Loma sauna intissä

Anonyymi

Kun mä olin armeijassa. Jostain levis tieto että mä olin homo. Joku oli vaan kertonut että mä haluun olla Botton. Jonkun leirin jälkeen päästiin lomalle. Kaikki oli olleet pitkään kiinni ja nyt odottivat vaan pääsyä tyttöystävän luokse. Silloin oli sellainen tapa jos itse alikessu ei päässyt lomalle niin se teetti kaikkea hölmöä. Se ties että kaikki tottelee ettei vaan lomalle lähtö siirry.
Ekana piti käydä saunassa. Äkisti se alikessu. Se jolla oli härskit jutut ja homo vitsit, se joka ei päässyt lomalle. Sano että kaikkien pitää puristaa mua pakarasta. Mä oli kuulemma toivonut sit. Se näytti itse esimerkkiä. Sitten sen kaksi kaveria. Kaveri oli ihan hölmistynyt kun kaikki vaan totteli ja puristeli mua.

1

3286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun piti sitten sanoa siinä muiden edessä miten se puristelu meni. Kehuin, tuntu hyvältä. Mä olen odottanut niin kauan. Sain sanottua, ihan niin kuin intissä oli tapana. Se alikessu, se ei vaan osannut lopettaa mitään. Ei edes juoksemista ennen kuin se on törmää seinään. Me käytiin uudestaan suihkussa. Sit se käski mut siihen lauteitten eteen. Mun piti nojata lauteisiin ja muiden piti työntää muna mun reisien väliin. Anus piti jättää rauhaan. Se näytti mallia. Käski muiden runkata, ajatella tyttöystäviä ja seurata muiden suoritusta. Alikessulla oli pitkä muna. Se kun työnty mun reisien väliin niin terska tökki mun kiveksiä. Se kaverit seuras mallia. Oli vitun ihan outo olo. Aliskessun silmät vaan loisti. Kaverit työkki ja siirty sitten lauteille. Kun kaikki oli lauteilla se käski mun runkata siinä kaikkien katsellessa. Multa lensi ihan hyvässä kaaressa. Mielessä häivähti ylpeyden tunne.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4878
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      10
      3320
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      17
      2545
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1633
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1316
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      93
      1249
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      995
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      68
      942
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      855
    Aihe