Alma-kysely:

Perussuomalaiset jyrää !

Halla nousee!

20

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä paljastaa, että PeruSSuomalaiset on sittenkin kotiaan ja isänmaataan puolustavia kansalaisia, ei ulkomaisen pääoman lahjottavissa, joka haluaa jakaa suomen työpaikat Mamuille ja siten ohjata voitot "illaksi kotiin!

      • Anonyymi

        Aekasa ne nousoo ja sitten lässähtäävät kerralla ja kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aekasa ne nousoo ja sitten lässähtäävät kerralla ja kunnolla.

        senpä vuoksi ja siksi pittä nousua kehua, kuin kaunista naista ennen vanhuuttaan..


        elämä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aekasa ne nousoo ja sitten lässähtäävät kerralla ja kunnolla.

        Juu. Tulee Ruskea ja haiseva Tulevaisuus niminen puolue.


      • Anonyymi

        Eikö ne oo venäläisten mielistelijöitä


    • Anonyymi

      Elämä on sitä, että "vanhat" puolueet ovat tavis kansan rajusti pettäneet. PS on paras Suomelle ja Suomalaiselle. EI "ENOILLE".

      • Anonyymi

        PS on paras ,köyhien asialla ,uskokaa jo .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS on paras ,köyhien asialla ,uskokaa jo .

        Kyllä ps oli niin kansan asialla viime hallituksessa. E he he heh. Kaikki lupaukset Petettiin. Ei äärioikeistopuolue ole koskaan Köyhän asialla. Jos on niin voisko joku kertoa että missä ja milloin?!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ps oli niin kansan asialla viime hallituksessa. E he he heh. Kaikki lupaukset Petettiin. Ei äärioikeistopuolue ole koskaan Köyhän asialla. Jos on niin voisko joku kertoa että missä ja milloin?!

        20,4% kannatus kertoo.


    • Perussuomalaiset on selvästi enemmän mies- kuin naisäänestäjien puolue. Joka tapauksessa sen pito eri ikä- ja sosiaaliluokissa on pääosin hyvä.

      Tämä tietää huonoa muun muassa kokoomukselle. Sen kannatus lepää ylemmän keskiluokan varassa.

      Kokoomus yrittää esiintyä ahkerien keskituloisten puolustajana, mutta pitäisi yrittää vielä paljon kovemmin, jos aikoo sieltä hakea lisäkannatusta.
      hallituksessa istuva vasemmistoliitto on Alman mittauksissa nyt luisumassa alaspäin. Puheenjohtaja Li Andersson on vakuuttanut, että puolueen kentällä on oltu tyytyväisiä hallitukseen menoon, mutta tulos ei samaa osoita.

      • pitäisi täsä lähtä maitua ottelemah jah talavikiekot laatucaarah alle nakkamaha, siiss miss se räpylä ja nuoli logo sohommasa, alta 5 kermamitan 100lle, saastearvot puhtaat, hyvä kun sai etes lukemia mitattua, heittämälä katasastuksesta, vai 2 poltinta uusiks, katastaja sano et tämä o vielä niitä autoja joista perikunta tappelee..


        tievoksi vai

        vkloppua, t. ps nouseeh!


    • Anonyymi

      Soinin ja persujen palvoma Trumppi veti joukot syyriasta mistä seurasi sota hallituksen pelätessä seuraavaa pakolaisaaltoa ja mitä edellisen aiheuttanut Trumppi siihen sanoi? No nauroi asialle että hällä väliä eurooppaanhan ne pakolaiset menee (mm Suomeen).

      • Kokomusta niitä hyyssää..halpaatyövoimaa puitää saada, kun epäonnistu valinnanvapaus


      • robusta kirjoitti:

        Kokomusta niitä hyyssää..halpaatyövoimaa puitää saada, kun epäonnistu valinnanvapaus

        Tuo Harakka on kirjoittamaton sivu, mistä tunkiosta nousua löytää?


      • Anonyymi
        robusta kirjoitti:

        Kokomusta niitä hyyssää..halpaatyövoimaa puitää saada, kun epäonnistu valinnanvapaus

        Kokoomus on rikkaiden puolue,keskusta suosii suurta ja komiaa. Kyllä PS on köyhän asialla ja myös pienten eläjien. Mutta aina heitä syrjitään je etitään kaikkea ilkeää kivien ja kantojen alta,vaikkei mitään pahaa ole ollut. Sen näette vielä kansalaiset,kuin he ovat oikeessa monessa asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus on rikkaiden puolue,keskusta suosii suurta ja komiaa. Kyllä PS on köyhän asialla ja myös pienten eläjien. Mutta aina heitä syrjitään je etitään kaikkea ilkeää kivien ja kantojen alta,vaikkei mitään pahaa ole ollut. Sen näette vielä kansalaiset,kuin he ovat oikeessa monessa asiassa.

        lue täältä millä asialla ovat vastarinta.com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus on rikkaiden puolue,keskusta suosii suurta ja komiaa. Kyllä PS on köyhän asialla ja myös pienten eläjien. Mutta aina heitä syrjitään je etitään kaikkea ilkeää kivien ja kantojen alta,vaikkei mitään pahaa ole ollut. Sen näette vielä kansalaiset,kuin he ovat oikeessa monessa asiassa.

        Ps ja kok oikeistopuolueita. Vain rikkaiden ja verohuijareiden asialla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        lue täältä millä asialla ovat vastarinta.com

        millä astialla vastarinta.con on?


    • Anonyymi

      Kun saadaan persujen kannattajat töihin.Ei tarvita työperäistä maahanmuuttoa.

      • Anonyymi

        Ei ne jouva kesäleiriltä töihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe