Kyllä on huolella vesilasku tehty. Kaikki on eritelty niin hyvin ettei veden hinnasta saa selvää. Tietääkö kukaan mitä 100 kuutiota vettä maksaa kaikkine lisineen?
Loviisan Vesi
10
315
Vastaukset
- Anonyymi
Taloussuunnitelmasta vuosille 2020, 2021 ja 2022 ilmenee että vesiliikelaitoksen 3,8 miljoonan euron budjetista uppoaa Kuningattarenrannan kunnallistekniikkaan huimat 2,1 miljoonaa, joten yhä isompia laskuja pukkaa postiluukuista.
- Anonyymi
Tack till Jan :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tack till Jan :D
och Mia
- Anonyymi
Nurmijärvellä kallein vesi, Loviisa toisena. Sit varmasti Loviisa ohittaa ja saa ykköspalkinnon!
- Anonyymi
Kun harjuja tuhotaan kiivasta tahtia niin saattaa se vesi jopa loppua.
Harjut kalliot ja metsät ohjailee pohjaveden kulkua. Kun harju kaivetaan pois niin juomavesikin saattaa karata pois. - Anonyymi
Mitä nyt vedessä vika aj ja ,,,
- Anonyymi
https://www.loviisansanomat.fi/artikkeli/823257-pauninmaen-vedenottamo-uudelleen-kayttoon-myrskylassa-pohjavedella-lantrataan
Loviisan juomavesi on siis hyvin fluoripitoista. Voiko siitä johtua lähes päivittäinen päänsärky. Kun asuin muualla missä juomavesi oli todella hyvää lähdevettä niin ei ollut päänsärkyä. 😣- Anonyymi
Mä luulen et se on se alkoholi josta tulee se pääkipu, ei vedestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen et se on se alkoholi josta tulee se pääkipu, ei vedestä.
Mites sitten jos ei koskaan käytä alkoholia ?
Teille muiden halveksijoille se on tietenkin yliluonnollinen ajatus, että joku olisi totaalisen raitis vaikka onkin köyhä.
- Anonyymi
Kuinka haitallista se fluoripitoinen vesi oikeasti on ?
Kannattaisi hieman laajemmin tarkkailla tilannetta ja tarkistaa vaikka lasten hampaat.
Valkeat laikut hampaissa kertovat liiasta fluorin saannista.
Terveyssivuilla sanotaan, että "saattaa aiheuttaa hermosto-oireita". Mutta koska tutkimus on lapsenkengissä tai salaista niin niitä oireita ei tietenkään kerrota.
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=tvk00163
Jos kuitenkin lastenne hampaissa tai omissa hampaissanne on näitä laikkuja niin kannattaisi siirtyä ostamaan kaupasta lähdevettä juomaksi hanaveden sijaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2014579Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki313200Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma322918PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist812834Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne602796Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902635Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest142381Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1002159- 1171377
- 631148