VOIKO OLLA SIJAISVANHEMPI VAIKKA (EI) OLISI KÄYNYT PRIDE VALMENNUSTA?

Anonyymi

Moi!, haluaisin kysyä että voiko sijaisvanhemmaksi ryhtyä aikuinen ihminen, joka ei ole käynyt pride valmennusta? Olen itse siis semmosessa työssä että tapaan sossuja päivittäin ja he ovat niikun kollegoitani. Olen tämän lapsen ammatillinen tukihenkilö, jonka sijaisvanhemmaksi haluaisin ryhtyä, kun hänelle etsitään sijaisperhettä. Niin mietin että pystynkö ryhtymään sijaisvanhemmaksi, vaikka en olisi käynyt tuota kurssia, koska se sijoitus pitäisi tehdä ”kiireellisesti” eli tässä loka marraskuun aikana ja olen käytännössä sossu itse ammatiltani.

5

<50

Vastaukset

• Kyllä, voit alkaa sijariksi. Monet ovat käyneet kurssin jälkeenpäin.

• Monet eivät ole käyneet ollenkaan.

• Yleensä kuka vaan kelpaa.

• Lain mukaan pitää olla koulutus. Ei kelpaa kuka tahansa nykyisin.

• Niin paitsi...paitsi... ja paitsi.... ja lapsia ei saa olla ylipaikoilla paitsi....ja paitsi...ja paitsi...

Ja rahanahneet löytäväty nuo porsaanreijät.

Ja noin 30 tunnin kurssia ei voi parhaalla tahdollakaan kutsua koulutukseeksi.

Narsistit ja manipulaattorit ja valtaa käyttävät verkostohämähäkit aikuisine lapsineen naruttavat pikku Priden vetäjiä mennen tullen. Arvatkaa ketkä kärsii? Nimimerkillä kokemusta on.
    Meidän tapauksessa Rouva lukki totesi: "Meidän Ville ei tykkää koulutuksista, joten ei sitä voi pakottaa sinne..." Tässä vaiheessa inhottava kalman talo oli jo täynnä eri-ikäisiä lapsia.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Julman näköinen Martina

Gaalaan tullessa häntä haastateltiin . Tavallaan.... tavallaan... tavallaan. Koko ajan hoki tavallaan sanaa. Mekko oli kaunis mutta Mara ei oikein on
    56
    707
  2. Miksi ihailet häntä?

Onko jotenkin erityinen?
    Ikävä
    66
    676
  3. Nykäsen Pialta pääsi itku

Nykäsen leski itkee, kun gäntä ei kutsuttu vastaanottamaan Matti Nykäselle Urheilugaalassa myönnettyä palkintoa urheilun Hall of Fameen pääsystä. Palk
    36
    619
  4. Martina häikäisi Venla -gaalassa

Martina sai kehuja sekä puvustaan että kauneudestaan.
    55
    374