Ihastunut kaveriin (Ollaan molemmat poikia)

Anonyymi

Oon siis korvia myöten ihastunut kaveriini joka on samalla luokalla mun kaa mutta en tiiä onko sekin homo. (ei oo ainakaan ollu aiemmin suhteessa tyttöön mutta ei myöskään poikaan) Jotenki se vaan on niin ihana. Se liikkuu paljon ja on lihaksikas ja sillä on tosi hyvän näköinen 🍑
ja se on muutenki tosi söpö ja komee ja ihana. Oon tuntenut sen jo monta vuotta mutta vasta lähiaikoina oon alkanut tuntea enemmän sitä kohtaan mutta en tiiä onko sillä tunteita mua kohtaan. Miten voisin saada tietää ilman että meidän ystävyys mahdollisesti tuhoutuis jos sillä ei olisikaan tunteita mua kohtaan? Tai sitte miten saisin sen huomion muhun tai ihastumaan. Enkä kyllä varmaan meinaa mennä päin naamaa kyselee kun oon vielä täysin kaapissa. Kun nukuttiin yhesti vierekkäin teltassa niin oli pakko yöllä kääntyy sitä päin (välissä oli kyllä hyvä hajurako ja sit koitin koskee vähän sen reittä muka unissaan ja se tuntu tosi hyvältä. Mun on pakko saada tietää tykkääkö se musta ja oisko teillä hyviä vinkkejä miten saada se kiinnostumaan/ ihastumaan?

4

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro vaan ihan suoraan että oot kiinnostunut siitä ja kysy että halusiko se alkaa seurustelleen sun kanssa. Jos teet sen ihan rohkeasti, reippaasti ja avoimesti, niin saat vastauksen, on se sitten kyllä tai ei. Tuskinpa se sua lyö tai suuttuu, vaikka ei olisikaan kiinnostunut. Tai sitten se on ja saat siitä ihanan poikakaverin.

      Olin ite yläkoulussa ihastunut aivan samaan tapaan yhteen mun luokalla olleeseen poikaan ja kysyin siltä yhtenä perjantai -iltana koulun jälkeen että haluisko se olla mulle enemmänkin kuin vaan kaveri. Se vastas ihan vaan että :"Joo haluun" sit se halas mua pitkään ja siitä se lähti. Oltiin yhdessä kaksi vuotta ja vaikka sitten erottiin niin oli se kyllä ihan hemmetin hienoa aikaa. En vaihtais tota ekaa suhdetta yhtään mihinkään.

    • Anonyymi

      Heteropride uusi homo on ap ja ehkä hänen koulukaveri on myös homo
      kohta nuorilla onkin homoseksiä-


      Tui tui runkaa nyt nettirunkkarin päiväkirjan kirjoittaja


      have nice day

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä sanon että olette heteropoikia jotka tykkäävät olla kimpssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4889
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1347
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1238
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe