Huumoripläjäys

Anonyymi

Minkä elämiseen tai harrastukseen liittyvän taidon haluaisit minulle opettaa?

74

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä.
      En tunne sinua.

      H.

      • Anonyymi

        Koklaisit ainakin, niin kuin olet palstan jokaista läyskää luvannut tehdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koklaisit ainakin, niin kuin olet palstan jokaista läyskää luvannut tehdä.

        "Anonyymi"

        Noh.
        Opettakoon joku heistä sinua.
        Joku, joka tuntee sinut.

        H.


      • Anonyymi

        Etkö keksi mitään taitoa missä olet hyvä? Ja vaikkei tunnekaan, voisit leikitellä ajatuksella.
        Minä voisin tuntematta sinua opastaa; sano sinä mikä on heikko akilleen kantapääsi?


    • Sen että elä murehi sitä mille et mitään voi.

      • Anonyymi

        Hyvän ja tarpeellisen ohjeen allekirjoitan.
        Noudattaminen on vaan vaikeusasteen ääripäätä.


    • Anonyymi

      "Ei vanha koira opi istumaan".
      Yritä sinä opettaa jotain meille !

      • Anonyymi

        Ei ole niin vanhaa, etteikö uudet tuulet saa mielen uudistumaan.
        On päästettävä ote hetkeksi löystymään, jolloin huomaa muutakin kuin tutun ja turvallisen ojankaivuun.


    • Anonyymi

      Voisin antaa sinulle yhden neuvon ....jos matkustat junalla koiran kanssa ...ei kannata ostaa sille istuma paikkaa....
      Kun junalipuntarkastaja tuli kysymään lippua...mies vastasi vihaisesti ...olen ostanut koiralle istumapaikan ja lippu on tässä ....konduktööri siihen ...Samat säännöt silti kaikilla ...ei jalkoja istuimelle...
      mimmimum-..mi

    • Anonyymi

      Jos haluat että rasvaa ei kertyisi sisäelimiin tai mikäli sitä jo on, vähentäisi. Pyöritä lantiota niin että nimenomaan vyötäröön tulee kiertoliike. Saman asian ajaa hulahula-rengas, mutta vaatii tilaa enemmän. Tee se parikymmentä kertaa noin kolmesti päivässä. Ota molempiin käsiin paino ja seiso suorana kädet sivuilla. Keikuta puolelta toiselle hitaasti voimaa käyttäen. Iloista päivää sinulle. Minulle se tulee ilman muuta, odottelen vain kuljetusta mennäkseni katsomaan musikaalia.

      • Anonyymi

        Miksi et kävele musikaalille kun lantiosi on kunnossa?


      • Anonyymi

        Ohjeesi ei ole hullumpi, joka tykkää paikallaan olosta tuossa määrin. Pitänee muistaa, kun oma menovauhtini on hiipumassa.
        Musikaalien antama hyväolo tuntuu kuukausienkin päästä. Olihan esitys sellainen!
        Rentouttavaa sunnuntaita sinulle.


    • Anonyymi

      Opettele tiskaamaan käsin. Se tiskikone (mikä minullakin on) on laiskojen lapaluu.

      • Anonyymi

        Maalla käydessäni on ollut pakko opetella monia alkukantasia taitoja. Tiskaaminen käsin ja vedenkantaminen sisätilaan käyvät jo rutiinilla. Puunhakkuu menee siinä samalla.
        Käsivarret saavat kyytiä lapaluita unohtamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalla käydessäni on ollut pakko opetella monia alkukantasia taitoja. Tiskaaminen käsin ja vedenkantaminen sisätilaan käyvät jo rutiinilla. Puunhakkuu menee siinä samalla.
        Käsivarret saavat kyytiä lapaluita unohtamatta.

        Alkukantaisen vapaa-ajan asuntoni, jota nostalgisesti mummonmökiksikin kehutaan (pienen perunamaan päälle olen laajentanut pihaa), olen säilyttänyt alkukantaisena, jossa viihtyvyytensä eteen on hieman panostettavakin eli kantaa vedet sisään ja ulos, samoin saunaan vedet ja puut, sisälle puut ja tuhkat ulos, pihatöitä ei pilaa tumpelo huoltomies. Mutta silti siellä jää aikaa enemmän rentoutumiseen kuin muka "työleirin" hommiin. En ole ymmärtänyt moista hirviösanaa koskaan.
        Yritän ymmärtää nykyaikaisia, joille perseen pyyhkiminenkin ulko käymälässä on ylivoimainen ponnistus.
        Eli ajattelemisen aihetta avaajallekin ellei peruspönde ilman "mukavuuksia" ole hallussa.


    • Yhdessä tekeminen on hauskempaa, niin uuden oppiminenkin.

      Mulla on pitkät hiukset ja haluaisin paremmin opetella letittämään ne. Voisit olla hyvä avittaja siinä hommassa. Hommataan kirja ja sitten vaan tutkimaan kaavioita ja pian on pää täynnä hauskoja lettejä, ja jos sulla sattuisi olemaan myös pitkät kutrit, keksittäisiin uudet kivat kampaukset kummallekin.
      Vaihtelu virkistää.
      Ensin meinasin vain tilata kampaajalta ajan ja kampauksen ja siinä sivussa hän neuvoisi vinkkejä pään menoksi.

      lapsena pää oli aina letillä, toiselta ohimolta lähti ja kiersi koko pään ja toisella ohimolla oli lopuksi jonninmoinen sykerö rusetteineen.
      Nyt ei rusetteja tarttis sitoa.

      • Anonyymi

        Opetelkaa olemaan kaljuja. Mikään ei ole kauniinpaa kuin kalju nainen ilman lätsää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetelkaa olemaan kaljuja. Mikään ei ole kauniinpaa kuin kalju nainen ilman lätsää.

        Just systerin kanssa mietittiin, jos ja kun tukka liikaa ohenee, niin kumpi tupee parempi Pekkarinen vai Trumppi😂 Vai Leningrad Kaubois😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just systerin kanssa mietittiin, jos ja kun tukka liikaa ohenee, niin kumpi tupee parempi Pekkarinen vai Trumppi😂 Vai Leningrad Kaubois😳

        Kalju. Mutta siihen Leningrad Coupois töyhtö. Keskelle.


      • Anonyymi

        Hmmm, ahaa!
        Voisin enemmän sotkea pitkiä kutrejasi, vaikka sanoisit minkä kutrin otan sormien väliin milloinkin. Olen helposti opetettava tapaus, uudet asiat kiinnostavat aina.
        Olisihan meillä varmaan hauskaa hiustemme kera, se olisi satavarmaa. Pitkää ja pätkää letitellessä. Voisin lainata jostain irtolettejä, värilliset olisivat mun makuun. Eikös se ole nykyajan mukaista hottia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetelkaa olemaan kaljuja. Mikään ei ole kauniinpaa kuin kalju nainen ilman lätsää.

        Opettele hallitsemaan suomen kieltä ja kirjoittamaan.

        Kauniimpaa ei taida ollakaan.

        Niin luulen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalju. Mutta siihen Leningrad Coupois töyhtö. Keskelle.

        Osaatko kirjoittaa?
        Opettele.

        Cowboys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele hallitsemaan suomen kieltä ja kirjoittamaan.

        Kauniimpaa ei taida ollakaan.

        Niin luulen

        Luule mitä luulet, sana on vapaa, kunkin itsensä taiteellisen näkemyksen mukaan.
        Vai onko tämä joku vitun äidinkielen tunti vai kirjoitusalusta, selvitäpä se ensin.


    • Anonyymi

      Paijaa, älä pakota tai pamauta. Kaikkia.

    • Anonyymi

      Vastaan samanmoosesti kuin hunksi, että en tiedä, kun en tunne sinua.
      En ees tiedä oletko mies vai oletko nainen vai oletko muunsukupuolinen.

      Sitäpaitsi oon aika laiskanpuoleinen opettamaan kenellekään yhtään mitään elämiseen liittyvää. Harrastusta voisin opettaa yhenlaista, mutta en ilmatteeksi. Maksusta voisin harkita:)

      Heikunkeikku

      • Anonyymi

        Miksi vetoat tunnettavuuteen? Ajattele että olen IHMINEN. Minullakaan ei ole tietoa sinun sukupuolesta, ei muidenkaan kirjoittajien.
        Kirjoittaminen asioista ei vaadi välttämättä tunnettavuutta, jos haluaa kommentoida aiheeseen. Ketju pohjautuu vähemmän riitaisuuteen tai ilkeämieliseen väittelyyn.
        Onko harrastuksetkaan tänä päivänä enää ohjelmoitu erikseen miehille tai naisille. Mielestäni ei, jos joku harrastus kiinnostaa, niin siitä vaan seikkailuun mukaan.
        Raotatko harrastusta, mikä maksaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vetoat tunnettavuuteen? Ajattele että olen IHMINEN. Minullakaan ei ole tietoa sinun sukupuolesta, ei muidenkaan kirjoittajien.
        Kirjoittaminen asioista ei vaadi välttämättä tunnettavuutta, jos haluaa kommentoida aiheeseen. Ketju pohjautuu vähemmän riitaisuuteen tai ilkeämieliseen väittelyyn.
        Onko harrastuksetkaan tänä päivänä enää ohjelmoitu erikseen miehille tai naisille. Mielestäni ei, jos joku harrastus kiinnostaa, niin siitä vaan seikkailuun mukaan.
        Raotatko harrastusta, mikä maksaa?

        """Minkä elämiseen tai harrastukseen liittyvän taidon haluaisit minulle opettaa?"""

        Etpä rajaa kysymyksessä mitään. Jokuhan voisi ehdottaa, että haluaa opettaa sinulle seksin jaloja taitoja. Silloin kyllä sukupuolellakin alkaa olla väliä ellet ole poikkeava.

        Esimerkiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        """Minkä elämiseen tai harrastukseen liittyvän taidon haluaisit minulle opettaa?"""

        Etpä rajaa kysymyksessä mitään. Jokuhan voisi ehdottaa, että haluaa opettaa sinulle seksin jaloja taitoja. Silloin kyllä sukupuolellakin alkaa olla väliä ellet ole poikkeava.

        Esimerkiksi.

        En rajaakaan, aihe on puoleltani vapaa.
        Mutta kun kukaan ei ole ehdottanut ihon alle menemistä, ovat siis fiksuja kohdallani.
        Jalot taidot ovat yhtä lailla kummankin sukupuolen hallittavissa. Miessukupuoli ei voi pitää taitoja yksinoikeudella itsellään.
        En ole poikkeava, vaan erittäin haasteellinen.


      • Anonyymi

        Siis rahasta voisit tarjota eri sukupuolille palvelusta.
        Kuulostaa hämmästyttävältä. En olisi arvannut, että sinä voisit myydä jatain sellaista. Huuups, onpa sekin tapa tienata.

        Paljonko veloitat per tunti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis rahasta voisit tarjota eri sukupuolille palvelusta.
        Kuulostaa hämmästyttävältä. En olisi arvannut, että sinä voisit myydä jatain sellaista. Huuups, onpa sekin tapa tienata.

        Paljonko veloitat per tunti?

        Siis rahasta voisit tarjota eri sukupuolille palvelusta.
        Kuulostaa hämmästyttävältä. En olisi arvannut, että sinä voisit myydä jatain sellaista. Huuups, onpa sekin tapa tienata.

        Paljonko veloitat per tunti?

        Kenelle kohdistit vastauksen, kysyy aloittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis rahasta voisit tarjota eri sukupuolille palvelusta.
        Kuulostaa hämmästyttävältä. En olisi arvannut, että sinä voisit myydä jatain sellaista. Huuups, onpa sekin tapa tienata.

        Paljonko veloitat per tunti?

        Kenelle kohdistit vastauksen, kysyy aloittaja?

        Luultavasti heikunkeikulle.
        Heikunkeikku ei opeta mitään ilmatteeksi vaan myy rahasta pianonsoittoa.

        Kopio:

        """""Vastaan samanmoosesti kuin hunksi, että en tiedä, kun en tunne sinua.
        En ees tiedä oletko mies vai oletko nainen vai oletko muunsukupuolinen.

        Sitäpaitsi oon aika laiskanpuoleinen opettamaan kenellekään yhtään mitään elämiseen liittyvää. Harrastusta voisin opettaa yhenlaista, mutta en ilmatteeksi. Maksusta voisin harkita:)

        Heikunkeikku"""""


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vetoat tunnettavuuteen? Ajattele että olen IHMINEN. Minullakaan ei ole tietoa sinun sukupuolesta, ei muidenkaan kirjoittajien.
        Kirjoittaminen asioista ei vaadi välttämättä tunnettavuutta, jos haluaa kommentoida aiheeseen. Ketju pohjautuu vähemmän riitaisuuteen tai ilkeämieliseen väittelyyn.
        Onko harrastuksetkaan tänä päivänä enää ohjelmoitu erikseen miehille tai naisille. Mielestäni ei, jos joku harrastus kiinnostaa, niin siitä vaan seikkailuun mukaan.
        Raotatko harrastusta, mikä maksaa?

        "Miksi vetoat tunnettavuuteen?"
        Tietysti sillä on merkitystä.
        Mun alla oleva "Esimerkiksi"-tyyppi kirjoitti yhen esimerkin, joka on hyvä esimerkki.

        Kyllähän harrastukset maksaa, oli kyse mistä harrastuksesta tahansa.

        Minä tarkoitin pianonsoittoa edellisessä viestissäni, niin kuin tuolla alempana yksi arvasikin.
        Se on yks harrastus, jota voisin opettaa miehelle tai naiselle.

        Heikunkeikku


    • Anonyymi

      Ole ihminen. Älä ole rasisti. Se on hyvä elämisentaito.
      Missä olisi rasistivapaa vyöhyke ? Opeta se minulle.

      • Anonyymi

        Kun pysyy poissa suomi24:stä on jo aika semirasistivapaalla vyöhykkeellä.
        Suomi24 on rasistien pesä.


      • Anonyymi

        Mielestäni olen suvaitsevainen ihminen suuressa määrin. Erilaiset asiat koettelevat ihmistä. Rasistisuus on vahvasti edustettuna nykyaikana, joka on istunut kulttuuriimme enenevässä määrin.
        Rasistialue on vaikeasti määriteltävissä. Koetut omat kokemukset, tapaamiset eri kulttuurissa olevien kanssa luovat aiheelle pohjaa.
        Vähemmistöryhmät ovat ok, vaikkakin heidän kautta rasistisuus antaa oman panoksen meidän ajatusmaailmaan. Ajattelen välillä itsekin näin kaikesta huolimatta.
        Oletko miettinyt kuinka rasistisuus on vaikuttanut omaan elämääsi. Vai onko rasistinen ajattelutapa tullut yhteiskunnan taholta, jolloin olet kääntynyt rasistivastaiseksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni olen suvaitsevainen ihminen suuressa määrin. Erilaiset asiat koettelevat ihmistä. Rasistisuus on vahvasti edustettuna nykyaikana, joka on istunut kulttuuriimme enenevässä määrin.
        Rasistialue on vaikeasti määriteltävissä. Koetut omat kokemukset, tapaamiset eri kulttuurissa olevien kanssa luovat aiheelle pohjaa.
        Vähemmistöryhmät ovat ok, vaikkakin heidän kautta rasistisuus antaa oman panoksen meidän ajatusmaailmaan. Ajattelen välillä itsekin näin kaikesta huolimatta.
        Oletko miettinyt kuinka rasistisuus on vaikuttanut omaan elämääsi. Vai onko rasistinen ajattelutapa tullut yhteiskunnan taholta, jolloin olet kääntynyt rasistivastaiseksi?

        "Anonyymi"

        En voi sille mitään että olen ihminen, joka ei pysty luotettavasti valehtelemaan.
        Ei edes nimi-merkkiään.
        Valehteleminen ei ole minun juttuni.
        -
        Joka-puolella meuhkataan myös rasisteista.
        Minä olen rasistinen Demokraatti, joka äänestää Perus-Suomalaisia.
        Poistuin kauas Demokratian Diktaattoreista.
        Demarit tekivät minusta rasistin.
        Olen myös puhdas-sieluinen rasisti, joka ei voi kannattaa yli-kansoitusta täysin sydämin.
        Vaikka siinä kirjassa siihen kehotetaankin.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        En voi sille mitään että olen ihminen, joka ei pysty luotettavasti valehtelemaan.
        Ei edes nimi-merkkiään.
        Valehteleminen ei ole minun juttuni.
        -
        Joka-puolella meuhkataan myös rasisteista.
        Minä olen rasistinen Demokraatti, joka äänestää Perus-Suomalaisia.
        Poistuin kauas Demokratian Diktaattoreista.
        Demarit tekivät minusta rasistin.
        Olen myös puhdas-sieluinen rasisti, joka ei voi kannattaa yli-kansoitusta täysin sydämin.
        Vaikka siinä kirjassa siihen kehotetaankin.

        H.

        ...Sosialistisista Demokratian Diktaattoreista.

        H.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni olen suvaitsevainen ihminen suuressa määrin. Erilaiset asiat koettelevat ihmistä. Rasistisuus on vahvasti edustettuna nykyaikana, joka on istunut kulttuuriimme enenevässä määrin.
        Rasistialue on vaikeasti määriteltävissä. Koetut omat kokemukset, tapaamiset eri kulttuurissa olevien kanssa luovat aiheelle pohjaa.
        Vähemmistöryhmät ovat ok, vaikkakin heidän kautta rasistisuus antaa oman panoksen meidän ajatusmaailmaan. Ajattelen välillä itsekin näin kaikesta huolimatta.
        Oletko miettinyt kuinka rasistisuus on vaikuttanut omaan elämääsi. Vai onko rasistinen ajattelutapa tullut yhteiskunnan taholta, jolloin olet kääntynyt rasistivastaiseksi?

        Kai se on sisäsyntyistä, että on aina pitänyt ihmisiä samanarvoisina
        olosuhteista riippumatta, omista ja toisen.
        Ei ole huonoja ihmisiä,
        mutta on huonoja olosuhteita.
        Huonot olosuhteet
        eivät tee kenestäkään huonoa ihmistä,
        vaikka olosuhteitten pakko
        voi muokata ihmistä.

        Itselleni ei ollut rasismia olemassakaan koskaan.
        En ole siis mitenkään kääntänyt kelkkaani,
        "kääntynyt rasisminvastaiseksi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni olen suvaitsevainen ihminen suuressa määrin. Erilaiset asiat koettelevat ihmistä. Rasistisuus on vahvasti edustettuna nykyaikana, joka on istunut kulttuuriimme enenevässä määrin.
        Rasistialue on vaikeasti määriteltävissä. Koetut omat kokemukset, tapaamiset eri kulttuurissa olevien kanssa luovat aiheelle pohjaa.
        Vähemmistöryhmät ovat ok, vaikkakin heidän kautta rasistisuus antaa oman panoksen meidän ajatusmaailmaan. Ajattelen välillä itsekin näin kaikesta huolimatta.
        Oletko miettinyt kuinka rasistisuus on vaikuttanut omaan elämääsi. Vai onko rasistinen ajattelutapa tullut yhteiskunnan taholta, jolloin olet kääntynyt rasistivastaiseksi?

        Suurella osalla suomalaisista vieraaseen kulttuuriin tutustuminen ja hyväksyminen on ollut sitä, että turisti rysien krääsä kojuilla kohdannut "kohteliaan" ja turistia "kehuvan" myyjän, joka vuolaasti on "kiinnostunut" turistista ja hänen kotimaastaan, ja saa hölmön turitin ostamaan sitä ja tätä ylihintaan.

        Kun urpo palaa suomeen, se kehuu maasta taivaaseen kuinka ihania ja ystävällisiä ihmisiä siellä alanyan ja kreetan rannoilla oli. Samaan aikaan se vieras kansalainen kavereineen naureskelee siellä partaansa tai kämmenensä sisälle.
        Nykyisin he ottavat jo kuviakin salaa siitä "pokastaan" ja arvostelevat jälkeenpäin milloin mitäkin kohtaa turistissa, yleensä naisessa.

        Ja tämä tarina on tosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni olen suvaitsevainen ihminen suuressa määrin. Erilaiset asiat koettelevat ihmistä. Rasistisuus on vahvasti edustettuna nykyaikana, joka on istunut kulttuuriimme enenevässä määrin.
        Rasistialue on vaikeasti määriteltävissä. Koetut omat kokemukset, tapaamiset eri kulttuurissa olevien kanssa luovat aiheelle pohjaa.
        Vähemmistöryhmät ovat ok, vaikkakin heidän kautta rasistisuus antaa oman panoksen meidän ajatusmaailmaan. Ajattelen välillä itsekin näin kaikesta huolimatta.
        Oletko miettinyt kuinka rasistisuus on vaikuttanut omaan elämääsi. Vai onko rasistinen ajattelutapa tullut yhteiskunnan taholta, jolloin olet kääntynyt rasistivastaiseksi?

        Jos olet suvaitseva, niin ole sitä kaikkia kohtaan. Suvaitsevaisuus menettää arvonsa, jos suvaitaan vain sellaista mistä itse tykkää.


      • Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        En voi sille mitään että olen ihminen, joka ei pysty luotettavasti valehtelemaan.
        Ei edes nimi-merkkiään.
        Valehteleminen ei ole minun juttuni.
        -
        Joka-puolella meuhkataan myös rasisteista.
        Minä olen rasistinen Demokraatti, joka äänestää Perus-Suomalaisia.
        Poistuin kauas Demokratian Diktaattoreista.
        Demarit tekivät minusta rasistin.
        Olen myös puhdas-sieluinen rasisti, joka ei voi kannattaa yli-kansoitusta täysin sydämin.
        Vaikka siinä kirjassa siihen kehotetaankin.

        H.

        Painotat valehtelua, ei siinä mitään huonoa olekaan.
        Oletko ajatellut, että voi ja saa jättää "asioista" ottamatta kantaa radikaalisti? Luonteen lujuus vaikuttaa asioiden etenemiseen tai niiden vastaanottamiselle.
        Rasistinen ihminen ei anna minä-itselle hyviä tuntemuksia tuntiessa ns vihaa-katkeruutta asioihin, jotka vaikuttavat sinuun itseesi.
        Ilmeisesti haluaisit päästä rasistisuudesta, koska olet lukenut kirjallisuutta aiheesta.

        Vaikutat jämerältä musta-valko nimimerkiltä. Ajattele myös muita värejä, ajatuksia, ajan henkeä, muita puolueita.
        En ole koskaan ollut demari enkä sellaiseksi tule. Mutta enhän minä saa ajatuksillani-teoillani muuttua rasistiseksi pallopääksi tiedostamatta muitakin näkemyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painotat valehtelua, ei siinä mitään huonoa olekaan.
        Oletko ajatellut, että voi ja saa jättää "asioista" ottamatta kantaa radikaalisti? Luonteen lujuus vaikuttaa asioiden etenemiseen tai niiden vastaanottamiselle.
        Rasistinen ihminen ei anna minä-itselle hyviä tuntemuksia tuntiessa ns vihaa-katkeruutta asioihin, jotka vaikuttavat sinuun itseesi.
        Ilmeisesti haluaisit päästä rasistisuudesta, koska olet lukenut kirjallisuutta aiheesta.

        Vaikutat jämerältä musta-valko nimimerkiltä. Ajattele myös muita värejä, ajatuksia, ajan henkeä, muita puolueita.
        En ole koskaan ollut demari enkä sellaiseksi tule. Mutta enhän minä saa ajatuksillani-teoillani muuttua rasistiseksi pallopääksi tiedostamatta muitakin näkemyksiä.

        Hunksz kulkee laput silmillään kuin ravihevonen, vain yksi suunta on hänelle oikea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Painotat valehtelua, ei siinä mitään huonoa olekaan.
        Oletko ajatellut, että voi ja saa jättää "asioista" ottamatta kantaa radikaalisti? Luonteen lujuus vaikuttaa asioiden etenemiseen tai niiden vastaanottamiselle.
        Rasistinen ihminen ei anna minä-itselle hyviä tuntemuksia tuntiessa ns vihaa-katkeruutta asioihin, jotka vaikuttavat sinuun itseesi.
        Ilmeisesti haluaisit päästä rasistisuudesta, koska olet lukenut kirjallisuutta aiheesta.

        Vaikutat jämerältä musta-valko nimimerkiltä. Ajattele myös muita värejä, ajatuksia, ajan henkeä, muita puolueita.
        En ole koskaan ollut demari enkä sellaiseksi tule. Mutta enhän minä saa ajatuksillani-teoillani muuttua rasistiseksi pallopääksi tiedostamatta muitakin näkemyksiä.

        "Anonyymi"

        Tämän vuoden loppuessa olen 70v.
        60-luvun hippi vieläkin silti.
        Kannatin kuitenkin silloinkin Vietnamin-sotaa.
        Outo juttu.
        Kavereita kaikkosi.
        Mutta ei yksikään tyttösistäni.
        Niin oli se silloinkin rakkautta.
        -
        Ei minuun vaikuta enää mikään.
        Minä kuitenkin voin vaikuttaa.
        Tai...mutta...noh...
        uskoisin.
        -
        Niin, rehellisellä on aina yksi ja ainoa nimi-merkki.
        Anonyymillä valehtelijalla ei.

        H.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet suvaitseva, niin ole sitä kaikkia kohtaan. Suvaitsevaisuus menettää arvonsa, jos suvaitaan vain sellaista mistä itse tykkää.

        Totta.
        Suvaitsevaisuus on ajatuksia että tekoja.
        Teot vaativat välillä taloudellista uhrautumista. Kuinka moni on valmis uhraamaan esim rahaa toisen eteen saamatta edes kiitosta. Monisyinen aihe itselleni, kuinka toimia.


      • Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Tämän vuoden loppuessa olen 70v.
        60-luvun hippi vieläkin silti.
        Kannatin kuitenkin silloinkin Vietnamin-sotaa.
        Outo juttu.
        Kavereita kaikkosi.
        Mutta ei yksikään tyttösistäni.
        Niin oli se silloinkin rakkautta.
        -
        Ei minuun vaikuta enää mikään.
        Minä kuitenkin voin vaikuttaa.
        Tai...mutta...noh...
        uskoisin.
        -
        Niin, rehellisellä on aina yksi ja ainoa nimi-merkki.
        Anonyymillä valehtelijalla ei.

        H.

        Rakkaus on ikuista kohdallasi tyttösiin, ihan upeeta!
        Ai.
        Niin kauan kuin täällä on rekatut ja anonyymit kimpassa, ei ole palstarehellisyyttä kenelläkään! Lasken myös sinut, eli kaikki valehtelevat. Mahdotonta kenenkään pysyä sanomalla olevansa umpirehellinen.

        Asioihin vaikuttaminen nimimerkin takaa on yksi keino vaikuttaa, se on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus on ikuista kohdallasi tyttösiin, ihan upeeta!
        Ai.
        Niin kauan kuin täällä on rekatut ja anonyymit kimpassa, ei ole palstarehellisyyttä kenelläkään! Lasken myös sinut, eli kaikki valehtelevat. Mahdotonta kenenkään pysyä sanomalla olevansa umpirehellinen.

        Asioihin vaikuttaminen nimimerkin takaa on yksi keino vaikuttaa, se on totta.

        Olen samaa mieltä, umpirehellinen voi olla vain hän joka kirjoittaa omalla nimellään, ei keksityllä nimimerkillä, olkoon se anonyymi tai rekisteröity, samalla viivalla molemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, umpirehellinen voi olla vain hän joka kirjoittaa omalla nimellään, ei keksityllä nimimerkillä, olkoon se anonyymi tai rekisteröity, samalla viivalla molemmat.

        Tuo ei tietenkään pirä paikkaansa. - Nm. Puhu pukille


      • hunksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Tämän vuoden loppuessa olen 70v.
        60-luvun hippi vieläkin silti.
        Kannatin kuitenkin silloinkin Vietnamin-sotaa.
        Outo juttu.
        Kavereita kaikkosi.
        Mutta ei yksikään tyttösistäni.
        Niin oli se silloinkin rakkautta.
        -
        Ei minuun vaikuta enää mikään.
        Minä kuitenkin voin vaikuttaa.
        Tai...mutta...noh...
        uskoisin.
        -
        Niin, rehellisellä on aina yksi ja ainoa nimi-merkki.
        Anonyymillä valehtelijalla ei.

        H.

        Piäkkönää hunkkeli zynttärijuhlat kun pyöreitä täytät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei tietenkään pirä paikkaansa. - Nm. Puhu pukille

        Ei tietenkään pidä, mutta rehellinen voi olla olipa rekattu tai anonyymi, niin kuin me.
        Oletko sinä rehellinen, minä olen. En huväkdy että joku keksityllä rekstullaan halveksii anonyymejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään pidä, mutta rehellinen voi olla olipa rekattu tai anonyymi, niin kuin me.
        Oletko sinä rehellinen, minä olen. En huväkdy että joku keksityllä rekstullaan halveksii anonyymejä.

        -hyväksy-


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        Piäkkönää hunkkeli zynttärijuhlat kun pyöreitä täytät?

        Palstabileet. 60 palstalle ennen H-hetkeä ja kongin kumahtaessa jatkot 70 .
        Asu on vapaa ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstabileet. 60 palstalle ennen H-hetkeä ja kongin kumahtaessa jatkot 70 .
        Asu on vapaa ;)

        Nii. Pitäskö sille alkaa järjestämään jo se ei ite ilikiä tai saa aikaseksi. Oisko ehdotuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, umpirehellinen voi olla vain hän joka kirjoittaa omalla nimellään, ei keksityllä nimimerkillä, olkoon se anonyymi tai rekisteröity, samalla viivalla molemmat.

        Naurettava yhteenveto.
        Umpirehellinen nimellään on sanana umpirehellinen, ei suinkaan kirjoituksillaan.


    • Anonyymi

      Älä ota irtomurheita!

      • Anonyymi

        Osta mieluummin irtonumero!

        Siinä Sul neuvo


    • Anonyymi

      HUS on lähettänyt Postin kautta kirjeitä, mistä näkyy läpi ? Mikä läpi?

      • Anonyymi

        Näkyy läpi (kirjoitettuna) tissit-tussut-ja-tapit eli yleensä ne mihin onko kohdistettu hoitotoimenpiteitä.
        Toki siellä veriarvojakin ja kolestrooleja sun muita vilahtelee.


    • Anonyymi

      Minusta ei voi tulla rasistia. Minulla ei ole tarpeeksi luonnetta.
      Se vaatii kovaa luonnetta, että pystyy vihaamaan ihmistä, joka ei ole tehnyt minulle mitään pahaa.

      • Anonyymi

        Paitsi ”asumalla”, olemalla, sotkemalla, haisemalla ja mölyämällä!

        Liian läheelle kun joutuu, niin kyllä vihaks pistää😬


      • Anonyymi

        Hieno ja hyvä heitto. - Nm. Twelve points


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno ja hyvä heitto. - Nm. Twelve points

        Oma kauhee kommenttis ja oma kehu sille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kauhee kommenttis ja oma kehu sille.

        Älä kauppaa omia tapojasi muille. - Nm. Ei ole tapana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kauppaa omia tapojasi muille. - Nm. Ei ole tapana

        Se on normaalikäytäntösi suorastaan.


      • Anonyymi

        Onpas mielenkiintoinen kommentti.
        Eli se ihminen joka ei ole tehnyt sinulle pahaa, saa toki tehdä pahaa kaikille muille, ja suljet silmäsi ja korvasi ja näkösi?
        Vasta kun veitsi alkaa tökkiä sinua tai käsi käydä kukkarollasi, saattaisit ärähtää, niinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas mielenkiintoinen kommentti.
        Eli se ihminen joka ei ole tehnyt sinulle pahaa, saa toki tehdä pahaa kaikille muille, ja suljet silmäsi ja korvasi ja näkösi?
        Vasta kun veitsi alkaa tökkiä sinua tai käsi käydä kukkarollasi, saattaisit ärähtää, niinkö?

        Luetko sinä ihmisen otsasta sellaisen tiedon, että hän alkaa kohta "tökkiä sinua" ? - Nm. Varsinainen meedio


    • Anonyymi

      Aloitukseen.
      Nuoralla tanssin. En osaa, mutta voitaisiin opetella yhress.
      Hyppynarupomppimista osasin nuorna. Nyt hirvittää, jos tulisi stiblu.

      Beng

      • Anonyymi

        Voitais hyppelehtiä, olisi aika lystiä. Mitä on stiblu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitais hyppelehtiä, olisi aika lystiä. Mitä on stiblu?

        Stiblu. Kun astuu narulle niin, ettei sitä voi pyörittää.

        Beng
        Toinen, mitä en osaa on hulahula. Opeteltaisiinko toinen taito?
        Voihan olla, että sulla pyörii 200 tuosta noin vaan.


    • Kai sellaisen taidon että osaat olla kanssani samaa mieltä?
      38,5 kuumetta, en kai muuten täällä viitsisi olla. Mitään ei oikein jaksa.
      Nyt olen kaikkien kans samaa mieltä, kunhan olo korjaantuu.

      • Anonyymi

        Hyvin voin olla samaa mieltä kanssasi, kunhan ajattelen itsekin samoin. Toivottelen kuumeilun helpottumista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin voin olla samaa mieltä kanssasi, kunhan ajattelen itsekin samoin. Toivottelen kuumeilun helpottumista!

        Ekan virkkeesi ajatuksessa on jotain mätää. - Nm. Selvästi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin voin olla samaa mieltä kanssasi, kunhan ajattelen itsekin samoin. Toivottelen kuumeilun helpottumista!

        Just tuota tarkoitin. :D


    • Joillekkin voisi yrittää opettaa myös kanssaihmisen huomioimista ja arvostusta. Sinä sen varmaan jo osaatkin.

      • Anonyymi

        Aika hyvin kuulemma otan toisen huomioon ja annan kaikille oman arvon. Luulen sinunkin hallitsevan tärkeät taidot.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2132
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe