Loviisan Vesi

Anonyymi

Kyllä on huolella vesilasku tehty. Kaikki on eritelty niin hyvin ettei veden hinnasta saa selvää. Tietääkö kukaan mitä 100 kuutiota vettä maksaa kaikkine lisineen?

10

73

Vastaukset

• Taloussuunnitelmasta vuosille 2020, 2021 ja 2022 ilmenee että vesiliikelaitoksen 3,8 miljoonan euron budjetista uppoaa Kuningattarenrannan kunnallistekniikkaan huimat 2,1 miljoonaa, joten yhä isompia laskuja pukkaa postiluukuista.

• Tack till Jan :D

• Anonyymi kirjoitti:

Tack till Jan :D

och Mia

• Nurmijärvellä kallein vesi, Loviisa toisena. Sit varmasti Loviisa ohittaa ja saa ykköspalkinnon!

• Kun harjuja tuhotaan kiivasta tahtia niin saattaa se vesi jopa loppua.

Harjut kalliot ja metsät ohjailee pohjaveden kulkua. Kun harju kaivetaan pois niin juomavesikin saattaa karata pois.

• Mitä nyt vedessä vika aj ja ,,,

• Mä luulen et se on se alkoholi josta tulee se pääkipu, ei vedestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä luulen et se on se alkoholi josta tulee se pääkipu, ei vedestä.

Mites sitten jos ei koskaan käytä alkoholia ?
      Teille muiden halveksijoille se on tietenkin yliluonnollinen ajatus, että joku olisi totaalisen raitis vaikka onkin köyhä.

• Kuinka haitallista se fluoripitoinen vesi oikeasti on ?

Kannattaisi hieman laajemmin tarkkailla tilannetta ja tarkistaa vaikka lasten hampaat.
    Valkeat laikut hampaissa kertovat liiasta fluorin saannista.
    Terveyssivuilla sanotaan, että "saattaa aiheuttaa hermosto-oireita". Mutta koska tutkimus on lapsenkengissä tai salaista niin niitä oireita ei tietenkään kerrota.

https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=tvk00163

Jos kuitenkin lastenne hampaissa tai omissa hampaissanne on näitä laikkuja niin kannattaisi siirtyä ostamaan kaupasta lähdevettä juomaksi hanaveden sijaan.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.