Oon tässä miettiny kevarin hommaamista ja vaikee päättää näistä: Aprilia SX, Husqvarna SM/WR tai Yamaha Wr.
Noi husqvarnat ja apriliat on 2 tahteja ja yamaha on 4 tahti. Husqvarna tekee myös 4 tahteja mutta jos 4 tahdin ostan niin se tulee olemaan yamaha wr.
Pitutta on 167cm jos se vaikuttaa jotenki tähän, esim jos joku noista on liian korkea. Kortin hommaan jo syksyllä mutta kevarin ostan varmaan vasta talvella tai viimestään siihe mennessä ku lumet sulaa koska sillon vasta aijon alkaa ajamaan.
Mitkä on mahollisuudet että esim 2 tahista lähtee kilvet tai/ja tulee sakkoa siitä että on liikaa tehoa. Ja tottakai laitan kevarin täystehoseks.
Mikä kevari?
2
545
Vastaukset
- Anonyymi
2 tahti kemmut on tehokkaampia, paremmat huiput ym mutta sitten kuluttaa enemmän n.5-8L / 100km ja joutuu huoltamaan useammin.
4 tahdit on laiskempia, kuluttaa paljon vähemmän ja huiput max 120 mutta ei tarvitse huoltaa läheskään yhtä usein.
jos usein pitkiä matkoja ajat niin 4 tahti on paljon mukavampi, mutta jos on varaaa ylläpitää ja osaat huoltaa vähän (tutoriaaleja kyllä löytyy youtubesta) ja et aja hirveämmin pitkiä matkoja vaan esim kylällä pärräilet enimmäkseen niin siinä tapauksessa suosittelen 2 tahtia.
itse keväällä varmaan sm husse 125 tai 125 exc kotarin hankin kun ikää on sillä lähinnä kylällä ajelen. muteenkin tykkään enemmän 2 tahdeista mutta kannattaa miettiä että kumpi järkevämpi juuri sinulle.- Anonyymi
Pitkiä matkoja ei tuu kovin useesti todennäkösesti ajettua mut voi olla et joskus käyn jonku 100km matkan kavereitten kaa ajamas. Sitte jotai 30km matkoja tulee varmaa aina sillon tällön kans. Pitää vielä miettiä et kumpi ois parempi. Teho vähän tässä kiinnostaa mut sitte saattaa mennä paljon bensaa ja joutuis huoltaa useemmin jos ottais 2 tahin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602