Fuchalin bussiliikenne

Anonyymi

Hei minkälaista kokemusta teillä on Funchalin busseista? Onko jossain olemassa jotain bussireitti karttaa ja mikä bussi menee mihinkin? Mites maksaminen tapahtuu? Pitääkö ostaa jostain automaatista lippu vai voiko maksaa kuskille suoraan? Onko jotain turistilippuja?

7

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyviä. On. Rahalla. Ei. Voi. Ei.

• Anonyymi

Laita hakuun " Horários do Funchal ".
      Sieltä löytyy asiaan liittyvää tietoa. Voit ladata/tulostaa/katsella saaren bussiaikataulut pdf-tiedostoina myös englanniksi.
      Voi ladata etukäteen kännykkään,näppärää.
      Suoraa linkkiä en valitettavasti laita,koska fiksu ylläpito poistaisi sen.

• Anonyymi

Kioskeista ja monesta myymälästä sekä bussifirman kojuista voi ostaa esim. päivälippuja. Tarkemmin lipputyypit löydät heidän nettisivuilta.
      Ne kartonkiset liput hajoavat/hukkaavat tietonsa helposti, joten käsiteltävä varoen.

• Anonyymi

Missä te niitä kartonkilippuja jauhatte? Mulla ja vaimolla kestänyt kahteen kertaan kaksi viikkoa se loman alussa ostettu, ja tankattukin välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä te niitä kartonkilippuja jauhatte? Mulla ja vaimolla kestänyt kahteen kertaan kaksi viikkoa se loman alussa ostettu, ja tankattukin välillä.

9 kertaa ostanut ja kaksi kertaa se on lopettanut toimintansa ennen kuin päivät on täynnä.
        Ja pitopaikkana lompakon luottokorttitasku, muiden korttien pitäessä sen suorana.
        Eikä ole ollut ihan kännykän vieressä. Käsilaukussa varmaan pysyy varmemmin kunnossa.

• Anonyymi

Mites taksit? Onko taksilla meno hintavaa ja onko huijareita? Pitääkö ennen matkaa sopia hinta vai voiko luottaa, että mittarit on oikein säädetty?

• Anonyymi

Jos et sovi, niin mittarin päällelaitto "unohtuu". Koettu tuokin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4193
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2905
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      47
      2827
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2583
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2555
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      321
      2521
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2119
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1855
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1517
    Aihe