Onko teillä kaikilla heteroihastus?

Anonyymi

Kun näitä juttuja lukee niin tulee vaikutelma, että monet tai ehkä jopa kaikki kirjoittajat ovat iskeneet silmänsä heteronaiseen. Onko näin?

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan se varmasti aika yleistä. Sitä kun iskee silmänsä naiseen, niin ei se katso seksuaalista suuntautumista. Eikä pidäkään, eihän ne tunteet ole aitoja jos niitä pystyisi niin kontrolloimaan ja valitsemaan ihastuksen kohteensa. Itse en halua ketään lokeroida, eikä se kannatakaan. On niitä parisuhteita syntynyt myös naisten kanssa, jotka ovat pitäneet itseään siihen asti heteroina.

      • Anonyymi

        Mikä sellaisessa naisessa viehättää, joka ei osoita kiinnostusta itseä kohtaan? Kysyn kun en itse ole koskaan ihastunut heteroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sellaisessa naisessa viehättää, joka ei osoita kiinnostusta itseä kohtaan? Kysyn kun en itse ole koskaan ihastunut heteroon.

        En sano etteikö osoittaisi kiinnostusta. Niin kuin sanottu niin on muutaman heterona itseään pitäneen kanssa ollut suhteessa ja ainakin kolme saman tyyppistä tapausta on ollut minuun ihastunut, mutta itse en ole ollut heistä kiinnostunut.
        On toki myös ihastumisia sellaisiin naisiin, jotka ei romanttista kiinnostusta ole osoittanut. Mutta niin voi kai käydä heteromaailmassakin että ihastuu yksipuolisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sellaisessa naisessa viehättää, joka ei osoita kiinnostusta itseä kohtaan? Kysyn kun en itse ole koskaan ihastunut heteroon.

        Se on aika hankalaa, jos asut paikkakunnalla nuorena, jossa ei yksikään tunnustaudu lesboksi ja bi-seksuaalitkin ovat kaapissa. Näin oli 90-luvulla. Kuinka voi olla ihastumatta "heteroon" silloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sano etteikö osoittaisi kiinnostusta. Niin kuin sanottu niin on muutaman heterona itseään pitäneen kanssa ollut suhteessa ja ainakin kolme saman tyyppistä tapausta on ollut minuun ihastunut, mutta itse en ole ollut heistä kiinnostunut.
        On toki myös ihastumisia sellaisiin naisiin, jotka ei romanttista kiinnostusta ole osoittanut. Mutta niin voi kai käydä heteromaailmassakin että ihastuu yksipuolisesti.

        Ahaa, mutta minua ovat aina lähestyneet vain lesbot ja bi-naiset, sellaiset joilla on oikeaa kokemusta naissuhteista, ei mitkään mielikuvituslesbot. Kukaan (oletettu) hetero ei ole ikinä yrittänyt iskeä minua missään. Ihmettelen miten muita lähestyy heterot mennen tullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aika hankalaa, jos asut paikkakunnalla nuorena, jossa ei yksikään tunnustaudu lesboksi ja bi-seksuaalitkin ovat kaapissa. Näin oli 90-luvulla. Kuinka voi olla ihastumatta "heteroon" silloin?

        En tiedä, ajattelin tässä keskustelussa nykyaikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, mutta minua ovat aina lähestyneet vain lesbot ja bi-naiset, sellaiset joilla on oikeaa kokemusta naissuhteista, ei mitkään mielikuvituslesbot. Kukaan (oletettu) hetero ei ole ikinä yrittänyt iskeä minua missään. Ihmettelen miten muita lähestyy heterot mennen tullen.

        No niin nyt vain on käynyt.
        Jos sinulle ei ole niin käynyt, niin ei se tarkoita etteikö sellaista tapahtuisi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin nyt vain on käynyt.
        Jos sinulle ei ole niin käynyt, niin ei se tarkoita etteikö sellaista tapahtuisi :)

        Kyllä minä uskon, täällähän jatkuvasti kirjoitetaan heteroihastuksista. Ihmettelen vain miten sellaista tapahtuu niin monille, kun en ole koskaan livenä nähnyt heteronaisen iskevän toista naista. Mun mielestä heterot ei osaa edes puhua tai katsoa oikealla tavalla, mutta ilmeisesti sitten osaavat ja en ole vain nähnyt enkä kokenut sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä uskon, täällähän jatkuvasti kirjoitetaan heteroihastuksista. Ihmettelen vain miten sellaista tapahtuu niin monille, kun en ole koskaan livenä nähnyt heteronaisen iskevän toista naista. Mun mielestä heterot ei osaa edes puhua tai katsoa oikealla tavalla, mutta ilmeisesti sitten osaavat ja en ole vain nähnyt enkä kokenut sellaista.

        Lähestytkö siis itse koskaan naista? Vai odotatko, että joku katsoo sinua "oikealla lailla" tai tulee kosiskelemaan? Oletko itse niin näkyvästi lesbo, ettei kenellekkään ole epäselvää?

        Epäilen, että suuri osa näistä "heteroon" ihastumisista perustuu, hämmentäviin signaaleihin, jotka voi tulkita flirtiksi. Ja kun osa naisista on entisessä elämässää ollut heterosuhteessa ja sen jälkeen alkanut seurustelemaan naisen kanssa, niin ei ainakaan tämä fakta helpota asiaa. Eli ihastuksen kohde voi jossain määrin olla kiinnostunut naisistakin, mutta ei halua tulla kaapista tai tunnustaa edes itselleen. Joten biin tai lesbon arvoitukseksi jää, onko ihastus näitä epävarmoja tapauksia. Ihminen on niin kerroksellinen. Olen luottanut intuitioon ja tapaillut kahta täysin selvää heteroa. Kunnes selvisi ettei nyt heteroita taidettu ollakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähestytkö siis itse koskaan naista? Vai odotatko, että joku katsoo sinua "oikealla lailla" tai tulee kosiskelemaan? Oletko itse niin näkyvästi lesbo, ettei kenellekkään ole epäselvää?

        Epäilen, että suuri osa näistä "heteroon" ihastumisista perustuu, hämmentäviin signaaleihin, jotka voi tulkita flirtiksi. Ja kun osa naisista on entisessä elämässää ollut heterosuhteessa ja sen jälkeen alkanut seurustelemaan naisen kanssa, niin ei ainakaan tämä fakta helpota asiaa. Eli ihastuksen kohde voi jossain määrin olla kiinnostunut naisistakin, mutta ei halua tulla kaapista tai tunnustaa edes itselleen. Joten biin tai lesbon arvoitukseksi jää, onko ihastus näitä epävarmoja tapauksia. Ihminen on niin kerroksellinen. Olen luottanut intuitioon ja tapaillut kahta täysin selvää heteroa. Kunnes selvisi ettei nyt heteroita taidettu ollakaan.

        Otsaani ei ole tatuoitu sateenkaarilippua, mutta mielestäni nämä suuntautumisasiat selviävät vähemmälläkin. Ehkä ne eivät kuitenkaan kaikille selviä, en ole oikeastaan ajatellut koko asiaa.

        Mietin miten lähestyminen edes määritellään, tavallaan olen lähestynyt puhumalla esimerkiksi, mutta en ole koskaan suoraan mitään ehdottanut enkä fyysisesti lähestynyt eli olenko lähestynyt vai en?

        Hämmentävät signaalit sopii varmaan tuohon teidän heteroihasteluunne. Itse pidän suoremmasta tyylistä, joten en noita signaaleja ehkä edes luokittelisi miksikään kiinnostukseksi. Enkä alkaisi tapaamaan ketään itsensä heteroksi luokittelevaa, mutta hienoa kun se on sinulla kannattanut.


    • Anonyymi

      Onkohan kyseessä kuitenkin se että ihastuu naiselliseen naiseen joka harhauttaa että kyseessä on heteronainen?

      • Anonyymi

        Miten harhauttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten harhauttaa?

        Meinasiin vaan että suurin osa naisellisista naisista ovat heteroita, ja tuntuu siltä että ihastuminen naiselliseen naiseen on turhauttavaa. Todennäköisyys että on kiinnostunut naisista tai saati sitten vastaa omasn ihastumiseen on pieni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinasiin vaan että suurin osa naisellisista naisista ovat heteroita, ja tuntuu siltä että ihastuminen naiselliseen naiseen on turhauttavaa. Todennäköisyys että on kiinnostunut naisista tai saati sitten vastaa omasn ihastumiseen on pieni.

        Sama todennäköisyys tunteisiin vastaamisessa kuin vähemmän naisellisillakin. Kai sitä nyt saa olla niin naisellinen kuin haluaa, ei se tunne-elämää miksikään muuta.


    • Anonyymi

      Onko tällä palstalla joku jonka ihastus EI OLE hetero?

      • Anonyymi

        Kun ei AINA tiedä onko ihastus hetero vai ei. Sen kun tietäis heti, olis helpompaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei AINA tiedä onko ihastus hetero vai ei. Sen kun tietäis heti, olis helpompaa.

        Jos joku nainen on kiinnostunut, niin hän yrittää koko ajan lähestyä ja katselee "sillä silmällä", miten sen voi olla huomaamatta? Jos taas joku ei ole kiinnostunut, niin mitä väliä hänen suutautumisellaan on?


    • Anonyymi

      Minusta tuntuu että toiset ihastuvat enemmän itsestään ilman syytä, vaikka vastapuoli ei tee mitään konkreettista asian hyväksi, on vaan siinä ja toiset taas ihastuvat enemmän jonkun syyn takia, esim. vastapuoli osoittaa selvästi kiinnostustaan, on aktiivinen ja pitää asiaa esillä jatkuvasti.

      • Anonyymi

        Juuri näin itsellä. Ihastun tosi helposti ihmisiin ja erit.naisiin. tietyt ihmiset vaan vetoaa itseeni. Enkä siinä vaiheessa mieti onko hetero vai jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin itsellä. Ihastun tosi helposti ihmisiin ja erit.naisiin. tietyt ihmiset vaan vetoaa itseeni. Enkä siinä vaiheessa mieti onko hetero vai jotain muuta.

        Minä taas ihastun aika harvoin ja olen aina ihastunut vain sellaisiin naisiin, jotka ovat tosi selkeästi katselleet minua sillä silmällä ja muutenkin ilmaisseet kiinnostustaan monella tavalla oma-aloitteisesti. Tämän takia kai itselläni ei koskaan ole ollut heteroihastuksia. Jotenkin en edes huomaa niitä naisia, jotka eivät ensin huomaa minua, he ovat minulle tuttavia tai ystäviä.


    • Anonyymi

      Harmillista tosiaan että lähes kaikki keskustelut tällä palstalla koskevat heteronaisia. Ei oikein ole itsellä mitään sanottavaa niihin eikä voi samaistua.

    • Anonyymi

      Minun ihastukseni ei ole hetero, mutta saatan olla poikkeus palstalla. Aika paljon täällä kyllä näkyy juttuja heteronaisista. Yllättävän paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe