Intissä käskystä

Anonyymi

Kun mä olin armeijassa. Jostain levis tieto että mä olin homo. Joku oli vaan kertonut että mä haluun olla Botton. Jonkun leirin jälkeen päästiin lomalle. Kaikki oli olleet pitkään kiinni ja nyt odottivat vaan pääsyä tyttöystävän luokse. Silloin oli sellainen tapa jos itse alikessu ei päässyt lomalle niin se teetti kaikkea hölmöä. Se ties että kaikki tottelee ettei vaan lomalle lähtö siirry.
Ekana piti käydä saunassa. Äkisti se alikessu. Se jolla oli härskit jutut ja homo vitsit, se joka ei päässyt lomalle. Sano että kaikkien pitää puristaa mua pakarasta. Mä oli kuulemma toivonut sit. Se näytti itse esimerkkiä. Sitten sen kaksi kaveria. Kaveri oli ihan hölmistynyt kun kaikki vaan totteli ja puristeli mua.

21

10263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä paskin seksitarina ikinä..

      • Anonyymi

        Kumpi noista... vai molemmat? 😂


      • Anonyymi

        Mutta lisää tulee. Paras yhdessä sarjassa.
        Mun piti sitten sanoa siinä muiden edessä miten se puristelu meni. Kehuin, tuntu hyvältä. Mä olen odottanut niin kauan. Sain sanottua, ihan niin kuin intissä oli tapana. Se alikessu, se ei vaan osannut lopettaa mitään. Ei edes juoksemista ennen kuin se on törmää seinään. Me käytiin uudestaan suihkussa. Sit se käski mut siihen lauteitten eteen. Mun piti nojata lauteisiin ja muiden piti työntää muna mun reisien väliin. Anus piti jättää rauhaan. Se näytti mallia. Käski muiden runkata, ajatella tyttöystäviä ja seurata muiden suoritusta. Alikessulla oli pitkä muna. Se kun työnty mun reisien väliin niin terska tökki mun kiveksiä. Se kaverit seuras mallia. Oli vitun ihan outo olo. Aliskessun silmät vaan loisti. Kaverit työkki ja siirty sitten lauteille. Kun kaikki oli lauteilla se käski mun runkata siinä kaikkien katsellessa. Multa lensi ihan hyvässä kaaressa. Mielessä häivähti ylpeyden tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi noista... vai molemmat? 😂

        Mitkä kaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta lisää tulee. Paras yhdessä sarjassa.
        Mun piti sitten sanoa siinä muiden edessä miten se puristelu meni. Kehuin, tuntu hyvältä. Mä olen odottanut niin kauan. Sain sanottua, ihan niin kuin intissä oli tapana. Se alikessu, se ei vaan osannut lopettaa mitään. Ei edes juoksemista ennen kuin se on törmää seinään. Me käytiin uudestaan suihkussa. Sit se käski mut siihen lauteitten eteen. Mun piti nojata lauteisiin ja muiden piti työntää muna mun reisien väliin. Anus piti jättää rauhaan. Se näytti mallia. Käski muiden runkata, ajatella tyttöystäviä ja seurata muiden suoritusta. Alikessulla oli pitkä muna. Se kun työnty mun reisien väliin niin terska tökki mun kiveksiä. Se kaverit seuras mallia. Oli vitun ihan outo olo. Aliskessun silmät vaan loisti. Kaverit työkki ja siirty sitten lauteille. Kun kaikki oli lauteilla se käski mun runkata siinä kaikkien katsellessa. Multa lensi ihan hyvässä kaaressa. Mielessä häivähti ylpeyden tunne.

        Saitko munaa vai pääsittekö lomille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko munaa vai pääsittekö lomille?

        Joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko munaa vai pääsittekö lomille?

        Päästiin lomille. Sain kyllä munaakin. Kerroin tyttöystävälle nukahtaneeni fillarinpäälle ja pudonneeni siihen tangolle. Siksi peppu oli kipeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästiin lomille. Sain kyllä munaakin. Kerroin tyttöystävälle nukahtaneeni fillarinpäälle ja pudonneeni siihen tangolle. Siksi peppu oli kipeä.

        Uusiutuiko tuo intin peppupano? Monelta sait kerralla munaa? Sis sisälle asti vai hankasiko ne vain reisien väliin.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusiutuiko tuo intin peppupano? Monelta sait kerralla munaa? Sis sisälle asti vai hankasiko ne vain reisien väliin.?

        Silloin saunassa puolet porukasta pani reisien väliin ja puolet työnty sisälle peppuun.
        Kyllä se uusiutui. Pienemmällä ryhmällä. Toisaalta ne oli sit tosi innostuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin saunassa puolet porukasta pani reisien väliin ja puolet työnty sisälle peppuun.
        Kyllä se uusiutui. Pienemmällä ryhmällä. Toisaalta ne oli sit tosi innostuneita.

        Kuinka moni laski sisälle peppuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka moni laski sisälle peppuun?

        Silloin saunassa puolet laski sisälle. Sit niissä uusinnoissa kaikki laski sisälle.
        Mutta silloin olikin vähemmän porukkaa. Sellaisia tosiharrastajia vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä kaksi?

        2ei riitä pitää olla ainakin 10


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko munaa vai pääsittekö lomille?

        molempia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusiutuiko tuo intin peppupano? Monelta sait kerralla munaa? Sis sisälle asti vai hankasiko ne vain reisien väliin.?

        monta oli en laskenut kun olin niin orkuissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin saunassa puolet porukasta pani reisien väliin ja puolet työnty sisälle peppuun.
        Kyllä se uusiutui. Pienemmällä ryhmällä. Toisaalta ne oli sit tosi innostuneita.

        mulle kävi niin että itte innostuin varsinki niistä parista suuresta kipu orkku oli niin kivaa jälkeen päin onneks samassa junassa sain istua koko matkan iso kulli pepussa asemaa ennen suuhun laukaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka moni laski sisälle peppuun?

        Peppu tuntuu panon jälkeen ihanalle kun kaveri tai kaverit on laskenut sisään !


    • Anonyymi

      ei intissä tarvinnut käskee aina sai kun anto vaan olipa monenkokosta ja eri kestosta panijaa jotku halus samalla suihin-oton tottakai

      • Anonyymi

        ja aina kun joku halus olin valmis kyllä koko eroja oli jo sillon hyvä kun sai toisen suuhun ei huuto kuulunut


    • Anonyymi

      kun oltiin pitkään kiinni kaikki halus panna mun peppu oli kovilla ja yleensä se isoin säästettiin viimeseks oli mahtavaa 10 kaverin jälkeen saada n.25cm paksua peppua kipeetä mutta vaihtui nautinnoks

      • Anonyymi

        Hae apua. Et ole terve.


    • Anonyymi

      intti ihana paikka ei tarvi käskee annoin aina jos joku pyysi ja kyllä pantiin joskus porukallakin oikeen jonossa odotti vuoroo

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe