Moi. Ostin rikkinäisen mopon ja vaihoin uuden sylkkäsarjan noh kun olin kiristämässä pytyn pultteja yks antoi periksi. En jaksanut korjata sitä ja lähdin ajelemaan. Yritin keulia noh ei onnistunut koska ei ole vääntöä vaikka huudatan mopoa 9000 kierroksissa ja päästän kytkimestä nopeasti irti keula ei nouse senttiäkään. En ole kyllä varma johtuuko ongelma tästä koska en ole ajanut tätä mopoa ennen sylkkäsarjan vaihtoa. Katsoin tulpan oli hyvön värinen, säädin kytkintä ei auttanu. Edellinen omistaja vaihtanut kytkinlevyt ja laittoi 10w40 öljyä sinne. Joten johtuuko se tosta periksi antaneesta pultista?
Moponi on siis yamaha dt50 v08
Kuriton gianellin tehoputkisto
Uusi sylkkäsarja on tnt halppis 60e vai mitä se oli, että voiko myös johtua tuosta koska se mäntä tuntui aika kevyeltä.
Moposta loppuu vääntö. en voi kytkin pommittaa a.
Anonyymi
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285440
- 1661915
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591551Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike271225- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701114viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101043Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan451017- 38895