkunoiden pesussa.
        Vielä en ole retkahtanut.

        Minulla oli yksi absolutisti työkaveri, joka ei voinut käyttää sellaista vessanpesuainetta, jossa oli alkoholia.
        Sanoi sen huurun nousevan hänelle päähän.


      • Tellukka kirjoitti:

        Minulla oli yksi absolutisti työkaveri, joka ei voinut käyttää sellaista vessanpesuainetta, jossa oli alkoholia.
        Sanoi sen huurun nousevan hänelle päähän.

        Minä taas tunsin tyypin, joka kylppäriin mentyään joi alkoholipitoiset parta-ja hajuvedet.
        On se toeletti vaarallinen paikka.
        Itse kaadoin leijonaviinat viemäristä alas.
        Siitä se sitten lähti.


    • Anonyymi

      Ketä se voi kiinnostaa ?

      • Ano
        Kaikkia niitä tippadokaajia, jotka eivät pääse viinanjuonnista irti, vaikka haluaisivat.
        Saunakaljaa, ruokaviiniä, tervetuliaismaljoja.
        Kaikkia keksittyjä viinanjuontitapoja.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano
        Kaikkia niitä tippadokaajia, jotka eivät pääse viinanjuonnista irti, vaikka haluaisivat.
        Saunakaljaa, ruokaviiniä, tervetuliaismaljoja.
        Kaikkia keksittyjä viinanjuontitapoja.

        Pakkoko 2lesken on mennä sellaisiin kyläpaikkoihin joissa tarjoillaan alkoholia?
        Minua huvitti esim. ryhmämatkalla kun eräs ukko vahti silmät selällään kuka otti viiniä ruuan ohessa, kuka uskalsi haiskahtaa paukulle. Kukaan ei humalassa rötiköinyt, ei enemmälti juonut.
        Onko toisten juomisen vahtaaminen ainut elämän sisältö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakkoko 2lesken on mennä sellaisiin kyläpaikkoihin joissa tarjoillaan alkoholia?
        Minua huvitti esim. ryhmämatkalla kun eräs ukko vahti silmät selällään kuka otti viiniä ruuan ohessa, kuka uskalsi haiskahtaa paukulle. Kukaan ei humalassa rötiköinyt, ei enemmälti juonut.
        Onko toisten juomisen vahtaaminen ainut elämän sisältö?

        Käyn palvelukodeissa ja siellä juodaan konjakkia iltapäiväkahvin kanssa ruokasalissa.
        En käy kylässä enkä kapakassa.
        Kesällä porukat juovat terasseilla sitä "yhtä lasillisista valkkaria".
        Ei voi silmiään ummistaa jokapaikassa.
        Jopa paikallisbussissa korkataan pikkulekkeri.
        Onhan matkaa yli 30 kilometriä.
        Turhan pitkä krapulaiselle juopolle.


    • Mistä löytyisi palsta 60-70 vee?

      Aloituksesi on palstalla 60 plus.

      • Miten olisi Ruotsin puolelta.


      • 2lesken kirjoitti:

        Miten olisi Ruotsin puolelta.

        No menes sitten sieltä etsimään sitä oikeaa palstaasi, josta aloituksessa kirjoitit.
        Tämä palsta on 60 plus.


      • Tellukka kirjoitti:

        No menes sitten sieltä etsimään sitä oikeaa palstaasi, josta aloituksessa kirjoitit.
        Tämä palsta on 60 plus.

        Luepas vielä aloitus uudelleen.
        Minähän toivotan hyvät huomenet määrätyn ikäisille ihmisille.
        Mitä väliä millä palstalla sen kirjoitan.


      • 2lesken kirjoitti:

        Luepas vielä aloitus uudelleen.
        Minähän toivotan hyvät huomenet määrätyn ikäisille ihmisille.
        Mitä väliä millä palstalla sen kirjoitan.

        No nyt, kun luin uudelleen, niin huomasin tuon kirjoitusvirheesi "palstalaille".
        Ja kympin äikällä?


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        No nyt, kun luin uudelleen, niin huomasin tuon kirjoitusvirheesi "palstalaille".
        Ja kympin äikällä?

        No mutta Tellu, elä ruppee tirkkuilemmaa. Tässä on puhuttuna juomisesta. Ylenpalttisesta seuroomisesta ym. vuan elä nyt tirkkuile sentää kirjotuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta Tellu, elä ruppee tirkkuilemmaa. Tässä on puhuttuna juomisesta. Ylenpalttisesta seuroomisesta ym. vuan elä nyt tirkkuile sentää kirjotuksesta.

        Tellukan tärkein homma lienee jankuttaminen jäkättäminen ja räksytys.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        No nyt, kun luin uudelleen, niin huomasin tuon kirjoitusvirheesi "palstalaille".
        Ja kympin äikällä?

        vidun pilkunviilaaja...


      • Anonyymi kirjoitti:

        vidun pilkunviilaaja...

        Huomauttelen kirjoitusvirheistä vain ja ainoastaan sellaisille, jotka ovat aina olleet hanakoita huomauttamaan niistä toisille.
        Lesken on yksi sellainen kympinäikkäläinen ja kylmätotuus toinen.
        Näkyy Anonyymikin (sinäkö?) joskus huomautelleen.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Huomauttelen kirjoitusvirheistä vain ja ainoastaan sellaisille, jotka ovat aina olleet hanakoita huomauttamaan niistä toisille.
        Lesken on yksi sellainen kympinäikkäläinen ja kylmätotuus toinen.
        Näkyy Anonyymikin (sinäkö?) joskus huomautelleen.

        Aivan oikein Tellukka! Leski on montakertaa huomautellut muille ilkeästikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan oikein Tellukka! Leski on montakertaa huomautellut muille ilkeästikin.

        Ihan normi veetuiluketju.
        Kun kirjoitan syyssiivouksesta, tyypit kirjoittaa viinapulloista.
        Kun kirjoitan virheen, se on nastajuttu, kun leski tekee virheen.
        Tämä palsta on yhden ruotsalaisen oksennusareena.
        Menisi nyt loistamaan ikäisiinsä ja jättäisi tämän ikäluokan palstan.
        Kun itsellä on niin helvetin paha olla, se pitää purkaa täällä.
        Suosittelen taukoa täällä ja pitkiä lenkkejä, ilman tupakkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan oikein Tellukka! Leski on montakertaa huomautellut muille ilkeästikin.

        Sielläpä joku kalsarinikki ruotsalaisvahvistus peesaa toista hurria.
        Voi Zsiesus
        Kerrohan yksi ilkeys, mitä olen
        sinulle kirjoittanut.
        Oi tuntematon


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe