Ihastunut kaveriin (Ollaan molemmat poikia)

Anonyymi

Oon siis korvia myöten ihastunut kaveriini joka on samalla luokalla mun kaa mutta en tiiä onko sekin homo. (ei oo ainakaan ollu aiemmin suhteessa tyttöön mutta ei myöskään poikaan) Jotenki se vaan on niin ihana. Se liikkuu paljon ja on lihaksikas ja sillä on tosi hyvän näköinen 🍑
ja se on muutenki tosi söpö ja komee ja ihana. Oon tuntenut sen jo monta vuotta mutta vasta lähiaikoina oon alkanut tuntea enemmän sitä kohtaan mutta en tiiä onko sillä tunteita mua kohtaan. Miten voisin saada tietää ilman että meidän ystävyys mahdollisesti tuhoutuis jos sillä ei olisikaan tunteita mua kohtaan? Tai sitte miten saisin sen huomion muhun tai ihastumaan. Enkä kyllä varmaan meinaa mennä päin naamaa kyselee kun oon vielä täysin kaapissa. Kun nukuttiin yhesti vierekkäin teltassa niin oli pakko yöllä kääntyy sitä päin (välissä oli kyllä hyvä hajurako ja sit koitin koskee vähän sen reittä muka unissaan ja se tuntu tosi hyvältä. Mun on pakko saada tietää tykkääkö se musta ja oisko teillä hyviä vinkkejä miten saada se kiinnostumaan/ ihastumaan?

4

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro vaan ihan suoraan että oot kiinnostunut siitä ja kysy että halusiko se alkaa seurustelleen sun kanssa. Jos teet sen ihan rohkeasti, reippaasti ja avoimesti, niin saat vastauksen, on se sitten kyllä tai ei. Tuskinpa se sua lyö tai suuttuu, vaikka ei olisikaan kiinnostunut. Tai sitten se on ja saat siitä ihanan poikakaverin.

Olin ite yläkoulussa ihastunut aivan samaan tapaan yhteen mun luokalla olleeseen poikaan ja kysyin siltä yhtenä perjantai -iltana koulun jälkeen että haluisko se olla mulle enemmänkin kuin vaan kaveri. Se vastas ihan vaan että :"Joo haluun" sit se halas mua pitkään ja siitä se lähti. Oltiin yhdessä kaksi vuotta ja vaikka sitten erottiin niin oli se kyllä ihan hemmetin hienoa aikaa. En vaihtais tota ekaa suhdetta yhtään mihinkään.

• Anonyymi

Heteropride uusi homo on ap ja ehkä hänen koulukaveri on myös homo
      kohta nuorilla onkin homoseksiä-

Tui tui runkaa nyt nettirunkkarin päiväkirjan kirjoittaja

have nice day

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä sanon että olette heteropoikia jotka tykkäävät olla kimpssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1722
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      72
      1238
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1065
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      921
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe