Anu äänestykseen vihdoin

Anonyymi

Tällä viikolla ei kannata äänestää Villeä, Jukkaa, Miraa, koska ovat äänestyksessä asukkaitten toimesta muutenkin muina viikkoina. Nyt äänestetään niitä jotka ei muuten joutuisi! Käyttäkää järkeä.
Anu äänestykseen niin ei jää tylsä viimeisille viikoille, ja ei pilaa Helmerin peliä.
Anu nimennyt rahnojen takia, ei kestä hävitä miehille, ei uskalla siirtää nukkumapaikkaa helmerin kanssa erilleen, pelkääkö mitä tekee vai ei tykkääkään helmeristä??

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Niinhän tämä pitäisi tehdä mutta kun äänestäjät nyt koskaan ei osaa toimia oikein.
      Minähän en äänestä lainkaan koska en luota äänten oikeellisuuteen.

    • Anonyymi

      Olen vähän samaa mieltä... Äänestykseen olisi mahdollista saada myös Kevin tai Krisu tai Milla! Toisena vaihtoehtona Ville ja Mira vastakkain.

      Jukka on minun suosikkini - hän nyt ainakaan ei kuulu häätöön parhaine juttuineen! :D Harmi että lapsukaiset eivät ymmärrä aikuisten jutusteluja... :)

      • Anonyymi

        Heihaloo! Jukka?! :)
        Niin syyntakeeton olemassa oloonsa mutta sen jutut on kyllä niin myötähäpeän tunteita herättäviä.
        Jos olisit hiventäkään kartalla niin tietäisit että Krisu on katsojien ehdoton suosikki.
        En ihan tajua miksi mutta kun vaan on.


    • Anonyymi

      Mä laittaisin Anun tai Kevinin talosta ulos. Tai tietysti kiukuttelevan Miran kaikkine irtoletteineen.

    • Anonyymi

      Ville, Mira, Krisu tai Kevin häätöön, kiitos.

      Tuotanto ei tykkää siitä, että Jukka onkin se talon kiinnostavin asukas - ei missään nimessä Jukkaa häätöön :)

      • Anonyymi

        Jukka ei ole mikään kiinnosta. Selän takana puhuva kaksinaamainen ja aikamoisen mitätön asukas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jukka ei ole mikään kiinnosta. Selän takana puhuva kaksinaamainen ja aikamoisen mitätön asukas.

        Joudut kyllä selittämään juurta jaksain tuon kaksinaamaisuuden! Jos yhtään itse harrastat kommunikointia omassa elämässäsi, niin ymmärrät, että toisinaan meillä kaikilla on tapana puhua toisista selän takana, koska haemme ymmärrystä asioihin. Jukka ei harrasta mustamaalaamista, hän lähinnä käsittelee asioita, selittää niitä ja kuuntelee muitten mielipiteitä päästäkseen kärryille siitä missä itse seisoo. En minäkään haluaisi että kamerat seuraisivat minun katsettani ja suutani ja tekemisiäni 24/7 - en jaksaisi miellyttää jokaista arvostelijaa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudut kyllä selittämään juurta jaksain tuon kaksinaamaisuuden! Jos yhtään itse harrastat kommunikointia omassa elämässäsi, niin ymmärrät, että toisinaan meillä kaikilla on tapana puhua toisista selän takana, koska haemme ymmärrystä asioihin. Jukka ei harrasta mustamaalaamista, hän lähinnä käsittelee asioita, selittää niitä ja kuuntelee muitten mielipiteitä päästäkseen kärryille siitä missä itse seisoo. En minäkään haluaisi että kamerat seuraisivat minun katsettani ja suutani ja tekemisiäni 24/7 - en jaksaisi miellyttää jokaista arvostelijaa.....

        Jos joku on jonkun mielestä ärsyttävä ja mustamaalaava, niin se sitten on. Pitääkö sitäkin perustella, jos sinua pidetään pilkun nussija ääliönä? Mielipiteitä saa olla ja pitää. Jotkut katsoo 24/7 ja toiset vain koosteen, niin ei ihme, että mielipiteitä on erilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudut kyllä selittämään juurta jaksain tuon kaksinaamaisuuden! Jos yhtään itse harrastat kommunikointia omassa elämässäsi, niin ymmärrät, että toisinaan meillä kaikilla on tapana puhua toisista selän takana, koska haemme ymmärrystä asioihin. Jukka ei harrasta mustamaalaamista, hän lähinnä käsittelee asioita, selittää niitä ja kuuntelee muitten mielipiteitä päästäkseen kärryille siitä missä itse seisoo. En minäkään haluaisi että kamerat seuraisivat minun katsettani ja suutani ja tekemisiäni 24/7 - en jaksaisi miellyttää jokaista arvostelijaa.....

        Kun Jukka kuuli, että yleisö päättää häätöön menijät, niin alkoi selkeästi filmaamaan.
        Samoin mielistelee asukkaita, ettei kukaan äänestäis häntä. Tämän sanoi itse pk-huoneessa.


    • Anonyymi

      En kyllä ymmärrä miksi tuota Keviniä niin hehkutetaan. Nitisee ja natisee äänellään. Ihme keikistelyä ja itsensä ihailua peilistä. Auta jos häbtä arvostelee itse kyllä haukkuu Krisua rumaksi tämän tästä. Sateenkaari ihmiset nyt vain äänestävät häntä piste. Kimmo on kiva homo, jörkevä eikä siitä tee numeroa. Muuutta kyllä Krisu on mun suosikki

    • Anonyymi

      Tänään ääniä Anulle niin tulee jännä ilta monelle..

      • Anonyymi

        Jukka on todella kaksinaamainen. Tunnen todella myötähäpeää, kun esittää Keviniä, tuossa roolileikissä. Menee liian pitkälle. On toisin sanoen "ilkeä" ei viihdyttävä. Jukka ulos tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jukka on todella kaksinaamainen. Tunnen todella myötähäpeää, kun esittää Keviniä, tuossa roolileikissä. Menee liian pitkälle. On toisin sanoen "ilkeä" ei viihdyttävä. Jukka ulos tänään.

        Joo ja Anuhan oli hurmaava kun esitti Krisua, eikös niin. Honkkelia ei saa matkia, mutta kuita kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jukka on todella kaksinaamainen. Tunnen todella myötähäpeää, kun esittää Keviniä, tuossa roolileikissä. Menee liian pitkälle. On toisin sanoen "ilkeä" ei viihdyttävä. Jukka ulos tänään.

        Jukka oli paras noissa roolileikeissä. Aivan loistava suoritus ja Kevinkin piti siitä.


    • Anonyymi

      Komppaan, Anu ulos !!!

    • Anonyymi

      Äänet mitäänsanomattomalle anulle. Ei osaa muuta kuin maata ja pidellä ruokakuppia leuan alla ja helmeriä mahan päällä?

    • Anonyymi

      Anu ja Helmeri on nyt äänestettävä ulos. Kamala ala-koulupari.

      • Anonyymi

        Anu laittoin pikkumekon ylleen ja tanssii kuin viisivuotias paljain jaloin ja kyttäis röökii. Hei äiti ja isi mä on tässä, kehukaa minua enko ookki kaunis. Ville kyllä kehuikin napaidan ja piukkojen housujen asua alkuillasta.
        On siinä meillä aikuinen nainen.


    • Anonyymi

      Miten ne ilkeää ja kyllä ne ilkeää. Myötähäpeää. Hienohelmoja.

    • Anonyymi

      Anu oli tällä viikolla äänestyksessä,... Mira veti pitemmän korren.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe