Koirankakkaniksejä - Kiitos!

Anonyymi

Olen kyr******nyt. Pihassani on kasvimaa, jonka laitoin kuntoon viikko sitten. On siis nyt mullalla paitsi että kun persiljat olivat vielä hyviä, en poistanut ja olen niitä poiminut ruokaan.
Järkytyksekseni juuri huomasin, että multaan oli ilmestynyt viisi isoa koirankakkakasaa. Ei ole koskaan ennen ollut.
Ilmeisesti alueelle on muuttanut uusi asukas koirineen. Eikä osaa tapoja. Koska kasvimaa sijoittuu ikkunoihini nähden siten, etten näe ulos muuten kuin ääreen istumalla, en sellaista jouda, enkä kotonakaan koko aikaa ole.
Nyt konsteja, Kiitos!! Ketunrautoja en omista enkä tiedä olisiko luvallista, eli mihinkään lainvastaiseen pyssyilyyn en ala.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hmmm.....minulla on mökillä käytössä n. 2 metrisen varren päässä pieni lapio jolla viskaan koiranpaskat kauas metsään.
      Minusta voisit tälläisella, tai vastaavalla, heittää tontillesi ilmestyneet läjät naapurin puolelle josta läjät ovat lähtöisinkin.

      Kol kot

    • Laitat koiralle kuvakyltin jossa kakkaavan koiran ylle on vedetty paksut ruksit. Jos se siitä ymmärtäis että kakat on sun kasvimaalla kielletty .

      • Ei koirat siitä kyltistä ymmärrä muuta kuin pisaisevat siihen.
        Eikä ne ymmärrä kasvaako siinä persiljaa vai mitä ruohotupsuja ne on.

        Luultavasti joku päästää koiransa iltapisulle ja sitten ovenraossa vislailee sen takaisin, eikä tiedä mihin koira on käynyt tekemässä tarpeensa. Ei tiedä edes kakkasiko se vai pisaisiko vain.
        Näkyy naapuritalossa joku tekevän iltaisin niin, että koira juoksee tuohon lähimetsikköön ja takaisin sisälle.

        Paras keino siihen on tuo leskenenin esittämä aitaus, sillä onhan muitakin eläimiä liikkeellä kuin koiria, ainakin tässä meillä.


      • Tellukka kirjoitti:

        Ei koirat siitä kyltistä ymmärrä muuta kuin pisaisevat siihen.
        Eikä ne ymmärrä kasvaako siinä persiljaa vai mitä ruohotupsuja ne on.

        Luultavasti joku päästää koiransa iltapisulle ja sitten ovenraossa vislailee sen takaisin, eikä tiedä mihin koira on käynyt tekemässä tarpeensa. Ei tiedä edes kakkasiko se vai pisaisiko vain.
        Näkyy naapuritalossa joku tekevän iltaisin niin, että koira juoksee tuohon lähimetsikköön ja takaisin sisälle.

        Paras keino siihen on tuo leskenenin esittämä aitaus, sillä onhan muitakin eläimiä liikkeellä kuin koiria, ainakin tässä meillä.

        No ei tietenkää ymmärrä. Elä ny ole tosikko🤣🤣


      • siilivain kirjoitti:

        No ei tietenkää ymmärrä. Elä ny ole tosikko🤣🤣

        Tuleeko ihmisestä humoristinen (niinkuin sinä), jos hänen kielletään olemasta tosikko?
        Niinkuin silleen, että "simsalabim, nyt et enää ole tosikko".


      • Tellukka kirjoitti:

        Tuleeko ihmisestä humoristinen (niinkuin sinä), jos hänen kielletään olemasta tosikko?
        Niinkuin silleen, että "simsalabim, nyt et enää ole tosikko".

        Ei varmaan mutta on monta eri tapaa hoksauttaa ihmistä joka ottaa tosissaaan tekstin joka ihan ilmiselvsti on tarkoitettu toteuttamiskelvottomaksi. Vai voiko joku tosissaan luulla että koira ymmärtää kieltotauluja, jäin miettimään.


      • siilivain kirjoitti:

        Ei varmaan mutta on monta eri tapaa hoksauttaa ihmistä joka ottaa tosissaaan tekstin joka ihan ilmiselvsti on tarkoitettu toteuttamiskelvottomaksi. Vai voiko joku tosissaan luulla että koira ymmärtää kieltotauluja, jäin miettimään.

        Joo, että semmosta hunoristia siellä sitten tällä kertaa.
        Minne se huunorintaju aina sitten yhtäkkiä häviääkin kesken kaiken.


      • Tellukka kirjoitti:

        Joo, että semmosta hunoristia siellä sitten tällä kertaa.
        Minne se huunorintaju aina sitten yhtäkkiä häviääkin kesken kaiken.

        Ei kait se mun omalaatuinen huumorintaju mihinkää kadonnut. Jäin vaan miettimään et kaikki ei varmaan ole samalla levelillä. Itekseni nayreskelin et koiralle kyltti mut joku ottikin sen tosisaan näämä.......


      • siilivain kirjoitti:

        Ei kait se mun omalaatuinen huumorintaju mihinkää kadonnut. Jäin vaan miettimään et kaikki ei varmaan ole samalla levelillä. Itekseni nayreskelin et koiralle kyltti mut joku ottikin sen tosisaan näämä.......

        Et sitten ole sellaista kylttiä koskaan nähnyt?
        Vai oletko itseksesi naureskellut, että koiralle kyltti?

        Meillä niitä kuvailemiasi kylttejä näkyy siellä täällä. Pitääkin muistaa remahtaa nauramaan oikein kovalla äänellä, kun seuraavan sellaisen näkee, ettei tosikoksi leimata. Enhän minä onneton ole niitä huunoriksi älynnyt


      • Tellukka kirjoitti:

        Et sitten ole sellaista kylttiä koskaan nähnyt?
        Vai oletko itseksesi naureskellut, että koiralle kyltti?

        Meillä niitä kuvailemiasi kylttejä näkyy siellä täällä. Pitääkin muistaa remahtaa nauramaan oikein kovalla äänellä, kun seuraavan sellaisen näkee, ettei tosikoksi leimata. Enhän minä onneton ole niitä huunoriksi älynnyt

        Voi lapsi rukka..........................................


      • siilivain kirjoitti:

        Voi lapsi rukka..........................................

        Eikö olekin säälittävää.

        Minä lapsirukka vain olen vetänyt koiraa niin, että on pissi roiskuen hyppinyt kaula pitkänä kolmella jalalla eteenpäin pissi roiskuen, kun on alkant pissimään siihen kylttiin, mihin muutkin koirat ovat jättäneet terveisiään.
        Tajuamatta ollenkaan sen kyltin huunoria.
        No ensi kerralla nauran niin, että kylä raikuu ja löysään remmiä, että koira pääsee kakkimaan sen taakse.
        Kiva, kun kerroit sen kyltin olevan korkealevellistä huunoria. Kun eihän me tosikot mistään ...


      • Tellukka kirjoitti:

        Eikö olekin säälittävää.

        Minä lapsirukka vain olen vetänyt koiraa niin, että on pissi roiskuen hyppinyt kaula pitkänä kolmella jalalla eteenpäin pissi roiskuen, kun on alkant pissimään siihen kylttiin, mihin muutkin koirat ovat jättäneet terveisiään.
        Tajuamatta ollenkaan sen kyltin huunoria.
        No ensi kerralla nauran niin, että kylä raikuu ja löysään remmiä, että koira pääsee kakkimaan sen taakse.
        Kiva, kun kerroit sen kyltin olevan korkealevellistä huunoria. Kun eihän me tosikot mistään ...

        Sulla taitaa olla tylsääääääää😁


    • Anonyymi

      Koiranomistajien vika, pahinta kun monet eivät käsitä, että tavallisia koirattomia ihmisiä viduttaa suunnattomasti astua koiranpaskaan, jota TE jätätte koirienne kanssa joka paikkaan: kasvimaille, naapurien nurmikoille, kävelyteille ja metsöpoluille.

    • Rakenna tonttisi ympärille aita. Ja tee portti.
      Koirat eivät hypi yli aitojen tai pensasistutusten.

      • Kyllä hyppii jos tarpeeksi matala aita tai menee läpi jos esim verkkoaidan silmät liian isot.


    • Jospa kävisit keskustelemassa ongelmastasi naapurisi kanssa. Jospa löytäisitte yhdessä keinon torjua ongelmasi. Tuskin hän tahallaan sinulle moisia ongelmia tarjoilee. Saattaa keksiä hyviäkin keinoja ja ongelmasi katoaa tai ainakin pienenee. Niin luulen.

      Onnea ja hyviä päiviä teille!

      • Anonyymi

        Odota pakkasia ja hanki golf-maila. Kierrätyksestä tai kirpikseltä hankittu käytetty maila käy.
        Sitten kunnon swingi sinnepäin, mistä suunnasta kikkareet ovat ilmestyneet.

        Beng


      • Anonyymi kirjoitti:

        Odota pakkasia ja hanki golf-maila. Kierrätyksestä tai kirpikseltä hankittu käytetty maila käy.
        Sitten kunnon swingi sinnepäin, mistä suunnasta kikkareet ovat ilmestyneet.

        Beng

        Ne saattaa kimmota omaan otsaan, jos sattuu swingaamaan ne väärään pihaan.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ne saattaa kimmota omaan otsaan, jos sattuu swingaamaan ne väärään pihaan.

        Pieni riski on otettava.
        Ihmiset voivat saada päähänsä melkein mitä vain.

        Beng


    • Anonyymi

      En yhtään tiedä mistä päin koirat tulevat, kun en ole kertaakaan nähnyt, etten osaa suunnata läjän nakkaamista. Ei ollenkaan lähinaapurista. Aitaa en voi rivitaloasunnon ympärille laittaa ominpäin, Sen pelkän kasvimaan ympärille ehkä voisi laittaa sitä vihreää metalliverkkoaitaa, se voi olla yksi idea. Etsin kaupasta tänään punaista elintarvikeväriä, mutta sitä ei enää ole, ainakaan Prismassa. Ostin nomparellejä, paiskaan niitä ensi yöksi. Vievät ainakin vähän väriä kotiinsa. Nyt olin kuusi tuntia pois kotoa, eikä yhtään kasaa ollut ilmaantunut. Josko sitten aamulla kirmaavat pihalle kun omistaja jossain asunnossa viheltelee ovella, kuten joku ketjussa kertoi.
      No persiljojen syönti ainakin jäi tältä syksyltä. Aloittaja

      • Anonyymi

        Nyt en kyllä ihan tajua että mitä sinä niillä nompparelleilla paiskaat?


    • Anonyymi

      Kasvimaan on märällä mullalla, siinä oli koiran kuopimisen jälkiä ja ne kasat. Siivosin kasat pois. Olisin ripotellut koko alueelle reilusti punaista elintarvikeväriä, jos kaupassa olisi ollut. Se ei ole myrkyllistä ensi kesän viljelylle. Kun ei ollut, ostin nomparellejä, saavat niitä käpäliinsä, toivottavasti turkkiinsakin - paljon ja vievät kotiin.
      Ei kahdeksaan mennessä tänä aamuna ollut koiria tullut, sitten jouduin lähtemään asioille, joilla olen nyt. Naapurin rouva lupasi vähän kyyläillä tilannetta.
      Kun menen kotiin ja jos on käyty, vedän piikkilankaa mullan päälle.

      • Anonyymi

        Karhun rasvaa?

        Beng


    • Anonyymi

      Onko avaaja tehnyt laboranttisen tutkimuksen, että jätöksen ovat juurikin koiran?
      Kyllähän kettuakin ketuttaa paskahätä ja se murjaisee tortut siihen missä on. Kettu rikollisena palaa rikospaikalleen jopa viisi kertaa.
      Myös kissa saattaa suhaista pötköt.

    • Anonyymi

      Mitäs siinä paskoista vouhotatte. Antakaa arvo niillekin. Koirat osaavat niitä arvostaa - jopa syövät toistensa paskoja.

      Niin pitäisi tehdä ihmisenkin, koska nykyajan antibioottihoidot tuhoavat suolistosta tarpeellisia bakteereja.
      Kun käytte laboratorioissa tutkituttamassa itseänne, pyytäkää tutkimaan myös paskanne. Lääkärinne voi antaa teille bakteeripilleri-reseptin. Onhan se asia fiinimpää hoitaa sillä tavalla.

    • Koiran kakat voi panna Persun postilaatikkoon tai Persun postiluukusta persulaan sisssään.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ei tämä liity mitenkään erityisesti Persuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä liity mitenkään erityisesti Persuihin.

        Ei niin ja anteeksi siitä.
        Mutta usein tänne tunkee vajaalla käyvä trolli jolla on joku persu kompleksi oidibus kompleksin jatkeeksi. Siten he eivät pysy asiassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      412
      4377
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      241
      2151
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1590
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1401
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      260
      1159
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1087
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      949
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    Aihe