millainen matkakohde on romania??

Hoitsu

osaisiko joku kertoa millainen matkakohde on romania ja minne siellä kannattaa mennä?? olen jotakin lukenut maasta mutta lisätieto olisi poikaa....onko lämmintä vielä elo-syyskuussa??millaiset shoppailu mahdollisuudet??entäs millaisia retkiä tarjolla??olin viime keväänä bulgariassa ja tykkäsin kovasti...joten rantalomaa kaivataan tänäkin vuonna jossa voi tutustua myöskin kulttuuriin....;)

1

1680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neptun

Olimme viime elokuun puolessavälissä Neptunissa ja lämmintä oli noin 30 ast.Emme olleet järjestetyillä matkoilla vaan matkustimme paikallisilla junilla ja maksitakseilla. Lähimpään isompaan kaupinkiin Constantaan maksoi juna n.1 €, matkaa oli 40 km.
      Shoppailemassa kävimme mm. Mangalian basaari alueella(vajaa 10 km Neptunista). Aivan ihania kenkiä ,hinnat alkaen 2,5 €.Vaatteet samanlaisia kuin Viipurissa ja Tallinnassa, joitakin ihan kivoja ja hyvälaatuisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      123
      4293
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3223
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      237
      2932
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      43
      2502
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1744
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1545
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1516
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      22
      1401
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      15