Moi!, haluaisin kysyä että voiko sijaisvanhemmaksi ryhtyä aikuinen ihminen, joka ei ole käynyt pride valmennusta? Olen itse siis semmosessa työssä että tapaan sossuja päivittäin ja he ovat niikun kollegoitani. Olen tämän lapsen ammatillinen tukihenkilö, jonka sijaisvanhemmaksi haluaisin ryhtyä, kun hänelle etsitään sijaisperhettä. Niin mietin että pystynkö ryhtymään sijaisvanhemmaksi, vaikka en olisi käynyt tuota kurssia, koska se sijoitus pitäisi tehdä ”kiireellisesti” eli tässä loka marraskuun aikana ja olen käytännössä sossu itse ammatiltani.
VOIKO OLLA SIJAISVANHEMPI VAIKKA (EI) OLISI KÄYNYT PRIDE VALMENNUSTA?
5
131
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, voit alkaa sijariksi. Monet ovat käyneet kurssin jälkeenpäin.
- Anonyymi
Monet eivät ole käyneet ollenkaan.
- Anonyymi
Yleensä kuka vaan kelpaa.
- Anonyymi
Lain mukaan pitää olla koulutus. Ei kelpaa kuka tahansa nykyisin.
- Anonyymi
Niin paitsi...paitsi... ja paitsi.... ja lapsia ei saa olla ylipaikoilla paitsi....ja paitsi...ja paitsi...
Ja rahanahneet löytäväty nuo porsaanreijät.
Ja noin 30 tunnin kurssia ei voi parhaalla tahdollakaan kutsua koulutukseeksi.
Narsistit ja manipulaattorit ja valtaa käyttävät verkostohämähäkit aikuisine lapsineen naruttavat pikku Priden vetäjiä mennen tullen. Arvatkaa ketkä kärsii? Nimimerkillä kokemusta on.
Meidän tapauksessa Rouva lukki totesi: "Meidän Ville ei tykkää koulutuksista, joten ei sitä voi pakottaa sinne..." Tässä vaiheessa inhottava kalman talo oli jo täynnä eri-ikäisiä lapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861809Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1361260YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621090- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan77897Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84838Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029826Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.124799