Mistäs täällä??

...nykyään keskustellaan?
Nimimerkeistä vai talikynttilöistä?

55

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viinasta ja syyssiivouksestahan täällä.

    • Anonyymi

      Ja kuten aina, on myös maahanmuutto ja sen tuomat asiat "pöydällä" varsin usein.
      Osa kirjoittajista on tyhmiä suvakkeja, osa taas järkeviä maahanmuuttokriittisiä.

    • Anonyymi

      Siitä punaisesta langasta joka on vähän hakusessa ...villalangasta aivan kohta..villasukistakin jotka niin suloisesti lämmittää...
      mimmimum-..mi

      • Punainen lanka onkin tärkeä! Ettei vaan lipeä näpeistä.


      • Anonyymi

        Punavalkoraidalliset villasukat lämmittää ja rakkaus❣️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punavalkoraidalliset villasukat lämmittää ja rakkaus❣️

        Niin ...se punainenlanka voi olla myös elämänlanka ...rakkauslanka joka yhdistää...

        mimmimum-..mi


    • Anonyymi

      Ei paljon mistään järjellisestä tai kiinnostavasta.
      Mikä vaivaa 60 ihmisiä ? Tai ehkä ei mikään ?
      Ehkä ne elää vaan elämäänsä ja ne joilla ei ole paljon elämää jostain syystä on täällä.
      60 on kuitenkin aktiivi-iässä vielä, toiminnallisesti ja henkisesti.
      Eiks vaan ?
      Elämäntilanteita on tietysti monenlaisia elämänmatkan varrella.
      Aina ei ole mahdollisuus olla aktiivinen - syystä tai toisesta.

    • Anonyymi

      Minä keskustelen kulloinkin voimassa olevien sopimusten, säädösten ja allekirjoituksien ja aiheen mukaisesti poukkoamatta sivuun kovinkaan paljon. Yritän olla tyrmäämättä aihetta vaikka vaikeaa se kyllä on.

    • Isoista asioista täällä keskustellaan. Minä oon ne isonmaailman asiat jättännä jo nuoremmille.
      Mitä se hyödyttää keukota.
      Parempi lopputulos, kun keskittyy omiin pieniin asioihin.
      Nytkin olin jo ostamassa induktioliestä, mutta ei siitä mitään tullut, kun iso osa teräskattiloista ei reagoi magneettiin. Oli siellä neljä kattilaa, jotka toimisi induktioliedellä.
      Pahinta, kun yksikään kolmesta kahvipannusta ei reagoinut magneettiin.
      Ei auta, kun tyytyä perinteiseen lieteen.

      • Anonyymi

        "Ei auta, kun tyytyä perinteiseen lieteen."

        Samalla asialla olen ounastellut viime aikoina, ja juu, en tule ostamaan induktiota kuin en sitä toisen nimistäkään mallia. Kymmenen vuotta sitten erehdyin kokeilemaan ja palasin perinteiseen valurauta lieteen mökillä ja edellisessä asunnossa.
        Nyt kiikaroin sopivaa neljän levyn mallia. Tämän asunnon liesi on mielestäni liian vanha vaikka toimiikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ei auta, kun tyytyä perinteiseen lieteen."

        Samalla asialla olen ounastellut viime aikoina, ja juu, en tule ostamaan induktiota kuin en sitä toisen nimistäkään mallia. Kymmenen vuotta sitten erehdyin kokeilemaan ja palasin perinteiseen valurauta lieteen mökillä ja edellisessä asunnossa.
        Nyt kiikaroin sopivaa neljän levyn mallia. Tämän asunnon liesi on mielestäni liian vanha vaikka toimiikin.

        Olihan se induktioliesi nopeempi, ja sen vuoki se kiinnostaisi, mutta suuri osa kattiloista ei siinä toimisi. En tiedä, onko siinä muuta haittaa.Nykyinen liesi on niin vanha, ettei varmaan kellään. Siihen on vaihdettu levyt jo moneen kertaan.
        En tiedä tätä keraamista tasoa, onko se, jos joku levy ei toimi, meneekö heti koko hella vaihtoon. Valurautalevy on helppo vaihtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ei auta, kun tyytyä perinteiseen lieteen."

        Samalla asialla olen ounastellut viime aikoina, ja juu, en tule ostamaan induktiota kuin en sitä toisen nimistäkään mallia. Kymmenen vuotta sitten erehdyin kokeilemaan ja palasin perinteiseen valurauta lieteen mökillä ja edellisessä asunnossa.
        Nyt kiikaroin sopivaa neljän levyn mallia. Tämän asunnon liesi on mielestäni liian vanha vaikka toimiikin.

        Kun muutin uuteen kotiin, hankin mieleisen lieden, jossa on koko alueella ikään kuin sileä "lasipinta", jossa näkyy vain "levyrenkaat" ja kuumentuessa koko levy punoittaa.
        Erillisessä uunissa on "kaikki mahdolliset toiminnot", myös grilliritilä sekä mikroaaltouuni. Olen tyytyväinen ratkaisuuni.


    • Anonyymi

      Palstan voisi lopettaa turhana.

      • Anonyymi

        Eikö sun kannattaisi vain itse jättäytyä pois. Minä en ainakaan halua lopettaa. Minulle tarpeellisia asioita käsitellään. Oikein mukava tänne on tulla vaihtamaan ajatuksia.


    • Anonyymi

      Mitäpä Ancelinalle kuuluu? Olet ollut näkymättömissä. Kiireitä lankojen parissa?

      • Anonyymi

        Eikö nimimerkki ole Ansalanka!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö nimimerkki ole Ansalanka!?

        Ancelina oli ansalankana aiemmin. Oletettavaa, että hän on nimimerkkinsä rekisteröinyt. Tellukkahan tuota ansalankaa oli myös buustaamassa Ancelinalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ancelina oli ansalankana aiemmin. Oletettavaa, että hän on nimimerkkinsä rekisteröinyt. Tellukkahan tuota ansalankaa oli myös buustaamassa Ancelinalle.

        Lankaa ja ansaa löytyy joka lähtöön!!


      • Anonyymi
        ansalanka kirjoitti:

        Lankaa ja ansaa löytyy joka lähtöön!!

        Mikä onkaan petollisempaa, kuin ansalanka!


      • Anonyymi
        ansalanka kirjoitti:

        Lankaa ja ansaa löytyy joka lähtöön!!

        Olet aika tuuliviiri kyllä. Varmaan joku sairaus pitää olla kun tuollalailla tempoilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ancelina oli ansalankana aiemmin. Oletettavaa, että hän on nimimerkkinsä rekisteröinyt. Tellukkahan tuota ansalankaa oli myös buustaamassa Ancelinalle.

        Nimimerkin "Ancelina" viimeisen kommentin muistan erittäin hyvin.

        Sitten hän käytti useampaa nimimerkkiä kommenteissaan ja lopulta rekisteröi itselleen nimimerkin "ansalanka".

        Minulla ei ole tietoa, milloin joku toinen voi rekata itselleen saman nimimerkin, joka on ollut joskus toisen käytössä. Kai siinä joku karenssiaika on kuitenkin olemassa.

        Outoa ja jopa sairasta on, jos käytetään heti tilaisuutta hyväksi, kun se on mahdollista ja rekataan itselle "toisen" nimimerkki ja kirjoitetaan sillä.

        En pidä ollenkaan mahdottomana, että alkuperäinen "ansalanka" on itse kirjoitusten takana.
        Se on jopa todennäköistä.

        Täällähän puhutaan mm. nimimerkeistä.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimimerkin "Ancelina" viimeisen kommentin muistan erittäin hyvin.

        Sitten hän käytti useampaa nimimerkkiä kommenteissaan ja lopulta rekisteröi itselleen nimimerkin "ansalanka".

        Minulla ei ole tietoa, milloin joku toinen voi rekata itselleen saman nimimerkin, joka on ollut joskus toisen käytössä. Kai siinä joku karenssiaika on kuitenkin olemassa.

        Outoa ja jopa sairasta on, jos käytetään heti tilaisuutta hyväksi, kun se on mahdollista ja rekataan itselle "toisen" nimimerkki ja kirjoitetaan sillä.

        En pidä ollenkaan mahdottomana, että alkuperäinen "ansalanka" on itse kirjoitusten takana.
        Se on jopa todennäköistä.

        Täällähän puhutaan mm. nimimerkeistä.

        kylmätotuus

        Savon kreivitär se "arvaa" kaiken, voe jumankauta🤐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savon kreivitär se "arvaa" kaiken, voe jumankauta🤐

        Ehä minä sentää mikkää Savon reivitär ou, paronitar vua.

        Elä kehtoo turhan päete ruveta noetumaa, ku ei siitä ou mittää hyötyvä.

        kylmätotuus


    • Anonyymi

      George Clooney saapuu tänään Suomeen, AAH näkisimpä hänet miehekäs mies!

      • Anonyymi

        Kuka se mahtaa olla? Tai siis hän.


      • Anonyymi

        Onko miehekäs ? Sitä en tiedä, mutta hauskannäköinen....puoleensavetävän näköinen,
        mutta moni sellainen voi olla täys paska ihmisenä.
        Hyvännäköisten ei tarvitse kilpailla luonteella,
        niillä on aina ottajia - vähäksi aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka se mahtaa olla? Tai siis hän.

        Tumma pienikokoinen miesnäyttelijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka se mahtaa olla? Tai siis hän.

        Se on klooni (amerikkalaisittain clooni) jostain mitättömästä ikälopusta näyttelijästä, jolla ei ole ollut lahjoja kyseiseen ammattiin koskaan. Iäkkäämpien naisten pöksyjä kostuttava ex hurmuri, nykyään harmaa tavis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on klooni (amerikkalaisittain clooni) jostain mitättömästä ikälopusta näyttelijästä, jolla ei ole ollut lahjoja kyseiseen ammattiin koskaan. Iäkkäämpien naisten pöksyjä kostuttava ex hurmuri, nykyään harmaa tavis.

        Olipas kommentti, silkkaa kateutta. Charmantti mies, valioluokkaa.
        Saipa sellaisen vaimonkin, josta suomalaiset voivat vain uneksia.

        Ilmeisesti jotain roolia varten kasvattanut tuollaisen parran.


    • Anonyymi

      Mieti kaasua.

      Kaasu aivan ylivoimainen ominaisuuksiltaan ja ylivoimaisen turvallinen. Sopii kaikille kattiloille. Useamman vuosikymmenen kokemus, ikinä en sähköliettä laita.

      =DW=

    • Anonyymi

      Ruskasta ja pakkasesta, joku kyssäri on ollut palveluasumisesta ja kelasta

      • Anonyymi

        Unohdin, että hunzks on tehnyt aloituksia ryppynarun renkutuksesta raakastikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdin, että hunzks on tehnyt aloituksia ryppynarun renkutuksesta raakastikin

        Hunksi siis harrastaa ryppynaruhyppelyä. Voimistelua sekin.


    • Anonyymi

      Aloitin kylmävesiuinnin pitkän lenkin päälle. Ai että on mukavaa tässä kahvin lomassa kirjoitella.

    • Anonyymi

      MITÄ järkeä on luoda profiili tänään ja huomenna poistaa??????????

      • Anonyymi

        Koska ansalangat ovat arvaamattomia tuuliviirejä.


      • Anonyymi

        Taisi mennä löysät pöksyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi mennä löysät pöksyyn.

        Hyhhyh meeppä peseen pyllys ja vaihda puhtaat housut.


      • Mitkähän ne mahtaa olla säännöt, kun vaihtaa nikkiä ja poistaa edellisen nikkinsä käytöstään.

        Kauanko se vanha nikki on karenssissa, ennenkuin sen voi joku toinen taas rekata itselleen (keksityillä henkilötiedoilla) ja pelehtiä sillä keskustellen sen nikin kanssa anonyyminä?


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Mitkähän ne mahtaa olla säännöt, kun vaihtaa nikkiä ja poistaa edellisen nikkinsä käytöstään.

        Kauanko se vanha nikki on karenssissa, ennenkuin sen voi joku toinen taas rekata itselleen (keksityillä henkilötiedoilla) ja pelehtiä sillä keskustellen sen nikin kanssa anonyyminä?

        Ehkä puolesta vuodesta vuoteen kun itse poistaa nimimerkkinsä. Joku veetuilija sen sitten rekkaa ja rakkilauma pääsee räksyttämään, jopa itse itsensä kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä puolesta vuodesta vuoteen kun itse poistaa nimimerkkinsä. Joku veetuilija sen sitten rekkaa ja rakkilauma pääsee räksyttämään, jopa itse itsensä kanssa.

        No sittenhän ei kannata poistaa entistä nikkiään, jos haluaa vaihtaa uuden?

        Ei sitten ihmekään, että joillakin niitä on kerääntynyt vaikka kuinka monta rekattua nikkiä,
        sillä kukapa haluaisi luovuttaa vanhan nikkinsä uusiokäyttöön.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        No sittenhän ei kannata poistaa entistä nikkiään, jos haluaa vaihtaa uuden?

        Ei sitten ihmekään, että joillakin niitä on kerääntynyt vaikka kuinka monta rekattua nikkiä,
        sillä kukapa haluaisi luovuttaa vanhan nikkinsä uusiokäyttöön.

        Leikki on lasten työtä, vittuilijoiden huvia.
        Kun ei enää tarvitse rekattua, antaa idioottien näyttää mitä ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikki on lasten työtä, vittuilijoiden huvia.
        Kun ei enää tarvitse rekattua, antaa idioottien näyttää mitä ovat.

        :) :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leikki on lasten työtä, vittuilijoiden huvia.
        Kun ei enää tarvitse rekattua, antaa idioottien näyttää mitä ovat.

        Aloituksesta kyllä heti huomasi, että
        "Ääni on Jaakobin ääni, mutta kädet ovat Eesaun kädet".

        Mutta oli kai se hänen mielestään hauskaa.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Aloituksesta kyllä heti huomasi, että
        "Ääni on Jaakobin ääni, mutta kädet ovat Eesaun kädet".

        Mutta oli kai se hänen mielestään hauskaa.

        Niinhän minä sanoin, vittuilijoiden huvia ja räksyttäjiä riittää.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Aloituksesta kyllä heti huomasi, että
        "Ääni on Jaakobin ääni, mutta kädet ovat Eesaun kädet".

        Mutta oli kai se hänen mielestään hauskaa.

        "ääni oli Jaakobin ääni, mutta kädet olivat Esaun jalat"

        Älä vääristele Raamatun sanomaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän minä sanoin, vittuilijoiden huvia ja räksyttäjiä riittää.

        Kuka on räksyttänyt?


    • Anonyymi

      Keskustellaan vaikkapa Fingerpori elokuvasta ....menisitkö katsomaan ....Aku Hirviniemi lihotti itseään 10 kiloa rooliaan varten ...

      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        No eh! Kari Tapio pitäis mielenkiinnosta, mitä ovat saaneet aikaiseksi. Musiikkiaan en kyllä kuuntele!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eh! Kari Tapio pitäis mielenkiinnosta, mitä ovat saaneet aikaiseksi. Musiikkiaan en kyllä kuuntele!

        Uusin Jokeri elokuva kiinnostaa. Sarjamurhauksia. Raakoja. Brutaaleja. Sadat katsojat ovat jättäneet elokuvan kesken. Myös se kiinnostaa.

        Keskustelut noin yleensä, näyttää olevan kahden kauppa ja kolmannelle kolpakollinen jotakin.

        Eikä se Jokerikaan kiinnosta pätkääkään. En katso edes telkkaria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eh! Kari Tapio pitäis mielenkiinnosta, mitä ovat saaneet aikaiseksi. Musiikkiaan en kyllä kuuntele!

        Kuuntelen usein Kari Tapion esittämiä kappaleita.

        Tuskinpa menen kuitenkaan katsomaan hänen elämästään tehtyä elokuvaa "Olen suomalainen". Minua ei kiinnosta "julkkisten" yksityiselämä ja näkemieni pienten ennakkoesitysten perusteella Karista luotu kuva on vain osa totuutta.

        kylmätotuus


      • Anonyymi

        Fingerpori kiinnostaa kovin paljon.


    • Anonyymi

      Tali valuu merkistä ja kynttilästä samoin nykyään. Ilman tulta.

    • Anonyymi

      Satuinpa tänä iltana katsomaan suomalaista versiota First Daytes -ohjelmasta.

      Ihan hävetti.

      • Anonyymi

        Heh. Olisitpa katsonut edellusen jakson. Siinä 73 v. hattupäinen, suulas nainen kuvasi kännykällä kuin teini koko ajan. Ei edes kysynyt lupaa kuvata.
        Ohjelma on hyvä leikkaus suomalaisten myötähäpeää nostattavista ihmisistä.
        Heidän käytöstavoistaan ja mielenkiinnon kohteistaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe