Loviisan Vesi

Anonyymi

Kyllä on huolella vesilasku tehty. Kaikki on eritelty niin hyvin ettei veden hinnasta saa selvää. Tietääkö kukaan mitä 100 kuutiota vettä maksaa kaikkine lisineen?

10

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taloussuunnitelmasta vuosille 2020, 2021 ja 2022 ilmenee että vesiliikelaitoksen 3,8 miljoonan euron budjetista uppoaa Kuningattarenrannan kunnallistekniikkaan huimat 2,1 miljoonaa, joten yhä isompia laskuja pukkaa postiluukuista.

• Anonyymi

Tack till Jan :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tack till Jan :D

och Mia

• Anonyymi

Nurmijärvellä kallein vesi, Loviisa toisena. Sit varmasti Loviisa ohittaa ja saa ykköspalkinnon!

• Anonyymi

Kun harjuja tuhotaan kiivasta tahtia niin saattaa se vesi jopa loppua.

Harjut kalliot ja metsät ohjailee pohjaveden kulkua. Kun harju kaivetaan pois niin juomavesikin saattaa karata pois.

• Anonyymi

Mitä nyt vedessä vika aj ja ,,,

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mä luulen et se on se alkoholi josta tulee se pääkipu, ei vedestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä luulen et se on se alkoholi josta tulee se pääkipu, ei vedestä.

Mites sitten jos ei koskaan käytä alkoholia ?
        Teille muiden halveksijoille se on tietenkin yliluonnollinen ajatus, että joku olisi totaalisen raitis vaikka onkin köyhä.

• Anonyymi

Kuinka haitallista se fluoripitoinen vesi oikeasti on ?

Kannattaisi hieman laajemmin tarkkailla tilannetta ja tarkistaa vaikka lasten hampaat.
      Valkeat laikut hampaissa kertovat liiasta fluorin saannista.
      Terveyssivuilla sanotaan, että "saattaa aiheuttaa hermosto-oireita". Mutta koska tutkimus on lapsenkengissä tai salaista niin niitä oireita ei tietenkään kerrota.

https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=tvk00163

Jos kuitenkin lastenne hampaissa tai omissa hampaissanne on näitä laikkuja niin kannattaisi siirtyä ostamaan kaupasta lähdevettä juomaksi hanaveden sijaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      251
      4535
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      127
      2971
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1710
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1553
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1451
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1304
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      92
      1216
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1083
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1075
    Aihe