Edullisten hotellien varaus netissä?

Vinkkejä kiitos

Eli jos tiedät kohtuuhintaisia hotelleja 45 euroa max., joita voisin tutkailla netissä, ilmoita!

4

675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omatoimityttö

      Eli paljon aikaa tarvitaan: googletat vain sanan hotels tai joku cheap hotels. Hinnat tosiaankin on niin paljon kiinni kaupungista tai alueesta, että hieman vaikea sanoa. Itse olen aina käyttänyt ulkomaisia tällaisia sivustoja, suurimmassa osassa saa vielä jotain memberdollareita, ei ne paljon tee, mutta muutaman euron/loma. Itse aina buukkaan vain sellasia hotelleja, joista on kuvia, ja jos löydät kivan hotellin, googleta sen nimeä: voi löytyä hotellin omat sivut tai toisten arvosteluja. Tietysti tähän tarvitset visan, mutta jos vaikka olet opiskelija, tai joku matkakaverisi on, sen voi ottaa vain muutamaksi kuukaudeksi, jos on opintoviikkoja tarpeeksi! Ja niin, itse tykkäsin todella paljon sellaisesta jostain sivustosta kuin joku last minute hotel deals... sitä käytin viime kesänä, läytyy paljon kuvia kaikista hotelleista, ja hintavertailu muutenkin selkeä, vaikka matkapäiväsi olisi yli 2 viikon päästä, voit kokeilla samoja viikonpäiviä, itse sain sieltä varattua viikkoa ennen hotellin barcelonasta syyskuussa... eli kyllä ne samat on siellä aina!

      Omien matkojen suunnitteluun menee aina (tunneissa mitattuna yht.) varmaan valehtelematta joku 20 tuntia... suurin osa ajasta hukkaan, mutta mielestäni se on osa kaikesta siitä hauskasta! Ja matkakumppanini ovat olleet aina ihmeissään paikanpäällä, että miten voin tietää kaikki metrolinjoista lähtien, tai jos näen jonkun tietyn hotellin, tiedän tarkalleen missä olemme ilman karttaa, koska mahdollisesti olen meinannut buukata sen! Tietysti jokaisella on tyylinsä, mutta minulle suunnittelu on puolet koko matkasta!

      • vinkkejä kiitos

        Joo, viime yönä muutaman tunnin etsiskelin hotelleja, mutta jotenkin tuonne Sloveniaan ei netistä löydy helposti. Kaipa se on pakko taas paikan päällä hoitaa asia... Loppujen lopuksihan on ihan sama, etsiikö hotellia paika päällä pari tuntia vai sitten netissä saman verran...

        Googlella kun hakee, tulee niitä typeriä sivustoja, jotka lupailevat halvimpia hintoja, mutta sitten hinnat on ihan kauheita tai sitten ei löydy hotellia siltä alueelta.

        Mutta katsotaan mitä elämä tuo tullessaan...

        Edelleen voi niitä hotellivinkkejä lähetellä!


      • olet
        vinkkejä kiitos kirjoitti:

        Joo, viime yönä muutaman tunnin etsiskelin hotelleja, mutta jotenkin tuonne Sloveniaan ei netistä löydy helposti. Kaipa se on pakko taas paikan päällä hoitaa asia... Loppujen lopuksihan on ihan sama, etsiikö hotellia paika päällä pari tuntia vai sitten netissä saman verran...

        Googlella kun hakee, tulee niitä typeriä sivustoja, jotka lupailevat halvimpia hintoja, mutta sitten hinnat on ihan kauheita tai sitten ei löydy hotellia siltä alueelta.

        Mutta katsotaan mitä elämä tuo tullessaan...

        Edelleen voi niitä hotellivinkkejä lähetellä!

        menossa???...Ljubljanassa hotellit noin 40% kalliimpia kuin muualla maassa...
        Esim Mariborissa huone n.40€
        Granska Gorassa (kevät/kesä) 20€
        http://www.hostelspoint.com/res/trans.php?aff_ID=33&country=200&citta=Ljubljana&mese=5&giorno=21&anno=2005¬ti=1&x=78&y=16

        http://reservations.bookhostels.com/travellerspoint.com/findabed.php?PHPSESSID=liim311vneq2vlvfyo9pbgb68c74al77

        http://www.backpackers.com/Europe/Slovenia/Maribor/directory/hostels/hostel_bookings_search.html


      • Vinkkejä kiitos
        olet kirjoitti:

        menossa???...Ljubljanassa hotellit noin 40% kalliimpia kuin muualla maassa...
        Esim Mariborissa huone n.40€
        Granska Gorassa (kevät/kesä) 20€
        http://www.hostelspoint.com/res/trans.php?aff_ID=33&country=200&citta=Ljubljana&mese=5&giorno=21&anno=2005¬ti=1&x=78&y=16

        http://reservations.bookhostels.com/travellerspoint.com/findabed.php?PHPSESSID=liim311vneq2vlvfyo9pbgb68c74al77

        http://www.backpackers.com/Europe/Slovenia/Maribor/directory/hostels/hostel_bookings_search.html

        Kiitos linkeistä. Suuntaan maan halki, Maribor-Ljubljana-Koper. Onneksi on pieni maa, niin voi muutamankymmentä kilometriä poiketa hotellin vuoksi reitiltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe