Club Unique

Onko kellään kokemusta kyseisestä yrityksestä? Toimii Phuketissa, Thaimaassa.

8

2634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokunen vuosi sitten saivat myytyä jäsenyyden ko.clubiin. silloin pärjättiin suomen kielellä, mutta nykyisin pelataan englannilla . Maksoi noin 13.500,- euroa.
      Tämä ei ole viikko-osake tiettyyn hotelliin vain jäsenyysviikkoi Clubille, joka on varattava etukäteen ja ei välttämättä käsittääkseni ole siinä hotelissa, jota esiteltiin.
      Kannatta tutustua huolella, sillä meidän Suomen kuluttaja oikeudet eivät päde.
      Ja kun nimen paanet papeariin, niin se on sitten siinä.

• Anonyymi

Joo, sama juttu. Koska (ainakin meillä), "ilmaisviikon" saa vain joka toinen vuosi, liittymismaksu, vuosittaiset hallintokulut ja lentoliput huomioiden kalliiksi tulevat nämä lomat. Olisi mielenkiintoista kuulla lisää kokemuksianne.

• Anonyymi

Kokemusta on voimavaroilla,.täysin höpöhöpö toimintaa.uudellaan henkilökohtaisia asioita ja arvoisilla yritetään saada jäseneksi.aikataulu keskustelulle 90min ei riitä,tuplaantuu.en missään takia voi suositella

• Anonyymi

Hyvä paikka , joustava saa vaihtaa minne haluaa .Hallintomaksu minulla 198 $.
      Jos matkustaa 2 kertaa vuodessa niin kannattaa.Jos teet varauksen ajoissa saat lisäviikon aina ilmaiseksi.Myyn omani 10000 € jos joku haluaa,en pysty enää matkustaan.

• Anonyymi

Hmm.. et pysty, vai eikö tuote olekaan loistava. 😄 Eilen käytiin viihdyttämässä itseämme tuolla kusetuksessa, huh mitä touhua.

• Anonyymi

Täyttä huijausta koko firma. Vuosimaksu tulee vaikka sanottu irti.

• Anonyymi

Miten tämän saa peruutettua? Lähtevätkö perimään maksuja?

• Anonyymi

Oltiin myös kuuntelemassa tämä skeida. Esittely kesti paljon kauemmin kuin luvatun 90 min. Tarjoilu oli yksi juoma. (Luvattiin jotain ihan muuta). Ei sillä niin väliä tietenkään, mutta tapa jolla ihmisiä saadaan esittelyyn on huijausta. Luvataan, ruokaa, juomaa ja palkintoja ja pidätellään ihmisiä puoli päivää pilaamassa lomaansa.
      Kun kerromme, että emme aio ostaa mitään, muuttui esittelijä todella asiattomaksi ja töykeäksi. Tämä kertoo jo paljon firmasta.
      Kun kysyimme esittelytilaisuudessa missä kaikki asiakkaat ovat (hotelli sesonki aikaan tyhjänlainen), kertoi esittelijä kaikilla olevan oma uima allas ja siksi eivät ole yleisissä tiloissa. Paskapuhetta tämäkin.
      Älkää missään nimessä sekaantuko millään tavalla kyseiseen firmaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      152
      2954
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      368
      2050
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1805
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1772
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe