Fuchalin bussiliikenne

Anonyymi

Hei minkälaista kokemusta teillä on Funchalin busseista? Onko jossain olemassa jotain bussireitti karttaa ja mikä bussi menee mihinkin? Mites maksaminen tapahtuu? Pitääkö ostaa jostain automaatista lippu vai voiko maksaa kuskille suoraan? Onko jotain turistilippuja?

7

346

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyviä. On. Rahalla. Ei. Voi. Ei.

• Anonyymi

Laita hakuun " Horários do Funchal ".
      Sieltä löytyy asiaan liittyvää tietoa. Voit ladata/tulostaa/katsella saaren bussiaikataulut pdf-tiedostoina myös englanniksi.
      Voi ladata etukäteen kännykkään,näppärää.
      Suoraa linkkiä en valitettavasti laita,koska fiksu ylläpito poistaisi sen.

• Anonyymi

Kioskeista ja monesta myymälästä sekä bussifirman kojuista voi ostaa esim. päivälippuja. Tarkemmin lipputyypit löydät heidän nettisivuilta.
      Ne kartonkiset liput hajoavat/hukkaavat tietonsa helposti, joten käsiteltävä varoen.

• Anonyymi

Missä te niitä kartonkilippuja jauhatte? Mulla ja vaimolla kestänyt kahteen kertaan kaksi viikkoa se loman alussa ostettu, ja tankattukin välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä te niitä kartonkilippuja jauhatte? Mulla ja vaimolla kestänyt kahteen kertaan kaksi viikkoa se loman alussa ostettu, ja tankattukin välillä.

9 kertaa ostanut ja kaksi kertaa se on lopettanut toimintansa ennen kuin päivät on täynnä.
        Ja pitopaikkana lompakon luottokorttitasku, muiden korttien pitäessä sen suorana.
        Eikä ole ollut ihan kännykän vieressä. Käsilaukussa varmaan pysyy varmemmin kunnossa.

• Anonyymi

Mites taksit? Onko taksilla meno hintavaa ja onko huijareita? Pitääkö ennen matkaa sopia hinta vai voiko luottaa, että mittarit on oikein säädetty?

• Anonyymi

Jos et sovi, niin mittarin päällelaitto "unohtuu". Koettu tuokin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      228
      1046
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      864
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      821
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      219
      801
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      69
      696
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      56
      638
    7. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    8. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      85
      553
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      513
    10. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      37
      499
    Aihe