Kyllä on huolella vesilasku tehty. Kaikki on eritelty niin hyvin ettei veden hinnasta saa selvää. Tietääkö kukaan mitä 100 kuutiota vettä maksaa kaikkine lisineen?
Loviisan Vesi
10
274
Vastaukset
- Anonyymi
Taloussuunnitelmasta vuosille 2020, 2021 ja 2022 ilmenee että vesiliikelaitoksen 3,8 miljoonan euron budjetista uppoaa Kuningattarenrannan kunnallistekniikkaan huimat 2,1 miljoonaa, joten yhä isompia laskuja pukkaa postiluukuista.
- Anonyymi
Tack till Jan :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tack till Jan :D
och Mia
- Anonyymi
Nurmijärvellä kallein vesi, Loviisa toisena. Sit varmasti Loviisa ohittaa ja saa ykköspalkinnon!
- Anonyymi
Kun harjuja tuhotaan kiivasta tahtia niin saattaa se vesi jopa loppua.
Harjut kalliot ja metsät ohjailee pohjaveden kulkua. Kun harju kaivetaan pois niin juomavesikin saattaa karata pois. - Anonyymi
Mitä nyt vedessä vika aj ja ,,,
- Anonyymi
https://www.loviisansanomat.fi/artikkeli/823257-pauninmaen-vedenottamo-uudelleen-kayttoon-myrskylassa-pohjavedella-lantrataan
Loviisan juomavesi on siis hyvin fluoripitoista. Voiko siitä johtua lähes päivittäinen päänsärky. Kun asuin muualla missä juomavesi oli todella hyvää lähdevettä niin ei ollut päänsärkyä. 😣- Anonyymi
Mä luulen et se on se alkoholi josta tulee se pääkipu, ei vedestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen et se on se alkoholi josta tulee se pääkipu, ei vedestä.
Mites sitten jos ei koskaan käytä alkoholia ?
Teille muiden halveksijoille se on tietenkin yliluonnollinen ajatus, että joku olisi totaalisen raitis vaikka onkin köyhä.
- Anonyymi
Kuinka haitallista se fluoripitoinen vesi oikeasti on ?
Kannattaisi hieman laajemmin tarkkailla tilannetta ja tarkistaa vaikka lasten hampaat.
Valkeat laikut hampaissa kertovat liiasta fluorin saannista.
Terveyssivuilla sanotaan, että "saattaa aiheuttaa hermosto-oireita". Mutta koska tutkimus on lapsenkengissä tai salaista niin niitä oireita ei tietenkään kerrota.
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=tvk00163
Jos kuitenkin lastenne hampaissa tai omissa hampaissanne on näitä laikkuja niin kannattaisi siirtyä ostamaan kaupasta lähdevettä juomaksi hanaveden sijaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475129- 773408
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3202098Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651865Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531306Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701212
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137